Проблем при палене Ескорт 1.6?
- BoroSekirof
- потребител 
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Проблем при палене Ескорт 1.6?
Здравейте, имам един Форд Ескорт '92 1.6 бензин, който поседя известно време без да бъде каран... Оня ден реших да го видя как е и естествено има проблем- не иска да пали! При завъртане на ключа до край си свети само че има контакт, но нито перка нито нищо не включва. Обаче при бутане си пали... Какво може да е ? Стартер, нещо по тока или друг проблем. Щото видимо бензин има, ток има...Но при пълно завъртане на ключа НЪЦ. Дайте идеи и съвети  Благодаря предварително, и се извинявам че темата е тук, но без да исках я сложих
 Благодаря предварително, и се извинявам че темата е тук, но без да исках я сложих 
			
													 Благодаря предварително, и се извинявам че темата е тук, но без да исках я сложих
 Благодаря предварително, и се извинявам че темата е тук, но без да исках я сложих 
					Последна промяна от BoroSekirof на 14 юли 2012, 17:31, променено общо 1 път.
									
			
									Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя 
						- 
				dreadx
- потребител 
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем?
Може да е някакъв контактен проблем в таблото или ел.инсталацията, а може да е умряла клетка на акумулатора. Имаш ли волтметър да измериш дали има 12 волта, и дали при опит за завъртане на стартера не падат под 10 волта?
И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.
			
									
									
						И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.
- BoroSekirof
- потребител 
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Re: Проблем?
А възможно ли да е стартер или пък нещо друго свързано с електрониката? Смисъл може ли да пали без стартер, защото като я бутам си пали или по-скоро е електрониката, или там бендикс и тн- изреждам ги като примери не ги изброявам като части от електрониката? Скоро ще я заведа на сервиз, но все пак ако имате идеи, при които мога да се размина със сервиз ще съм благодаренdreadx написа:Може да е някакъв контактен проблем в таблото или ел.инсталацията, а може да е умряла клетка на акумулатора. Имаш ли волтметър да измериш дали има 12 волта, и дали при опит за завъртане на стартера не падат под 10 волта?
И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.

Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя 
						- 
				dreadx
- потребител 
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Ако не се чува едно щракане отпред, когато завъртиш контактния ключ, може да има някоя прекъсната кабелна връзка, или често при Ескорт има лоши спойки в бушонното табло. Ако се чува щракане проблемът би трябвало да е в стартера. Пробвай с един-два ритника по таблото дали няма да се намести - ако от това започне да работи се сваля таблото и се презапоява платката. Естествено провери и всички кабелни връзки като започнеш от клемите на акумулатора - да не са разхлабени нещо, или да не са окислени.
			
									
									
						- BoroSekirof
- потребител 
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Човек малко за малко ме успокои, че си мислех за стартера как е отлетял и си викам честито една 100ка не ти мърда. Не че при евентуален сериозен проблем в инсталацията ще ми е по-добре, нооо поне малко за малко по-добре може би. Спомних си че я мих и ми направи впечатление, че като вдигнах капака около акумулатора имаше вода. Възможно ли е да съм окъсил нещо и съответно къде може да се крие проблема- в таблото с бушоните или отпред при другите свинщини? Смисъл като я мих не беше нито на контакт нито запалена, но после като давах на контакт и започна тая мръсотийка... Но нямам нито волтметър нито някаква техника с която да установя какъв е волтажа.Пък и съм меко казано изумен как може от това като миеш форд-а да не иска да пали след това- нито съм мил двигател нито нищо, просто я изплакнах с най-обикновен маркуч...егати!  
 
Май ще трябва да си я гледа някой специалист, ама пък добър жичкаджия май не знам 
   
  
			
									
									 
 Май ще трябва да си я гледа някой специалист, ама пък добър жичкаджия май не знам
 
   
  
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя 
						- BoroSekirof
- потребител 
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Даам, колега изключително много БЛАГОДАРЯ - сбърканото ел. табло си правеше така "забавните" номерца. Както ми каза проверих акумулатора- на друга кола го сложих, щото нямах волтметър- работи си- все пак е на няма 1000 км и се чудех как пък ще изгори толкова бързо клетка??? Викам си чакай да разгледам таблото- бушон по бушон- няма никой. И съвсем съвсем случайно го бутнах нагоре, ама така леекинко и то като завъртях ключа се изкиха два пъти и запали. Викам си някакъв късмет ще да е- пробвам пак и си пали като пушка. Сега обаче май ще ми се наложи да пътувам за малко до Варна и честно казано не знам дали ми стиска да я подкарам натам- може ли пак да се избъзика или да направи някоя щуротия? Какво ме съветваш- да я закарам на някой да я "отремонтира" или да се надяваме, че това няма да се случи  отново?  
   
  
			
									
									 
   
  
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя 
						- 
				capone
- потребител 
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 юли 2012, 21:17
- Модел на автомобила: ford escort
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
днес  имах същият проблем... оказа се от ключалката  ключът се въртеше ,но не завърташе докрай онази джаджа
 ключът се въртеше ,но не завърташе докрай онази джаджа  и за сега паля форда с два ключа единия е на ключалката заради чипа ,а с другия въртя джаджата
 и за сега паля форда с два ключа единия е на ключалката заради чипа ,а с другия въртя джаджата 
			
									
									
						 ключът се въртеше ,но не завърташе докрай онази джаджа
 ключът се въртеше ,но не завърташе докрай онази джаджа  и за сега паля форда с два ключа единия е на ключалката заради чипа ,а с другия въртя джаджата
 и за сега паля форда с два ключа единия е на ключалката заради чипа ,а с другия въртя джаджата 
- 
				freeqwerty
- потребител 
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Добре дошъл в клуба на непалещият Ескорт. Вече почти съм сигурен,че проблема е от ел. таблото.Между другото онзи ден,като ми угасна,въртя,припали и угасне,айде недостиг на ток до бенз. помпа.След 2-3 опита.Това ми е ясно и при поредния опит  да запаля... хоп и стартера не върти.  Та след подритване по таблото и двете неща се оправиха.
 Та след подритване по таблото и двете неща се оправиха. 
			
									
									
						 Та след подритване по таблото и двете неща се оправиха.
 Та след подритване по таблото и двете неща се оправиха. 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта

