глъхнене на двигателя
- 
				pir0
- потребител 
- Мнения: 32
- Регистриран: 07 авг 2006, 10:42
- Модел на автомобила: Ford Mondeo - 1 , 2000 cc
- Местоположение: Razgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
глъхнене на двигателя
Мондео Джия 2000 куб. 95 г. Та  значи  вчера смениха ремъка,  който е в двигателя- няма  да го  наричам с име, че не съм сигурен .Като  се  изрази майстора  , сложил го  е  точно  по  белезите  - не  бил объркал . Веднага  след  запалване установих : 1.пали  почти само с чукване - т.е по  добре  ,  на  четвърт оборот както съм чувал . 
2.Притесни ме обаче , тъй- като беше студена , при рязко подаване на газ двигателя заглъхва за около две секунди - не поема веднага , има моментна нестабилна работа .
При топъл двигател не е така форсира се нормално.
3.Наистина обаче сега установих ,че върви и набира много по добре , подобрило се е ускорението , преди беше една мудна, , ама не съм карал Мондео 2000 и не знаех как трябва да е ?
Въпроса ми е - дали нещо не е объркал при " зацепването " - нормално ли е да заглъва така при форсирането ?
Да е променено нещо там предварението ли - незнам и да  е  станало  да  върви  по добре  ама  за  сметка на това  глъхнене и примерно  разход и нещо друго . Благодаря  предварително  ,  ипосле пак ще благодаря де
 и да  е  станало  да  върви  по добре  ама  за  сметка на това  глъхнене и примерно  разход и нещо друго . Благодаря  предварително  ,  ипосле пак ще благодаря де   
			
									
									
						2.Притесни ме обаче , тъй- като беше студена , при рязко подаване на газ двигателя заглъхва за около две секунди - не поема веднага , има моментна нестабилна работа .
При топъл двигател не е така форсира се нормално.
3.Наистина обаче сега установих ,че върви и набира много по добре , подобрило се е ускорението , преди беше една мудна, , ама не съм карал Мондео 2000 и не знаех как трябва да е ?
Въпроса ми е - дали нещо не е объркал при " зацепването " - нормално ли е да заглъва така при форсирането ?
Да е променено нещо там предварението ли - незнам
 и да  е  станало  да  върви  по добре  ама  за  сметка на това  глъхнене и примерно  разход и нещо друго . Благодаря  предварително  ,  ипосле пак ще благодаря де
 и да  е  станало  да  върви  по добре  ама  за  сметка на това  глъхнене и примерно  разход и нещо друго . Благодаря  предварително  ,  ипосле пак ще благодаря де   
- venom4o
- потребител 
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: глъхнене на двигателя
Не знам при теб Как е .. Ама на моя двегател на Сиерата поне е така- може да са ти направили по добра центорка на делкото!
			
									
									
						- V_A_N_K_A_T_A
- потребител 
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
При мен е абсолютно по същия начин!И моето пали добре.При студен двигател,още като запалиш,като подадеш рязко газ доста се позамисля дали да те послуша  При студен двигател доста по-бързо ми падат оборотите и като чили е по-рязка.Като загрее всичко това изчезва и си върви нормално мудно
 При студен двигател доста по-бързо ми падат оборотите и като чили е по-рязка.Като загрее всичко това изчезва и си върви нормално мудно  .Моето е 1.8.Почвам да се замислям дали да не ресетна компютъра
 .Моето е 1.8.Почвам да се замислям дали да не ресетна компютъра  
 
Температурния датчик го сменях с такъв от Ка...А свещите и кабелите ми са сравнително нови...
			
									
									
						 При студен двигател доста по-бързо ми падат оборотите и като чили е по-рязка.Като загрее всичко това изчезва и си върви нормално мудно
 При студен двигател доста по-бързо ми падат оборотите и като чили е по-рязка.Като загрее всичко това изчезва и си върви нормално мудно  .Моето е 1.8.Почвам да се замислям дали да не ресетна компютъра
 .Моето е 1.8.Почвам да се замислям дали да не ресетна компютъра  
 Температурния датчик го сменях с такъв от Ка...А свещите и кабелите ми са сравнително нови...
- venom4o
- потребител 
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
абе аз май имам проблем с кабелите .. Колко струват нови имате ли идея защото те са от голямо значение?малко е офтопик..V_A_N_K_A_T_A написа:При мен е абсолютно по същия начин!И моето пали добре.При студен двигател,още като запалиш,като подадеш рязко газ доста се позамисля дали да те послушаПри студен двигател доста по-бързо ми падат оборотите и като чили е по-рязка.Като загрее всичко това изчезва и си върви нормално мудно
.Моето е 1.8.Почвам да се замислям дали да не ресетна компютъра

Температурния датчик го сменях с такъв от Ка...А свещите и кабелите ми са сравнително нови...
И сиерата ми не върви добре първите 2-3 минути... няма форсаж.. ама нормално е... докато подкачи маслото , горивото.. загрее водата .. все пак машина е .. не е две кила домати...
- Plamen CONSUL 73
- потребител 
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта








