Проблеми с ниските обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми с ниските обороти

Мнение от opex » 03 окт 2012, 23:28

Имах предвид кода на двигателя, не вида му.
Кода е нещо от сорта на EDDB, EDDC, EDDD или EDDF.
Тези са които излизат в Аутодата за 2.0 мотор Фокус 2003 година.
Това са свещите дадени за всеки един от тези двигатели.

Motorcraft AYFS22PP1 - с които оригинално е оборудван.
Beru 14KR-6ZPPV
Bosch HR7MPP22V
Champion RES9PYP4
NGK PTR5A-13

Autolite APP5344

Аутолайт-а пришка ми излезе на езика вече да повтарям, че го има в Канекс за 11лв/бр и е пълен аналог на оригинала и на места дори го пишат с Motorcraft отпред.

п.с. Освен ако няма нещо жестоко сбъркано в цялата работа (включително и аз:) ) нямам представа как тези свещи с тази половин резба се навиват и работят на твоя двигател. За това и питам какъв е кода. Може да дадеш и VIN-а на колата да се види в Микрокат-а ако не го намираш в краен случай. Не е толкова рядък, че да трябва да си поръчваш части от щатите;) просто сигурно някъде нещо се греши.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
mocipako
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 13 яну 2011, 17:15
Модел на автомобила: FORD Focus ZX5 2.0L (DOHC) Automat
10.2003
Серия: Focus 1998-2005
Хечбек: 5 Door Saloon
Двигател: Zetec 2.0 16V EFI
Трансмисия:4-Speed Automatic Transaxle - 4F27E
Предаване: LHD FWD
Климатик: Manual Air Conditioning
Боя: Silver Frost
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблеми с ниските обороти

Мнение от mocipako » 04 окт 2012, 00:09

paci написа:Не е трябвало да търкаш нищо по свещите.
http://www.clubford.org/portal/content/view/52/95/
Пробвал съм го и вършеше работа.
Аз обаче ги бях натопил като цветенца в една чаша и седяха цяла нощ :D:
При натопяването в чашата имаше съмнения дали преобразователя е проникнал в кухината около електрода.
В крайна сметка ги смених, защото сигурно и врачка не би могла да ми каже колко бяха карани.

Ама и ти си си взел кола ...
Щом можеш да я поддържаш, успех и нека много и дълго само те радва добичето _friends_
Благодаря за съвета и хубавите пожелания. Все пак, ще го пробвам този метод за съжавяване :D , но като за начало ще изчакам новите да пристигнат. Тези са си оригиналните свещи с които колата пристигна от САЩ преди 9 години на 2 000 мили. Аз самия съм учуден, че още работят. Прав си че е голяма "пръчка" този автомобил, макар да не ми е създавал много проблеми. Най-големия се оказаха крушките на стоповете, които са комбинирани за стоп и мигач. Виж такива крушки в БГ наистина няма как да се намерят и аз съм се даже презапасил имам вече 3 комплекта. Повече ме дразни факта, че ако върви, както гори щеше да супер, ама нейсе. И при тези цени на горивата мани, мани ... :D:
Още веднъж благодаря за поста, лека и безаварийна от мен !
На теория между теорията и практиката няма никаква разлика, но на практика има !
Изображение

Потребителски аватар
mocipako
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 13 яну 2011, 17:15
Модел на автомобила: FORD Focus ZX5 2.0L (DOHC) Automat
10.2003
Серия: Focus 1998-2005
Хечбек: 5 Door Saloon
Двигател: Zetec 2.0 16V EFI
Трансмисия:4-Speed Automatic Transaxle - 4F27E
Предаване: LHD FWD
Климатик: Manual Air Conditioning
Боя: Silver Frost
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблеми с ниските обороти

Мнение от mocipako » 04 окт 2012, 00:40

opex написа:Имах предвид кода на двигателя, не вида му.
Кода е нещо от сорта на EDDB, EDDC, EDDD или EDDF.
Тези са които излизат в Аутодата за 2.0 мотор Фокус 2003 година.
Това са свещите дадени за всеки един от тези двигатели.

Motorcraft AYFS22PP1 - с които оригинално е оборудван.
Beru 14KR-6ZPPV
Bosch HR7MPP22V
Champion RES9PYP4
NGK PTR5A-13

Autolite APP5344

Аутолайт-а пришка ми излезе на езика вече да повтарям, че го има в Канекс за 11лв/бр и е пълен аналог на оригинала и на места дори го пишат с Motorcraft отпред.

п.с. Освен ако няма нещо жестоко сбъркано в цялата работа (включително и аз:) ) нямам представа как тези свещи с тази половин резба се навиват и работят на твоя двигател. За това и питам какъв е кода. Може да дадеш и VIN-а на колата да се види в Микрокат-а ако не го намираш в краен случай. Не е толкова рядък, че да трябва да си поръчваш части от щатите;) просто сигурно някъде нещо се греши.
Привет колега. Благодаря ти за вниманието. Ако ми кажеш, какво да ти щракна по мотора, ще го сторя още утре и ще ти го изпратя. Що се касае до Autodata взех, че се оборудвах и аз със този софтуеър, който на мен лично не ми върши много работа, защото не смятам да отварям сервиз, макар да ми е интересно да се занимавам с джаджи. Предполагам, че все пак има някаква разлика в моторите ли не знам и аз, но тези са си оригиналните свещи с които колата пристигна от САЩ преди 9 години на 2 000 мили. Аз самия съм учуден, че още работят. Проблема не е в дължината на резбата, защото изглежда самата резба на блока е по-къса. Т.е. тръгва като втулка и резбата е по-надолу. Това го констатирах, когато отидох да ми замерят компресията на мотора. Понеже резбата започва някъде по-надолу не можаха да навият манометъра, та се наложи да го натискат с някакъв конусовиден гумен накрайник. Свещите, които купих от МП се навиха без проблем, конуса им е на едно и също място с оригиналната свещ ( разстоянието от върха на електрода до конуса е еднакво), така че уплътнява без никакви тревоги. Самата свещ обаче е с 4 mm. по-висока, което от една страна е Ок, защото лулата щраква добре, но пък самата лула стои малко надигната отгоре и не уплътнява добре в капака на мотора. Така може да влезе вода, влага и да започне да бърка работата на мотора. От форумите които четох за този модел отвъд океана препоръчват :

-Motorcraft SP-478

-NGK PTR5A-13

-Autolite APP5364 Double Platinum

Последните два модела не съм срещал в района на Бургас, а най-горния май и в България го няма.

Благодаря за вниманието.
На теория между теорията и практиката няма никаква разлика, но на практика има !
Изображение

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми с ниските обороти

Мнение от opex » 04 окт 2012, 03:18

Разбрах още като си написах поста като прочетох твоя пост понеже почти едновременно сме писали и още не бях разбрал че ти е американско изпълнение...трябваше да изтрия/редактирам да не те карам да пишеш но пусти мързел :mrgreen: нищо, здраве да е, оправил си се, честито.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта