Колата загуби мощност след ремонт!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mtelman
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
Status: Извън линия

Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от mtelman » 28 ное 2012, 19:27

Здравейте,

При първо впечатление, след смяна на ангренажен ремък и ролки, колата нямаше същото ускорение, както преди.

Не му обърнахме особено внимание, след което на втория ден ангренажния ремък се скъса.


Пет клапъна бяха подменени поради настъпилите повреди. Ремъци, както и водна помпа (явно по съвпадение).

В момента колата няма мощ. Все едно е без турбо. Никакво ускорение...


Тествахме я на компютър при местен майстор, както и днес в Мото Пфое.

Проблеми при тестовете не бяха намерени.

Предположенията на майсторите от Мото Пфое са:

1. Дюзи;
2. Нафтова помпа.

Мое лично предположение е възможност от прекъснат кабел/вакумен маркуч или нещо подобно, което не се отчита от компютъра като повреда.


Понеже няма категорично мнение, ми е необходимо от вас предположение или опит от подобна случка.


Благодаря предварително на всички отзовали се! :?

mtelman
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
Status: Извън линия

Re: Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от mtelman » 28 ное 2012, 19:36

Подобен проблем имах с Опел Вектра 1.9 TDI, в следствие на напукани маркучи на вакумен клапан (до радиоатора).

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от diesel1.6 » 28 ное 2012, 19:38

Центровка на зацепването на помпата и разпределителния вал? Закачено ли е маркучето на турбото и самото турбо в кривката?

mtelman
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
Status: Извън линия

Re: Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от mtelman » 28 ное 2012, 21:03

diesel1.6 написа:Центровка на зацепването на помпата и разпределителния вал? Закачено ли е маркучето на турбото и самото турбо в кривката?
Ще го проверя... Благодаря за съвета!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от ЯЛТА » 28 ное 2012, 22:53

mtelman написа: Ремъци, както и водна помпа (явно по съвпадение).
Само да отбележа че с водната помпа лъжат, за да се оправдаят че ТЯ е причината за скъсан ангренажен ремък. Преживял съм го, а на въпроса къде са надписите на ремъка-"гейтс",- какъвто ми обявиха че са монтирали, шефа им получи безмълвна нервна криза. Резултата ремонт за тяхна сметка, а за моя нова водна помпа без да има нужда, но висях цял ден при тях докато я демонтират,- за да видя има ли и нещо на помпата,- здрава си беше ! А ремъка беше на 1000 км.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от diesel1.6 » 29 ное 2012, 09:32

Чупенето на водна помпа веднага след регулирана на натягането на ангренажния рмък има две предпоставки:
-силно пренатегнат ремък
-повредени вече лагери
Условно е дали монтьор може да прецени състоянието на водната помпа, но ако ще се чупи след няколко хиляди километра определено вече си личи. За следващите 30 - 40000 и повече няма начин да се познае.
Обтягането на ремъка в повече ускорява проблема много.

Така че счупена помпа след ремонт много често е отговорност и на монтьора, не само на собственика и неговото решение да спести малко.

mtelman
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
Status: Извън линия

Re: Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от mtelman » 29 ное 2012, 12:29

diesel1.6 написа:Чупенето на водна помпа веднага след регулирана на натягането на ангренажния рмък има две предпоставки:
-силно пренатегнат ремък
-повредени вече лагери
Условно е дали монтьор може да прецени състоянието на водната помпа, но ако ще се чупи след няколко хиляди километра определено вече си личи. За следващите 30 - 40000 и повече няма начин да се познае.
Обтягането на ремъка в повече ускорява проблема много.

Така че счупена помпа след ремонт много често е отговорност и на монтьора, не само на собственика и неговото решение да спести малко.

Аз не се изразих правилно по-горе.

Ремъкът беше излязъл от ролката. Беше си цял като го демонтираха!
Явно е бил твърде хлабав?

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Колата загуби мощност след ремонт!

Мнение от tushan » 30 ное 2012, 19:51

На фокуса водната помпа не е на агренажния ремък!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта