Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от diesel1.6 » 05 дек 2012, 18:10

То да са само пловдивските...

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от ATF » 05 дек 2012, 19:36

diesel1.6 написа:То да са само пловдивските...
Тука имам чувство,че са най-големите! *ugly_tocktock* освен да си купя друга кола никой нищо не каза....ама аз си харесвам колата и не ми пука!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13109
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от HACKO » 05 дек 2012, 21:07

ATF написа:...ще се обаждам на specialista от Ямбол казаха ми,че той е човека!
Правилно си се ориентирал.
А като си купиш друга кола..., ще имаш същите проблеми, ама на друга кола. ;):

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от ATF » 06 дек 2012, 16:26

*00940* *00940* *00940* ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН! Колеги,благодаря на всички за вниманието сега е време да кажа и как решихме проблемът! Колкото и да ви е странно,след употребата на специална добавка за професионална употреба за почистване само и единствено на ДЮЗИ,без техният демонтаж!Естествено бях доста скептичен защото самата добавка е доста скъпа а и аз не вярвам много в тия неща ползвал съм всички и файда нема!НО тук бях изненадан! След като я сложиха мои познати в поредният сервиз...колата работи 35 мин. на място,между 1500 и 2000 оборота след което от ауспуха излезе една димна завеса а под него кръг от нещо черно като катран! Аз първо си помислих край кола вече нямам! Взех си колата и на сутринта запалих от четвърт,а тя работеше като както когато е загряла,без вибрации без шум без нищо!!!ЧУДО! И сега е оставям да истине паля и край проблем никакъв! Просто не е за вярване но всичко вече е ок! Не мога да кажа каква в добавката защото ще е реклама но съм много доволен ! :D:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от diesel1.6 » 06 дек 2012, 16:41

Добре дошъл в отбора на подведените от майстори. Май караш основно градско?
Занапред е добре да слагаш редовно добавка за подобряване на смазващите качества на нафтата и добавка за повишаване на цетановото число. Не знам коя е добра в момента, Кастрол ТДА не е лоша.
Вие там с каква работихте и защо колата стоя на празен ход толкова време?

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от ATF » 06 дек 2012, 17:20

diesel1.6 написа:Добре дошъл в отбора на подведените от майстори. Май караш основно градско?
Занапред е добре да слагаш редовно добавка за подобряване на смазващите качества на нафтата и добавка за повишаване на цетановото число. Не знам коя е добра в момента, Кастрол ТДА не е лоша.
Вие там с каква работихте и защо колата стоя на празен ход толкова време?
Ами стоя на празен ход,защото така пише производителя на добавката иначе тя е BARDAHL,доста е скъпа имат добавки за ПРОФЕСИОНАЛНА употрена но са около 100лева! Имат и по евтини като кастрол но незнам не съм ги ползвал.От тази която слагах ефектът беше уникален! Не съжалявам за парите! Карам предимно извънградско и то с shell V power 2.82ст. за литър!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от ЯЛТА » 06 дек 2012, 18:18

Дали пък просто не се е отпушил,-/изгоряли саждите вътре/ катализатора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от ATF » 06 дек 2012, 18:21

ЯЛТА написа:Дали пък просто не се е отпушил,-/изгоряли саждите вътре/ катализатора.
Ами незнам,но на опаковката от добавката пише,че ефектът е такъв пушене от аспуха....но при мен излезна и некъква друга гадост! Черна и лепкава много гадно! Незнам с каква нафта е каран преди това скоро го купих....но аз сега карам само със скъпи горива! А пък и кой знае на колко километра е пише 147 000 ама сигурно са 580 000 :twisted:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от diesel1.6 » 06 дек 2012, 20:52

Имай предвид, че си с механична помпа и дюзи, а съвременните разбирания за хубава нафта се разминават с разбиранията за нафта като за твоя двигател. Добавката на кастрол - ТДА - е за оправяне на цетановото число, не за ремонт или почистване, а заради промяната в нафтата ти трябва и такава за мазане (или направо масло). Проучи въпроса, не е спешен, но проблемът си е налице и работи с времето.

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 Endura DI и проблем с маховик???

Мнение от ATF » 07 дек 2012, 01:22

diesel1.6 написа:Имай предвид, че си с механична помпа и дюзи, а съвременните разбирания за хубава нафта се разминават с разбиранията за нафта като за твоя двигател. Добавката на кастрол - ТДА - е за оправяне на цетановото число, не за ремонт или почистване, а заради промяната в нафтата ти трябва и такава за мазане (или направо масло). Проучи въпроса, не е спешен, но проблемът си е налице и работи с времето.
ОК!Благодаря ти предварително за отеделеното време,само по себе си е уважение към проблемът!Дано и аз успея да помагам с каквото мога за в бъдеще..... _friends_

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта