Видин-колега с Фокус ТДДИ

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Besniq » 26 дек 2012, 18:45

Търся си Фокус но си нямам понятие какво по него да оглеждам и как трябва да звучи двигателя!!!
Има ли някой колега от гр.Видин със читаво фокусче ?
Искам да разбера как трябва да изглежда и работи такава кола,а ако мога и да врътна едно кръгче цена няма да има!
Може на лични или скайп bobidb1
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от nikolovvd » 27 дек 2012, 08:47

Аз съм от Видин, но не мога да ти помогна поради простата причина, че не съм с Фокус.
Иначе има теми, в които се обсъжда този двигател и общото мнение е, че е по-шумен от TDCI. На практика е най-близко до старите дизели - шумен, но непрентиозен, за разлика от другия мотор. Имам пред вид, че при новите мотори много трябва да се внимава какво сипваш, защото в "нашия край" много обичат да смесват нафтата с леко корабно гориво. Познавам човек, който на чисто ново L200 му прави два пъти ремонт на двигателя и е с 20 000 лв. назад!
А нашия край е в кавички, защото съм от Ямбол, но вече 18-та година живея във Видин! :D

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Besniq » 27 дек 2012, 19:51

Ясна ми е разликата между тдди и тдци-(все пак тдци е комън рейл, нормално е да е по тих) но всяка марка Форд,Фиат,Фолве,Опел си работи по различен начин...Опела 2.0 например вади доста приятен и тих звук. Форда като не съм го чувал, няма как при покупката да разбера по шумен ли е от нормалното и т.н.
Голяма криза с тези седани, във Видин има 4 бр. но цените са като за Румънци !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от nikolovvd » 27 дек 2012, 21:59

Когато бях на тема автомобил ІІ-ра употреба, си вдигнах задника и в Германия си я намерих сам.
Във Видин познавам двама, които се занимават с вкарване на автомобили и дори днес срещнах единия, който ми се оплака, че имал много работа. Аз лично не съм прибягвал до услугите им, в смисъл те да ми търсят или докарат кола. Ако искаш да те свържа, а ти ще кажеш какво искаш. Аз лично съм загърбил дизелите преди 20 години, когато нафтата престана да е това, което беше.

Потребителски аватар
Lancer
потребител
потребител
Мнения: 366
Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
Модел на автомобила: Ford Focus '99
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Lancer » 28 дек 2012, 07:04

Bobi81 написа: Голяма криза с тези седани, във Видин има 4 бр. но цените са като за Румънци !
За нещо, което ще ти върши работа поне 3-4 години си струва да се поразтъпчеш до София, не ти е толкова далече.
Сокол скитник

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Besniq » 29 дек 2012, 19:09

А как е тдди-то като пъргавост спрямо 1.9 тди (90к.с) на ФВ
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Conan_1 » 06 яну 2013, 10:44

И двете са мудни в ниските , спрямо тдци-то но пък след 2000-2200 оборота бая се оживяват, карал съм и двата двигателя и не намирам съществена разлика във вървежа им, не са претенциозни, и да шумни са, тракането трябва да е равномерно без промяна или интервали с по-силни звуци, а при рязко подаване на газ да изпуши и да спре с пушъка отзад, виж от щеката да не духа масло и гарнитурата на главата да не е олята, към топъл двигател който уж не е пален бъди подозрителен , демек отвори капака и го пипни предварително преди огледа. За жалост километриде почти е сигурно че ще са въртяни , тука вс обяви за стари коли са под 200 000км което е илюзия !!!
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Besniq » 07 яну 2013, 16:03

Интересува ме как е само спрямо ФВ тди (90к.с.) като пъргавост и т.н.
Към ФВ-то имам наблюдения затова ги съпоставям !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

vladoiko
потребител
потребител
Мнения: 169
Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
Местоположение: Vidin
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от vladoiko » 09 яну 2013, 10:26

Градски,далеч е на пъргавина от VW 90 коня.Като разход Форд-а също харчи повече,помпата Лукас на Форда е по проблемна от Бош на WV.За мен дизеловия Форд води като екстри,оборудване и с нищо друго.

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Besniq » 09 яну 2013, 11:49

vladoiko написа:Градски,далеч е на пъргавина от VW 90 коня.Като разход Форд-а също харчи повече,помпата Лукас на Форда е по проблемна от Бош на WV.За мен дизеловия Форд води като екстри,оборудване и с нищо друго.
За разхода не съм много съгласен, помпата до колкото знам е БОШ VP30 !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

vladoiko
потребител
потребител
Мнения: 169
Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
Местоположение: Vidin
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от vladoiko » 09 яну 2013, 15:57

Не знам Бош какъв модел е и не ме интересува.Знам че имах Голф3 1.9 дизел без турбо 64 коня за неколко месеца.Помпата протече.Чичко Величко(големата къща до супер Вида) ми сложи помпа от Голф2 1.6 дизел като преди това е закара на Владо да и дигне дебита.Колата си вървеще същото,така и е продадах,до ден днешен се кара.Казвам ти го в смисъл че VW е много по лесен за поддръжка автомобил.Имал съм и Ескорт дизел с турбо обаче.Не знам к'во вървене дириш,дизела не е кола за състезания. А за разхода на 90 коня форд и 90 коня фоклкваген може да не ти се верва колкото си искаш.Всичко си зависи от състоянието на конкретния екземпляр.Аз при газ на 1.30лв за литър не искам и да чуя за изморен дизел на 13-15 години и около 400 000км дошъл в България но темата не ти е за това.Не може да се сравнява разбира се комфорта на Фокус с този на Голф 3.

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Besniq » 09 яну 2013, 16:49

vladoiko написа:Не знам Бош какъв модел е и не ме интересува.Знам че имах Голф3 1.9 дизел без турбо 64 коня за неколко месеца.Помпата протече.Чичко Величко(големата къща до супер Вида) ми сложи помпа от Голф2 1.6 дизел като преди това е закара на Владо да и дигне дебита.Колата си вървеще същото,така и е продадах,до ден днешен се кара.Казвам ти го в смисъл че VW е много по лесен за поддръжка автомобил.Имал съм и Ескорт дизел с турбо обаче.Не знам к'во вървене дириш,дизела не е кола за състезания. А за разхода на 90 коня форд и 90 коня фоклкваген може да не ти се верва колкото си искаш.Всичко си зависи от състоянието на конкретния екземпляр.Аз при газ на 1.30лв за литър не искам и да чуя за изморен дизел на 13-15 години и около 400 000км дошъл в България но темата не ти е за това.Не може да се сравнява разбира се комфорта на Фокус с този на Голф 3.
Естественно,че не я искам за състезания...и в момента карам дизел,преди него съм сменил 4 коли на газ и да ти кажа за газ не ща и да чуя вече. 1.30 за литър газ,като ги съпоставиш в пари на 100км. излизаш малко по ефтинко от дизела НО като сложиш за година парите хвърлени за ремонт на изгнили гърнета,реглаж на клапани,реглаж на газовото (което не гарантира,че ще работи и върви добре като на бензин) ,зимата на къси разстояния разхода е до небето (обикновенна газова,за инжекцион нямам наблюдение). Сложи и парите за АГУ-то...и къде отиваш може би !
Да не говорим за въртящия момент при дизела,голям и идеален в баири и на дълго...
Голф 3 с 1.9 ТДИ (90 кс.) е хубав мотор,безспорно но и той се чупи а частите не са му много ефтини за кола която модела и е на 21г. Да не говорим,че цената за такава кола която е задължително на над 350к.км. е супер НЕреална.
И аз много се отплеснах ...
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

vladoiko
потребител
потребител
Мнения: 169
Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
Местоположение: Vidin
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от vladoiko » 09 яну 2013, 21:11

Значи градски,преди да се кача на Галакси сам карал от 95г само WV(Jetta бензин турдодизел беха 7 годишни тогава,и 7 години карах Passat бензин който купих на 7 години отновоминах с него 200 000км.)Но седнах на бензиново Галакси и забравих за всичко друго :D .Слагал сам обикновенна газова на Пасата и нещата беха както ги обясняваш.За Галактиката се изръсих за Фобоса и вече 40 000км само се воза.Рзликата е че Джетите беща ми работеше в немско тогава още с визите и ги докара,само се возих без да права с едната ходих по Сърбия в ембаргото нема к'во да ти обяснявам щом си Бреговчанин.Но пасата го зех без да разбирам италиански внос от Пловдивска къща.Купих го с визията на нов автомобил за 7000лв 2000г.По него хвърлих за норматив още 4 бона ремонти,мотор(1л масло на 800км поне),ABS,климатик,ел инсталация,ходова част+гуми и джанти,съединител.Асолютно всичко без скорости.Тогава се зареках кола от България вече никога,беше първата и последната.Голфа,Ескорта си ги докарах от Австрия дирех прословутото Галакси но не намерих.След това отидах 2008г в Германия и след 8 дена обиколки по обяви най сетне намерих моето в Щутгарт и си го купих с валиден ТЮФ,с комплект зимни и летни гуми на джанти,със сервизната книжка,пълно миячно половин резервоар бензин,работещ климатик,касетофон и всеки бутон по него,сложих му номерата и се прибрах с него без да спра да спя нито една минута.Затова колегата по горе ти е писал,ако ще караш дълго иди и си го докарай.Аз 4 години вече се воза само с едни сменени биалетки и накладки и масло.Тук закупуването на дизел па и бензин е ебаси тотото.И все пак не забравяй,дизелов форд и бременна ученичка се зимат само по принуда :D :D: .Майтапа се,ако намериш Форд който ти хареса иди при Светли и Величко долу до супер Вида и кажи че искаш мение как работи и че те Веско ти е казал за тех и ще ти кажат.Дълго стана и вече нема да пиша.

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от Besniq » 09 яну 2013, 22:50

Мерси колега, може да пием кафе някой ден и да полафим...ако искаш дай си номера на лични
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

petio_andreew
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 28 юни 2012, 07:58
Модел на автомобила: Mondeo 1,8TD
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Видин-колега с Фокус ТДДИ

Мнение от petio_andreew » 15 фев 2013, 14:46

Разликата между VW дизел и форд дизел, е че фолксвагена постоянно ти създава грижи. Колегата по-горе е обяснил проблемите с тройка дизел. Аз имам мондео турбодизел, което карам вече 9 години без да ми е създавал големи проблеми. Ако си поддържаш добре дизеловия форд, ще бъдеш много доволен от него.
"Добре е, че хората не разбират как работи нашата монетарна и банкова система .. обаче ако разберат ,вярвам ,че ще има революция !" - Хенри Форд ,1922 г.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта