прясна ръжда

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

прясна ръжда

Мнение от opex » 22 яну 2013, 18:28

На места гледам, че е тръгнала ръжда да се заформя по боята, но не е зле все още. Какво може да се предприеме като мерки бързо да се махне и да се запечата преди да е загнило?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: прясна ръжда

Мнение от essex » 22 яну 2013, 18:56

Преди време (може би 2 год.) един приятел ползва ръждопреобразувател на вюрт и от тогава ръжди не са се появявали :mrgreen:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: прясна ръжда

Мнение от opex » 22 яну 2013, 19:18

Зачиства ли се преди това, шкури ли се, после китосва ли се, боядисва ли се, какво се прави или най-добре някъде да го направят, като гледам предполагам няма да излезе скъпо.?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: прясна ръжда

Мнение от peigera » 22 яну 2013, 19:44

Да и аз съм за Вюртския преобразовател. Сто грама го купих за около 14лв. но е много добър и икономичен. Става на нещо като пяна и с малко количество се маже по голяма площ от обикновените да речем на марката Селт-БГ производство. Преобразователя се нанася директно върху ръждата без да се шкури до метален блясък. Ръжда се чисти само ако е много дебела или на слоеве. Ако е само ръжда която няма слоеве се нанася директно. Оставя се да подейства няколко часа и ръждата става черна с метален отблясък и се втвърдява. След това се боядисва с грунд, и след това ако е необходимо го китваш но грунда трябва да е минат леко с шкурка за да не е гладък, че кита да може да се захване.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: прясна ръжда

Мнение от diesel1.6 » 22 яну 2013, 21:45

След каране по солени пътища е добре да се изчакат няколко месеца за измиване на солта, влязла под поразмърданата боя. Може да се изчопли и остави открито за известно време за по-добро измиване. дъждовете помагат много. Лугата е зло нещо, ако се затвори под боя или кит.

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта