РЕмонт на двигателя
- jasonsmith
- потребител 
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
РЕмонт на двигателя
Здравейте, влизам вчера в бокса за смяна на тампони на носачите, и моя майстор ми каза много неприятна новина:
- тампоните все още са добре, но тропа много здраво някое от каретата, днес ще го отваряме да го сменяме.
- Пича като чу как ми работи двигателя, ми каза че е по-добре да я продавам, тъй като трака много лошо на метал- ритмично тропане, без промяна при ниски и при високи обороти. Аз до сега си мислех че пак са ми се разхлопали клапаните От какво мислите че може да е, като е ясно че докато не се отвори двигателя няма да може да се каже..
 От какво мислите че може да е, като е ясно че докато не се отвори двигателя няма да може да се каже..
Знаете ли някой майстор да ми го ремонтира, че моя майстор нещо не му се занимава и ми се струва много предубеден..
И още един въпрос, да я продавам ли или да си я оправям, събирам мнения за и против..
			
									
									
						- тампоните все още са добре, но тропа много здраво някое от каретата, днес ще го отваряме да го сменяме.
- Пича като чу как ми работи двигателя, ми каза че е по-добре да я продавам, тъй като трака много лошо на метал- ритмично тропане, без промяна при ниски и при високи обороти. Аз до сега си мислех че пак са ми се разхлопали клапаните
 От какво мислите че може да е, като е ясно че докато не се отвори двигателя няма да може да се каже..
 От какво мислите че може да е, като е ясно че докато не се отвори двигателя няма да може да се каже..Знаете ли някой майстор да ми го ремонтира, че моя майстор нещо не му се занимава и ми се струва много предубеден..
И още един въпрос, да я продавам ли или да си я оправям, събирам мнения за и против..
- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Потърси и друг майстор за консултация; то най-сигурния белег на амортизиран двг /тъй да се каже динамиката на процеса /е разхода на масло, след това драстичната загуба на динамика и накрая много трудния старт сутрин.
Ако не харчи масло, компресията е добре и като цяло двг е жизнен - то тракането /а то ще си е ритмично и то в цялата гама на оборотомера - какъвто и звук да излиза от двг то той ще излиза винаги нали частите от него си взаимодействат при всички обороти/ може да идва от клапаните и тези гадни хидрокомпенсатори, но те се сменят и като цяло не са много скъпи /то по-скъпо излиза труда за самото отваряне и затваряне на двг/.
пп:посъветвай се и на други места и тогава тегли чертата!
			
									
									
						Ако не харчи масло, компресията е добре и като цяло двг е жизнен - то тракането /а то ще си е ритмично и то в цялата гама на оборотомера - какъвто и звук да излиза от двг то той ще излиза винаги нали частите от него си взаимодействат при всички обороти/ може да идва от клапаните и тези гадни хидрокомпенсатори, но те се сменят и като цяло не са много скъпи /то по-скъпо излиза труда за самото отваряне и затваряне на двг/.
пп:посъветвай се и на други места и тогава тегли чертата!
- jasonsmith
- потребител 
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Възможно е да ти трака и ангренажната веригата - най-вероятно се е разтегнала или е отишъл обтегача. По принцип много хора смятат, че когато ДВГ-то е с верига, то тя е вечна - това не е така - и веригата, зъбните колела и обтегача се сменят също като ангренажен ремък и ролки, самоче животът им е по-голям. Та освен "стандартното" тропане /от клапани - повдигачи/ на тези мотори, допълнителния шум може да идва и от ангренажната верига.
Има вероятност да са ти отишли и лагерите на коляновия вал, но това може да ти го каже специалист...
Относно разхода на масло от 1/5000 - все още си в нормата за такъв ДВГ на тази възраст.
 
			
									
									
						Има вероятност да са ти отишли и лагерите на коляновия вал, но това може да ти го каже специалист...
Относно разхода на масло от 1/5000 - все още си в нормата за такъв ДВГ на тази възраст.

- jasonsmith
- потребител 
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта



