основен ремонт на 1,6D (цена)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Milenski
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 22 авг 2006, 08:22
Модел на автомобила: Ford Eskort
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

основен ремонт на 1,6D (цена)

Мнение от Milenski » 27 сеп 2006, 13:21

Знаех си че трябваше първо да проуча нещата преди да се захвана с Дизелов двигател!Предната ми кола беше лада 2105.Доиде и времето да я сменя.Вземах си Ескорт 1.6д 87г междинка.Сега се чудя колко още ще го карам!Предполагам ,че няма да е повече от 2-3 години.Колата е била бившо такси , така че няма въобще живот в двигателя.Но вече съм си го купил.Сега ще правя!
Имам няколко въпроса към вас господа 8)
Ако някой знае или е правил основен ремонт на такъв двигател.Колко пари му е стъпал без майсторлъка?Ремонта е почти пълен,ще рече сигменти,клапани,дюзи,семерини и масло обирачи комплекти,основни и биелни лагери може и бутала според зависи,ГНП само на диагностика и частичен рециклаж,според зависи дали има нужда!Блока на шлаиф таова в Русе го правят за около 60-70 лв.Гарнитури комплект и 4 тири нови подгревни свещи.Главата да се надявам, че няма да минава шлаиф ,на нея ще има нови легла за клапаните и нови фаски както и препасване на клапани.Та ако няколи може да ми даде ориентировачни цени или ориентировачно колко му е стъпал ремонта,ще съм много благодарен!Пиша това за да си направя сметката колко пари да заделя за цялата операция.Благодаря предварително! :)

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 27 сеп 2006, 13:35

Еми какво да ти кажа колега, онзи ден разбрах че и на мен ми хлопа много неприятно мотовилката, което ще рече че и аз съм за основен ремонт, и не се знае като се отвори двигателя какво ще изкочи още.. Отидох при друг, но него май доста го мързеше и почна да ми споменва цени от рода на 1000 -1200 лв, но според мен не би трябвало да излезе повече от 700 - 800 лв, а си мисля че ако му направя този ремонт, ще си карам фиестата още поне 2-3 години без проблеми и затова мисля да си я правя, но все още ми е рано.
А сега на въпроса предполагам че ще ти излезе около 700 -800 лв..

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 27 сеп 2006, 14:31

преди 5-6г правих осн. ремон на моя орион 1.6Д/87

причината беше зверско прегряване: предния ден бях казал на майстора ми да смени ремъците ... той сменил само агренажния щото другия не го намерил и го оставил ... на следващия ден (лятото) един колега го пратих до Силистра с колата ... на връщане се скъсал ремъка на водната помла ... той разбрал че нещо не е наред след като му замирисало на масло и колата загубила мощност (1-2ч по пътя е говорил по GSM-a с гаджето си (англичанка)
та от налягането, маслото избило през масления филтър и беше оплескало цялата дясна страна на колата ... (на около 20км от Варна)

След това сменихме само маслото и филтъра и до зимата минахме 20-30х км ... Зимата (дек) се наложи да правя осн. ремонт щото компресията беше в канала ...
Колата ми трябваше спешно и дадох срок на майстора 3дни ... излезе ми около 1100лв. (английски бутала ... турските са на 50% цена ама изглеждали пълен боклук... )
Бях му казал да смени всичко дето може да се смени ... мисля че частите бяха около за 700-800лв (ако бяха турски - не-повече от 500лв)

Всички ти приказки ги написах за да покажа защо харесвам 1.6Д/87 - проско корава машина, при компресия 20...28 (всеки цил. различно) разхода беше до 4.5л/100 (караше се предимо извънградско по 1000-1500км за 1-2 дни) ... ако не беше прегрял (моя грешка) щеше да изкара много без осн. ремонт
Надявам се че и новия му собственник е доволен от него :D

П.С. май прекалявам с писането - за тая седмица си изчерпах лимита - май не ми се работи (налагам си автоБАН) !

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 27 сеп 2006, 16:41

Много зависи на какви части ще се спреш!Моя в сервиз (с гаранция),само дюзите не смених ,профилактика на ГНП в Лукас,ми излезе към 1600лв.,смених и тампоните на ДВГ-то(за масления ми отрзаха главата)беше някъде към 200лв. Ма всичко това преди две години,сега частите са доста по евтини и при положение, че ти ще си го правиш не вярвам да стъпиш на повече от 800лв. за части(стига да не са от" Моторкрафт",защото със сигурност ще си на дубъл!

П.П. Уцелиш ли на части да знеш,че ще се родиш(спрямо разхода на ладата)пък си е и доста надежден!

Успех! :D

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 27 сеп 2006, 19:34

Ако купето е здраво и запазено има смисъл да я правиш.Хубаво си направи сметка.Аз в момента правя основен ремонт на Сиерата и до сега съм дал над 1000лв. само за части.Ако не държиш много на качеството на ремонта има доста евтини части, но аз не бих рискувал с такива ментета.И в двата случая даваш пари, но в втория случая те отиват на вятъра.Много е важно и кой ще ти прави ремонта.Може да ти излезе по-евтино да си купиш здрав двигател от някой катастрофирал Ескорт.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

дай да ти го видя форда?

Мнение от diesel1.6 » 27 сеп 2006, 20:30

Аз имам такъв ескорт, такси, дизел и т.н. като твоя, и мисля че може да го караш без реонти още много време. В неделя съм в русе и ми се обади, да го погледна и да ти кажа какво му е положението - имам вече опит с три такива. :)
Знам къде има хубави части и имам опит с тях - и проблеми с някои от тях.

Milenski
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 22 авг 2006, 08:22
Модел на автомобила: Ford Eskort
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Milenski » 28 сеп 2006, 00:40

Ok с този пост разсърдих яко Модераторите ,и всички Админи.Извинете ме за нескопосаното заглавие ,но я писах ей така на бързо преди да тръгна на обяд за работа.Не изкам да се оправдавами т.н.Аз съм си за ..........То наистина е станала тема за фиеста.
Това което ме интересуваше го разбрах.Имате разрешително да я приключвате.Мерси за бързите отговори на всички които се отзоваха!Благодаря ви за инфото.Макар че доста неща изчетох в форума има още какво да науча :roll: Ако има нещо някои да ми казва на ЛС!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 окт 2006, 05:32

Мненията за фиестата са преместени тук :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6164

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта