Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
- u`F`o
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
- Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
- Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
- Status: Извън линия
Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Здравейте колеги,
След като успях да спася колата от даване за скрап, семейното купенце Мк4 вече е мое. Имам и едно Пежо, както и БМВ, обаче Ескортчето си ми е на сърце, че ми е първа кола. В момента мотора, според баща ми е - пали когато си иска. В моите ръце си пали винаги, ама няма душа вече. Генерацията има скъсана шпилка от към изходящият колектор и понаръмжава, съединителят свършва, но от към окачване и спирачки е ОК. Има нужда и от една нова боичка, но това е най-лесното. Тъй като, както казах имам една "бегачка", бих искал от тази кола да се получи нещо от типа на приятна евридейка, може даже и на газ да я бодна. И от тук следват няколко въпроса:
- пружини от какво мога да взема, за да я сваля на земята, за да стане малко по-стабилна?
- какъв двигател мога да й сложа, за да знам, че като се качим четири човека и мога да си пърпоря със 140-160км/ч без да се притеснявам? Аз си мислех за RS2000 oт МК5, обаче май са доста редки. Други варианти са Хондови или опелски, ама пак интересно кое влиза и кое не?
На първо време това е, което ме интересува, бих се радвал, ако мога да получа информация от хора, които са правили подобни интервенции.
Поздрави,
Николай
След като успях да спася колата от даване за скрап, семейното купенце Мк4 вече е мое. Имам и едно Пежо, както и БМВ, обаче Ескортчето си ми е на сърце, че ми е първа кола. В момента мотора, според баща ми е - пали когато си иска. В моите ръце си пали винаги, ама няма душа вече. Генерацията има скъсана шпилка от към изходящият колектор и понаръмжава, съединителят свършва, но от към окачване и спирачки е ОК. Има нужда и от една нова боичка, но това е най-лесното. Тъй като, както казах имам една "бегачка", бих искал от тази кола да се получи нещо от типа на приятна евридейка, може даже и на газ да я бодна. И от тук следват няколко въпроса:
- пружини от какво мога да взема, за да я сваля на земята, за да стане малко по-стабилна?
- какъв двигател мога да й сложа, за да знам, че като се качим четири човека и мога да си пърпоря със 140-160км/ч без да се притеснявам? Аз си мислех за RS2000 oт МК5, обаче май са доста редки. Други варианти са Хондови или опелски, ама пак интересно кое влиза и кое не?
На първо време това е, което ме интересува, бих се радвал, ако мога да получа информация от хора, които са правили подобни интервенции.
Поздрави,
Николай
Последна промяна от paci на 07 май 2013, 20:29, променено общо 1 път.
Причина: промяна на заглавието + преместване
Причина: промяна на заглавието + преместване
Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
За пружините аз не мога да ти кажа, но ако пишеш на fordmaniak мисля, че ще те насочи добре, защото той обича точно мк4-ки 
За двигател има опции или 1.6 CVH 105кс и той да се доизстисква или Зетек от следващите ескорти.
Ако се нахъсаш за зетек - аз карам Ескорт 1997-ма с 1.8 16в 115кс и така или иначе смятам да вадя и продавам двигателя в близко бъдеще, че ще правя по-големи неща. А мотора лесно става 130кс знаеш предполагам.
На към 170 хиляди е и преди около 1500км са му сменени водната помпа че протече та покрай нея и ангренажния ремък и ролките. И масло не гори. Само масло сменяш и забравяш за обслужване поне 50000км. Като гледам по профила и из София се навърташ та даже може и да му се нагледаш и повозиш да знаеш че не е кьорфишек
Пък и е комплект с датчиците работещи по него, всмукател и с компютъра му ..(който е чипосван на всичко отгоре), само трябва да го пляснеш в твоя кош и да си вземеш буксата за компа с кабелите от някоя морга, а ако трябва да се разместват кабели по буксата свирни, знам ги на изуст
Ето и упътване за Зетек в ескорт мк4: http://passionford.com/forum/pictures-v ... guide.html
За двигатели от другите марки - само и единствено ще имаш много повече главоболия. Скорости, задвижване, какво ли не. А не предлагат абсолютно нищо повече.

За двигател има опции или 1.6 CVH 105кс и той да се доизстисква или Зетек от следващите ескорти.
Ако се нахъсаш за зетек - аз карам Ескорт 1997-ма с 1.8 16в 115кс и така или иначе смятам да вадя и продавам двигателя в близко бъдеще, че ще правя по-големи неща. А мотора лесно става 130кс знаеш предполагам.
На към 170 хиляди е и преди около 1500км са му сменени водната помпа че протече та покрай нея и ангренажния ремък и ролките. И масло не гори. Само масло сменяш и забравяш за обслужване поне 50000км. Като гледам по профила и из София се навърташ та даже може и да му се нагледаш и повозиш да знаеш че не е кьорфишек



Ето и упътване за Зетек в ескорт мк4: http://passionford.com/forum/pictures-v ... guide.html
За двигатели от другите марки - само и единствено ще имаш много повече главоболия. Скорости, задвижване, какво ли не. А не предлагат абсолютно нищо повече.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Слагай 1,6 ЦВХ, без значение е коя версия, всичките вървят със по 140-150 без да се замислят.
А можеш да насъскаш 1,4-то, ако имаш желание и пари.
За свяляне, по-добре недей, че по нашите пътища, не е удачно.
А можеш да насъскаш 1,4-то, ако имаш желание и пари.
За свяляне, по-добре недей, че по нашите пътища, не е удачно.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- u`F`o
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
- Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
- Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Благодаря ви за отговорите колеги
ivan_racing - как да го насъскам това старо OverHead Camshaft моторче? И въобще за какви пари говорим?
Колкото до другите мотори, притеснява ме, че ще падне голямо преправяне- със сигурност лапите, а от там вече каквото сабя покаже. Мислех си, за мотор от Focus Mk1, Mondeo ако се сменя, но пак остава проблема с преправянето.
Поздрави,
Николай

ivan_racing - как да го насъскам това старо OverHead Camshaft моторче? И въобще за какви пари говорим?
Колкото до другите мотори, притеснява ме, че ще падне голямо преправяне- със сигурност лапите, а от там вече каквото сабя покаже. Мислех си, за мотор от Focus Mk1, Mondeo ако се сменя, но пак остава проблема с преправянето.
Поздрави,
Николай
Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
u`F`o написа:Благодаря ви за отговорите колеги![]()
ivan_racing - как да го насъскам това старо OverHead Camshaft моторче? И въобще за какви пари говорим?
Поздрави,
Николай
Разпределителен вал от XR3 или спортен вал, втора употреба се намират по 20-30 лв; Нов вал е около 600 лв спортен, а за хр3 и за около 300 лв се намира. Портване на глава и колектори. Това ще съживи автомобила доста, като пари е доста спорно, но поне към 1000 лв си трябват. Това би дало към 10-20 к.с. над 73-те оригинални.
Ако се продължи и надолу, бутала и сегменти ще стане доста добре, но отиваш на други пари.
По-евтиният вариант е 1,6 ЦВХ, намират се тук там, но и по-рискован
А твоя карбуратор или инжекцион е.
Моя е 1,4 карбуратор, с паднала компресия и прави това от 0-100
http://www.vbox7.com/play:34546bab82
Максималната му е 160 км/ч .
От 1,4-то може да се изкарат около 90 к.с. с вал и портване, което ще е достатъчно да движи със 150.
Варианта 1,6 + спортен вал или ХР3 вал(ако не е хр двигателя) , ще стане към 100 к.с.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- u`F`o
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
- Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
- Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Пусни някакви снимки на твоята да я видя
Писал си RS външен вид

Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
За съжаление, няма да ти пасне този, иначе колегата от форума се мъчи да го продаде! 
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&t=62776

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&t=62776
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Аз за това предложих 1.8 зетек 115кс - лесно ще стане 130кс и цялото начинание едва ли ще мине 1000лв. Правено е, не е кой-знае каква хамалогия особено за майсторите. А конете са почти двойно. При все това всичко все още във фабричен вид като чарколяци, без модификации.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
u`F`o написа:Пусни някакви снимки на твоята да я видяПисал си RS външен вид
Тя е на баща ми.
Ето го Зетек 2.0 срещу 1,6 ЦВХ
http://www.vbox7.com/play:6131b1956b
Карайте си зетек, аз си харесвам цвх-а.
И 1,7 Бохер
http://www.vbox7.com/play:3c95d0328d
Това е моя
http://www.vbox7.com/play:ca1119ee18
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 64&t=61550
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Браво за поста. Само мисля, че Фокуса не е в добро здраве, абсурд е да направи такъв старт.ivan_racing написа:u`F`o написа:Пусни някакви снимки на твоята да я видяПисал си RS външен вид
Тя е на баща ми.
Ето го Зетек 2.0 срещу 1,6 ЦВХ
http://www.vbox7.com/play:6131b1956b
Карайте си зетек, аз си харесвам цвх-а.
И 1,7 Бохер
http://www.vbox7.com/play:3c95d0328d
Това е моя
http://www.vbox7.com/play:ca1119ee18
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 64&t=61550

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Фокуса е спънат откъм няколко неща спрямо чистата механична мощност, която отива към гумите на Ескорта. Да не говорим за скоростите. А и този 1.6 до колкото собственика
ми е споменавал е ~120+ коня. И е по-лек. И т.н. Не се учудвам от подобен резултат.
ЦВХ-а е много готин мотор, само че не превъзхожда зетека. Няма как просто обратното да е валидно твърдение.
И да не забравяме отново, че автора стартира от 1.4. 1.6 е съвсем друга бира. Вари го, печи го, толкова работа и време и 1000лв за да отиде на 90 коня /като те са някакъв максимум, понеже 73 е оригинал, ама колко са реално.../ просто е набутване. В проценти това е над 20% увеличение на мощността. Ако действитено ги направи мотора трябва да е пред пръсване. За тези с турбо това е "достатъчно", какво остава за този.

ЦВХ-а е много готин мотор, само че не превъзхожда зетека. Няма как просто обратното да е валидно твърдение.
И да не забравяме отново, че автора стартира от 1.4. 1.6 е съвсем друга бира. Вари го, печи го, толкова работа и време и 1000лв за да отиде на 90 коня /като те са някакъв максимум, понеже 73 е оригинал, ама колко са реално.../ просто е набутване. В проценти това е над 20% увеличение на мощността. Ако действитено ги направи мотора трябва да е пред пръсване. За тези с турбо това е "достатъчно", какво остава за този.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
opex написа:Фокуса е спънат откъм няколко неща спрямо чистата механична мощност, която отива към гумите на Ескорта. Да не говорим за скоростите. А и този 1.6 до колкото собствениками е споменавал е ~120+ коня. И е по-лек. И т.н. Не се учудвам от подобен резултат.
ЦВХ-а е много готин мотор, само че не превъзхожда зетека. Няма как просто обратното да е валидно твърдение.
И да не забравяме отново, че автора стартира от 1.4. 1.6 е съвсем друга бира. Вари го, печи го, толкова работа и време и 1000лв за да отиде на 90 коня /като те са някакъв максимум, понеже 73 е оригинал, ама колко са реално.../ просто е набутване. В проценти това е над 20% увеличение на мощността. Ако действитено ги направи мотора трябва да е пред пръсване. За тези с турбо това е "достатъчно", какво остава за този.
90 к.с. от 1,4 не е чак такъв проблем и мотора няма да е пред пръсване. Аз моя не искам да го пипам 1,4-то, иначе 90-100 к.с. не са проблем.
А че зеления ескорт не е оригинален, не е.
Старта е от 1500 оборота на първа и оттам пълна газ, фокуса си е в ред.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Той си е наред, но имах предвид заводски 

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Мислиш ли че ако до това ескортче застане още едно такова но със зетек вътре и пак ще е такъв резултата,аз не мисля така,ако сравниш килограм на конска сила на ескорта и фокуса въпреки че ескорта не е стоков ще разбереш че зетека е в пъти по добър в предвит резултатът от клипа.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
vladi tanev написа:Мислиш ли че ако до това ескортче застане още едно такова но със зетек вътре и пак ще е такъв резултата,аз не мисля така,ако сравниш килограм на конска сила на ескорта и фокуса въпреки че ескорта не е стоков ще разбереш че зетека е в пъти по добър в предвит резултатът от клипа.
Това с килограмите е ясно.
Но Зетека е по-муден от ЦВХ-а. Зетека тръгва да върви от 3000-3500, докато ЦВХ-а от 2000-2500.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Ванка бетонирал си си мнението в мк4 и CVH и това е и разбирам, че те кефи
Но отричаш всичко след него сякаш това е последната читава излязла кола и двигател 
Отново и отново припомням, че между двата двигателя се говори най-малкото за различни кубатури, да не говорим при зетека колко по-висока е базовата мощност и въртящ момент (имам предвид тези, които ще получи чисти и просто след една проста смяна на двигателя), което абсолютно компенсира ако въобще изобщо се смята за недостатък разликата в посочените обороти.
Всички 8-клапанови двигатели са с малко по-висок въртящ момент спрямо 16-клапановите, и опелите са така примерно C14SE и C16SE, които са най-добрите за мен и т.н. - и до там. Мой колега е с такъв мотор толкова години колкото и аз съм със Зетек, 4 години движим заедно и знам на кое кога му идва манията и как да се кара за да го биеш.
Сега - продължаваме ли с безсмисления спор CVH vs. Zetec или говорим за това, което се пита в първия пост, а именно колко малко смисъл има в наливането на грешни 1000лв в 1.4 цвх>?


Отново и отново припомням, че между двата двигателя се говори най-малкото за различни кубатури, да не говорим при зетека колко по-висока е базовата мощност и въртящ момент (имам предвид тези, които ще получи чисти и просто след една проста смяна на двигателя), което абсолютно компенсира ако въобще изобщо се смята за недостатък разликата в посочените обороти.
Всички 8-клапанови двигатели са с малко по-висок въртящ момент спрямо 16-клапановите, и опелите са така примерно C14SE и C16SE, които са най-добрите за мен и т.н. - и до там. Мой колега е с такъв мотор толкова години колкото и аз съм със Зетек, 4 години движим заедно и знам на кое кога му идва манията и как да се кара за да го биеш.
Сега - продължаваме ли с безсмисления спор CVH vs. Zetec или говорим за това, което се пита в първия пост, а именно колко малко смисъл има в наливането на грешни 1000лв в 1.4 цвх>?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Няма спор, че 8 клапановите мотори успешно създават усещането, че зетека е мъртвец, понеже тръгват от по-ниски обороти. И аз така като се кача на някои 8 клапанов си викам баси какво става тука. Обаче като го видя, че след 4000 повече бръмчи от колкото върви, а зетека от там му идва музата се успокоявам.
А на автора на темата - да внимава с конете, че стават едни ей такива работи:

А на автора на темата - да внимава с конете, че стават едни ей такива работи:

- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Дали си заслужава, това всеки сам решава. Купуване на двигател втора ръка е винаги рисково, не се знае какво е правен. Ако искаш малко повдигане на мощността, потърси вал от ХР3 втора ръка или нов, ефекта ще е към 5-6 к.с.
А Зетека е по-скъп за поддръжка от ЦВХ-а. Повечето зетеци са с регулируеми клапани с пулове или чашки. ЦВХ-а е с хидравлики. ЦВХ-а след 4000 хич не умира, върви си до към 6500-7000.
А Зетека е по-скъп за поддръжка от ЦВХ-а. Повечето зетеци са с регулируеми клапани с пулове или чашки. ЦВХ-а е с хидравлики. ЦВХ-а след 4000 хич не умира, върви си до към 6500-7000.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort Mk4 - смяна на двигател и окачване?
Човек толкова си се вкопчил във този CVH че май каквото и да ти се говори няма да си промениш мнението но както и да е всеки има право на избор,и мислиш ли че за 5-6 конски сили със един вал ще станат чудеса ами не,тука вече става въпрос и за кубатура няма как да сравняваш 1,6 със 2,0,другото което си се объркал е че зетека е със хидравлични повдигачи на клапаните какви регулирания какви чашки няма такива работи,да по скъп е за потдръжка но всяко удоволствие се заплаща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост