Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
webdbase
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 апр 2011, 22:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 100 к.с, 2011 г.
Status: Извън линия

Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от webdbase » 26 юли 2013, 07:54

Имам форд фокус точно на 2 г. на 12800 км. Онзи ден го водих на задължителното годишно техническо обслужване в Мото Пфое. Вчера - нямам грам ток в акумулатора. Меря го 2 (два) V!!!!! Според мен е за хвърляне!?!
Възможно ли е това нещо?
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от HACKO » 26 юли 2013, 09:08

Зареди акумулатора и провери за оттечки в ел.инсталацията или някой включен консуматор (например лампата в багажника).
Остава да виси въпроса "защо точно след обслужването", може би се е наложило да въртят продължително на стартер и да се е изтощил, а може и ....... (предполагам, че нямаш документ със серийния номер на акумулатора).
Ето затова не съм съгласен с практиката на фирмените сервизи клиента да не се допуска в халето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от DigiPro » 26 юли 2013, 09:34

HACKO написа:Ето затова не съм съгласен с практиката на фирмените сервизи клиента да не се допуска в халето.
Мен винаги ме пускат в Търново. Иначе на Fusion-a така една сутрин отказа акумулатора на 6-я месец. Оказа се дефектна клетка. Смениха го по гаранция безплатно.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от ЯЛТА » 26 юли 2013, 09:57

Акумулатор изкара ли една година,- той се е изплатил. Друг е въпроса че не ни харесва, защото е скъп, но всичко си зависи и от това как ГО тормозим, всяко въртене повече от 3 секунди е пагубно за него. Днешните акумулатори умират ей така скоропостижно, а не както едно време да те мъчи и подхранва надеждите в продължение на месеци.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

webdbase
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 апр 2011, 22:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 100 к.с, 2011 г.
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от webdbase » 26 юли 2013, 10:29

HACKO написа:Зареди акумулатора и провери за оттечки в ел.инсталацията или някой включен консуматор (например лампата в багажника).
Остава да виси въпроса "защо точно след обслужването", може би се е наложило да въртят продължително на стартер и да се е изтощил, а може и ....... (предполагам, че нямаш документ със серийния номер на акумулатора).
Ето затова не съм съгласен с практиката на фирмените сервизи клиента да не се допуска в халето.
Какво значи документ със серийния номер на акумулатора? Да не би да е подменен? И на мен първоначално ми мина тази мисъл, след като при второ цъкане на дистанционното колата не се отключи. Акумулаторът е фабричният, на него пише Ford, т.е. този, който му е сложен в завода-производител. В приемно-предавателния протокол няма такъв номер. На пръв поглед нямаше видими следи от подмяна. На минусовата клема пише 2311, предполагам, че означава 23-та седмица 2011 г.? Колата е произведена м. юни 2011 г., аз я получих от Мото Пфое на 25 юли 2011 г.
В момента акумулаторът е зареден. Индикаторът му е черен! Ще го оставя така да видя дали ще падне, после ще го монтирам.
Как да ги търся тези утечки, като то винаги има нещо включено, най-малко централното заключване. За 2 години лампа в багажника не съм забелязал да имам :D, но и да има, предполагам, че тя се гаси централно със затварянето му. Ако са ми включени светлините, звуковият сигнализатор ме предупреждава.
Нищо по-различно не се е случило, всеки път така си я оставям в гаража.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от HACKO » 26 юли 2013, 10:39

webdbase написа:..... За 2 години лампа в багажника, не съм забелязал да имам :D, но и да има предполагам, че тя се гаси централно със затварянето му. .....
Повечето коли имат, даже и на жена ми Фиестата. Проблема идва точно от гасенето, бутон който се задейства от затварянето на багажника. Понякога поради някаква причина лампата не угасва след затваряне и си свети, без собственика да разбере за това, докато не падне акумулатора.
Да, има постоянно работещи консуматори, но тока към тях е малък и е в определени граници, които са описани в техническите характеристики на дадения автомобил, ако е по-голям има оттечка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

webdbase
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 апр 2011, 22:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 100 к.с, 2011 г.
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от webdbase » 26 юли 2013, 10:52

HACKO написа:
webdbase написа:..... За 2 години лампа в багажника, не съм забелязал да имам :D, но и да има предполагам, че тя се гаси централно със затварянето му. .....
...Проблема идва точно от гасенето, бутон който се задейства от затварянето на багажника...
Багажника не съм го отварял, освен в сервиза да са го отваряли...
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от DigiPro » 26 юли 2013, 13:24

Колата не е ли с 5 години гаранция или на акумулатора е 2 години? Иначе няма серийни номера на акумулатора написани из документите, но моя го смениха без въпроси. Лампа има на багажното отделение. Отвори го по тъмно и ще видиш че ти осветява багажа вътре.

webdbase
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 апр 2011, 22:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 100 к.с, 2011 г.
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от webdbase » 26 юли 2013, 14:33

DigiPro написа:Колата не е ли с 5 години гаранция или на акумулатора е 2 години? Иначе няма серийни номера на акумулатора написани из документите, но моя го смениха без въпроси. Лампа има на багажното отделение. Отвори го по тъмно и ще видиш че ти осветява багажа вътре.
5 години беше, ама в рекламата. Оказа се, че за допълнителните 3 трябва да се доплати. Иначе ясно си ми пише в т 4. от поръчката, че е 24 месеца без ограничение в пробега. Трябва да видя какво пише в сервизната книжка. Там някъде беше упоменато за различните чаркове. Дори и акумулатора да включва 24-те месеца, те изтекоха на 24 юли, т.е. преди 2 дни :(. Пълна каръщина, точно по закона на Мърфи.
Изображение

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от urgan » 30 юли 2013, 10:58

2 волта човече :shock: Като падне драстично напрежението в акумулатора и може да го отпишеш говорим за под 7-8 волта, а този е паднал до 2 волта! Иди в някой магазин за акумулатори да ти го замерят с товарна вилка веднага ще ти кажат дали ще живее или не. Но мен много ме съмнява че има живот в него.
Изображение

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?

Мнение от peterdi_bg » 01 авг 2013, 16:39

Ако е от нещо забравено (светлини, плафони или нещо такова) е възможно да падне толкова.
По въпроса дали ще става нещо от него в бъдеще - имал съм в родата и двата случая, от забравен плафон за 3 седмици оригинален акумулатор беше паднал под 2 волта, но го заредихме вкъщи и се ползва вече 7-8 месеца. Обаче колата беше в гараж. Моя стария също съм го свалял до 3 волта и се е оправял, като го смених си държеше вкъщи 12.4 без зареждане. Обаче на приятелката ми една есен след забравено радио му се прецака клетка и трябваше да се смени с нов.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта