Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2013, 12:05
- Модел на автомобила: fokus 1.6
- Status: Извън линия
Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
След пасване клапани смяна гумички на клапани ,ангренажен ремък колата върви но пуши с бял пушек с особен мирис.Може би леко "не е уцелена" центровката между колянов и разпределителни валове.При зацепването коляновия вал е фиксиран в ГМТ с болт с дължина 38,3 мм това прочетох за двигатели Дуратек .Моля ,ако накой знае дали за Зетек е същия или е имал подобен проблем да пише.....Луфта на клапаните след пасването е в "прилични стойности"след като всичко е върнато на мястото откъдето е свалено....
Последна промяна от ВАЛЕ на 24 сеп 2013, 22:27, променено общо 1 път.
[url=http://dobavi.info/cars/Volkswagen/][img]http://dobavi.info/cars/Volkswagen/m36670.gif[/img][/url]
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
Бял пушек не е ли от вода (охладителна течност/антифриз). Да не би като са сменяли гумичките на клапаните някоя гарнитура да не е както трябва и да изпуска? Не разбирам особено и това са само мои предположения. Изчакай по-компетентните колеги да напишат.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2013, 12:05
- Модел на автомобила: fokus 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
За малкото време след ремонта когато я пробвах не забелязах разход на антифриз смених свещите за всеки случай с нови, свалените се оказаха черни , а преди ремонта бяха с бял изолатор.
[url=http://dobavi.info/cars/Volkswagen/][img]http://dobavi.info/cars/Volkswagen/m36670.gif[/img][/url]
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
Белият пушек, обаче при първоначално запалване на студено, говори за антифриз в цилиндрите.
По време на движение няма как да е бял, по скоро е синкав, което говори за неточна центровка.
По време на движение няма как да е бял, по скоро е синкав, което говори за неточна центровка.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
Бял пушек със леко син оттенък =изгоряло масло.Вервайте ми още го сънувамВАЛЕ написа:След пасване клапани смяна гумички на клапани ,ангренажен ремък колата върви но пуши с бял пушек с особен мирис.Може би леко "не е уцелена" центровката между колянов и разпределителни валове.При зацепването коляновия вал е фиксиран в ГМТ с болт с дължина 38,3 мм това прочетох за двигатели Дуратек .Моля ,ако накой знае дали за Зетек е същия или е имал подобен проблем да пише.....Луфта на клапаните след пасването е в "прилични стойности"след като всичко е върнато на мясстото откъдето е свалено....

Ако не пуши на празен ход , но пуши при изфорсиране , остават сегментите....за съжаление цифрите говорят , че ако се стигне до смяната на сегменти , цената(1000+ лв) не си заслужава с оглед неясния резултат след това.Единствения сигурен успешен вариант , за тази кола е нов двигател , което надвишава стойността на целия автомобил
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2013, 12:05
- Модел на автомобила: fokus 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
Преди "ремонта" колата пушеше малко само след силно форсиране с черен пушек и имаше голям разход на масло(5л за около 10 000км)Мерена компресията преди ремонта около 12 атм затова мисля че износени сигменти едва ли е причина. Вървеше прилично само леко "заглъхване" при стартиране а след това добре.... Основния въпрос е....при зацепването коляновия вал е фиксиран в ГМТ с болт с дължина 38,3 мм това прочетох за двигатели Дуратек .Моля ,ако накой знае дали за Зетек е същия или е имал подобен проблем да пише.
[url=http://dobavi.info/cars/Volkswagen/][img]http://dobavi.info/cars/Volkswagen/m36670.gif[/img][/url]
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
За съжаление този болт ти е най-малкия проблем.Ако отскочиш до София при formaniac , той ще ти я центрова .Но щом при изфорсиране излиза черен пушек не се надявай да си се отървал от разхода на масло.Маслото уплътнява и за това имаш компресия , мощност и добър разход на гориво.За щастие маслото уплътнява , но за нещастие и бързо губи качествата си(вискозитета) подложено на тези екстремни условия.За това ще забележиш рязко увеличаване на разхода на масло след 2-3 хил.км, а може и по-рано.ВАЛЕ написа:Преди "ремонта" колата пушеше малко само след силно форсиране с черен пушек и имаше голям разход на масло(5л за около 10 000км)Мерена компресията преди ремонта около 12 атм затова мисля че износени сигменти едва ли е причина. Вървеше прилично само леко "заглъхване" при стартиране а след това добре.... Основния въпрос е....при зацепването коляновия вал е фиксиран в ГМТ с болт с дължина 38,3 мм това прочетох за двигатели Дуратек .Моля ,ако накой знае дали за Зетек е същия или е имал подобен проблем да пише.
Имаш сериозен проблем за решаване и той е дали ще я ремонтираш надолу от главата.......
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2013, 12:05
- Модел на автомобила: fokus 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
Много голям разход на масло,май нещо съм оплескал при сглобяването...
[url=http://dobavi.info/cars/Volkswagen/][img]http://dobavi.info/cars/Volkswagen/m36670.gif[/img][/url]
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
Гумичките на всмукателни и изп.клапани са различни , ако си сложил еднакви от там идва разликата.Или просто са объркали в магазина и са ти дали за друг ддвигател гумички.Ако въобще е от тяхВАЛЕ написа:Много голям разход на масло,май нещо съм оплескал при сглобяването...
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2013, 12:05
- Модел на автомобила: fokus 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1,6 зетек 1999
Относно гумичките-да,в комплекта (Виктор Рейнц) има 2 пликчета-едните с керемидено-червен а другите с зелен или син(не си спомням) цвят.Естествено е човек да си помисли че червените са за изпускателните .Влизаха плътно на клапаните (мисля че са 6мм)Единсвено ме смути липсата на предпазител за клапана,който предпазва новите гумички от нараняване при преминаване на каналите на полуконусчетата,какъвто съм срещал в комплект на същата фирма при смяна на гумички на другата ми кола Ситроен Саксо.Но на Фокуса каналите са заоблени и няма вероятност да ги наранят затова само ползвах масло.При подмяната(същите на вид и цвят) се наложи да изпиля стари руски клещи с които много лесно ги извадих с леко завъртане.....А между другото след изминати 100-тина км по моя визуална преценка пушенето намаля наполовина и промени цвета от бяло-сив към сиво-черен цвят може би заради по-пълното изгаряне заради намаленото постъпващо в цилиндрите масло от припасването при работата между новите гумички и стъблото на клапана (в това не съм сигурен но се надявам ,че не ми се отваря двигател)........Благодарско на тези които четат темите и се опитват да помогнат на нуждаещи се със съвет! Поздрави на всички съфорумци!
[url=http://dobavi.info/cars/Volkswagen/][img]http://dobavi.info/cars/Volkswagen/m36670.gif[/img][/url]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта