[u][b]ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО на ЕСКОРТ [/b][/u]
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
- Контакти:
- Status: Извън линия
[u][b]ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО на ЕСКОРТ [/b][/u]
Здравейте колеги
Имам Ескорт 1,1 произведен 1983 година. Преди известно време започна дами прави едни (както един майстор ми каза "ФОРДОВСКИ НОМЕРА"). Когато завали дъжд и двигателя е студен-няма палене...върти, върти, ама не пали. Да го напече слънцето за 15 минути и е пушка...Този номер го прави ако двигателя е студен и вали дъжд...ако съм го карал (двигателя е топъл) дори да ме завали дъжд си пали и върви без проблеми.
Ако някой е имал подобен проблем или имате идея къде е проблема, моля ПОМАГАЙТЕ!!!
Имам Ескорт 1,1 произведен 1983 година. Преди известно време започна дами прави едни (както един майстор ми каза "ФОРДОВСКИ НОМЕРА"). Когато завали дъжд и двигателя е студен-няма палене...върти, върти, ама не пали. Да го напече слънцето за 15 минути и е пушка...Този номер го прави ако двигателя е студен и вали дъжд...ако съм го карал (двигателя е топъл) дори да ме завали дъжд си пали и върви без проблеми.
Ако някой е имал подобен проблем или имате идея къде е проблема, моля ПОМАГАЙТЕ!!!

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...пропускат влага и конденз, което ги прави непроводими, а от там - няма искра-няма палене! Или ги изолирай по-добре или направо смени с нови уплътненията (обувките и лулите). Още повече са стари и предполагам са повечко твърди, отколкото еластични. А на твоя майстор му прати много поздрави на фамилиятаaaleks написа:Кабелите на свещите и капачката на делкото.





П.П. Хитринка - спокойно можете да използвате за изолация и тефлонова лента

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря
е върнах се от морето (където ходих със служебна кола) и гледам фордчето си седи на паркинга пред блока.
навън пак вали, когато спря отворих делкото (да го сложиш под колекторните тръби дето няма достъп е едно от най-тъпите неща във форда) и вътре наистина имаше конденз - много малко ама имаше. Иначе кабелите ми са нови и хубави (някакви силиконови) - купувах ги есента когато започна да ми прави тези номера...тогава смених и капачката на делкото...абе аман...
не напразно другаря Форд е казал, че най-хубавата кола е новата кола...и докато караме теа бангии за съжалание ще е така.
благодаря ви за препоръките!
навън пак вали, когато спря отворих делкото (да го сложиш под колекторните тръби дето няма достъп е едно от най-тъпите неща във форда) и вътре наистина имаше конденз - много малко ама имаше. Иначе кабелите ми са нови и хубави (някакви силиконови) - купувах ги есента когато започна да ми прави тези номера...тогава смених и капачката на делкото...абе аман...
не напразно другаря Форд е казал, че най-хубавата кола е новата кола...и докато караме теа бангии за съжалание ще е така.
благодаря ви за препоръките!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
В дъжд като се мокри двигателя не киха ... така ли?
А да не би да сте се престарали точно с това което те посъветваха по горе
А това с "Фордовските номера" си е приказка на пишан майстори.
Нещо като "windows е боза"
Щото и друго чух "Форд е хубава кола но да не ти е в къщата" и сега сърбам попарата но като се оправи проблема ще пиша.
А да не би да сте се престарали точно с това което те посъветваха по горе
На самата капачка при мен има леки прорезчета за да се вентилира.Накрая я обвих с найлон и тел
А това с "Фордовските номера" си е приказка на пишан майстори.
Нещо като "windows е боза"
Щото и друго чух "Форд е хубава кола но да не ти е в къщата" и сега сърбам попарата но като се оправи проблема ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не, когато е топъл двигателя и вали нямам проблеми пали си и си върви без проблеми.
Например когато бяха наводненията и валяха големите дъждове, на изхода на София ме свари такъв як дъжд, че трябваше да отбия в аварийната лента на магистралата щото на повече от 5-6 метра нищо не се виждаше. Спря дъжда и си викам ей сега си е...а майката, ама завъртам и оная си запали и без проблеми ме закара докъдето бях тръгнал!
Не иска да пали само ако е СТУДЕН двигателя и вали или е валяло. Малко да напече слънце и опа тука сме...
Направи ми впячатление и друго - докато загрее двигателя колата работи неравномерно...киха няма тяга...като загрее няма грижи!
Например когато бяха наводненията и валяха големите дъждове, на изхода на София ме свари такъв як дъжд, че трябваше да отбия в аварийната лента на магистралата щото на повече от 5-6 метра нищо не се виждаше. Спря дъжда и си викам ей сега си е...а майката, ама завъртам и оная си запали и без проблеми ме закара докъдето бях тръгнал!
Не иска да пали само ако е СТУДЕН двигателя и вали или е валяло. Малко да напече слънце и опа тука сме...

Направи ми впячатление и друго - докато загрее двигателя колата работи неравномерно...киха няма тяга...като загрее няма грижи!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта