Компютър на Ескорт 1.8 16v

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
balkics
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 02 мар 2009, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia combi 1.8 16v zetec
Ford Focus 1.6 16V Zetec-s 74 KW 100hp
Status: Извън линия

Компютър на Ескорт 1.8 16v

Мнение от balkics » 04 ное 2013, 20:38

Компютърът на моя Ескорт 1.8 16V прави доста странен проблем, поне така установиха 5 майстора, при които ходих. 3 дни беше в един сервиз, после идва на място човек извиках за автодиагностика, нищо не успя да намери и след като му обясних какво са установили другите майстори, може би клони към компютъра и той.
Проблемът е следният: Колата от време на време не пали и то не пали когато е по-топло времето. Сутрин, когато се опита да се запали и всичко е ок. Но когато стане по-топло, когато се кача в колата и завърта на контакт ключа, няма го звука от бензиновата помпа за подкачване на горивото и колата НЕ пали. Проблемът обаче е друг, че не го прави всеки път, а избирателно, но по принцип затопли ли се купето и отказва. Вечер примерно няма никакъв проблем, но дойде ли обедно време и само се кръстя да запали колата. Колата е пробвана да се дърпа с въже и не може да запали също, на контакт на скорост и не може да запали. Когато го има проблемът също техниците установиха, че няма ток и на бобината.
Питането ми е дали всичко това е свързано с компютъра и дали има вариант да се оправи, ако реша да взема друг компютър?
Ако отида директно във ФОРД за този проблем дали ще мога да го оправят, че вече ми писна да хода по майстори, сигурно във ФОРД ще ми отрежат главата до кръста, но мисля, че нямам друг избор.

Благодаря предварително!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Компютър на Ескорт 1.8 16v

Мнение от Didibao » 04 ное 2013, 20:57

Проблема ти е в таблото с предпазители, а не в компютъра.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Компютър на Ескорт 1.8 16v

Мнение от HACKO » 04 ное 2013, 21:11

Ескорта не е толкова умен, въпреки че помпата се управлява от компютъра, проблема както каза колегата е в таблото. Интересно, че майсторите не знаят за пословичния проблем със студени спойки на таблото при Ескорт МК5-7. Таблото се намира над левия ти крак, когато си седнал на седалката, като ти се случи да не чуеш помпата го сритай. Аз така карах няколко години, докато един ден ми дойде музата да го презапоя, голяма играчка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
balkics
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 02 мар 2009, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia combi 1.8 16v zetec
Ford Focus 1.6 16V Zetec-s 74 KW 100hp
Status: Извън линия

Re: Компютър на Ескорт 1.8 16v

Мнение от balkics » 04 ное 2013, 22:20

Благодаря за бързите отговори, виждам, че се предлага в НЕТа табла от други автомобили и е изписан серийният номер, предполагам по сериен номер трябва да го търся, както и при компютъра? Надявам се да е по-евтино от компютъра :)

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Компютър на Ескорт 1.8 16v

Мнение от opex » 05 ное 2013, 02:21

таблото трябва да е по-евтино от компютъра. А компютъра зависи дали колата е преди 1995 (105кс) или след 1995 (115кс), освен това зависи дали колата няма имобилайзер или ако има пак са два варианта - външен или вграден в компютъра.

таблата са два вида - преди 1995 и след 1995.
преди 1995 до таблото отиват 3 дебели червени проводника завити с гайки за гедоре камък 10мм
след 1995 до таблото има само 1 такъв.

както преди така и след 1995 таблата имат серийни номера, като крайните две букви са ревизията на таблото или най-често последната буква. Примерно две табла, които завършват едното на АА, а другото на АВ или АС или АD - табло с D е по-късна версия от С или съответно В и А. Може да е и ВА ВС BD ..
T.e. гледаш таблото отдолу и отгоре да е със същите букси и захранващи проводници, пък серийния номер... какъвто дойде.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Компютър на Ескорт 1.8 16v

Мнение от HACKO » 05 ное 2013, 11:11

Да допълня, освен годината има разлика и дали е за Дизел или за Бензин. Гледа се периода (до 95г. или след) и вида на горивото, точната година, кубатурата, модела двигател или купето няма значение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта