Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Сложих средната конзола от модела Мк2 1995-98.Доста напасване падна, разстоянията са различни, захващането е различно, формата е по-друга.Но все пак стана.Монтирах и допълнителните бутони за отоплението на задните седалки и облегалки.Както и релето за.
нагревателите.
Специална благодарност и на Виктор Ходжиянков - Виксата
за бутона(подарк) който разрешава движението на задните седалки.Моя се счупи и тъй като е много рядък трудно се намира.Само за Скорпио е.
Под него монтирах индикатора на алармата- пак от модела Мк2 , а срещу него монтирах бутон за отваряне на багажника от вътре.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939079.jpg?r=0)
Много напасване изискваше и ореховата облицовка около скоростния лост.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939080.jpg?r=0)
Махнал съм и арматурното табло и под него се правят сумати изменения и пускане на снопове с кабели.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939081.jpg?r=0)
Ето тук ще се постави "Централния таймер модул" ССМ (управляващ чистачките, паметта на седалките, алармата, зумера за забравени светлини и плафоните в купето).На негово място беше стария електронен блок на фабричната аларма "Hella".Тя ще бъде заменена от нова периметрова аларма от модела Мк2.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939083.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939084.jpg?r=0)
Тук в бялата кутийка е поставен електронния модул за автоматично пускане на фаровете.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939082.jpg?r=0)
Тук съм поставил втори блок "графична сигнализация", който по принцип ще отпадне тъй като таблото със скоростомера и оборотомера ще бъде заменено с дигитално от Мк2 със собствен процесор и управление.Ще замена и цялата кора отгоре.Абсолютно всичко вътре ще е от новия модел скорпио.Засега това е последния ми "мега проект".Черпа информация от колегите от Русия които вече са го реализирали.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
нагревателите.
Специална благодарност и на Виктор Ходжиянков - Виксата
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
Под него монтирах индикатора на алармата- пак от модела Мк2 , а срещу него монтирах бутон за отваряне на багажника от вътре.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939079.jpg?r=0)
Много напасване изискваше и ореховата облицовка около скоростния лост.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939080.jpg?r=0)
Махнал съм и арматурното табло и под него се правят сумати изменения и пускане на снопове с кабели.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939081.jpg?r=0)
Ето тук ще се постави "Централния таймер модул" ССМ (управляващ чистачките, паметта на седалките, алармата, зумера за забравени светлини и плафоните в купето).На негово място беше стария електронен блок на фабричната аларма "Hella".Тя ще бъде заменена от нова периметрова аларма от модела Мк2.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939083.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939084.jpg?r=0)
Тук в бялата кутийка е поставен електронния модул за автоматично пускане на фаровете.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2848/031939082.jpg?r=0)
Тук съм поставил втори блок "графична сигнализация", който по принцип ще отпадне тъй като таблото със скоростомера и оборотомера ще бъде заменено с дигитално от Мк2 със собствен процесор и управление.Ще замена и цялата кора отгоре.Абсолютно всичко вътре ще е от новия модел скорпио.Засега това е последния ми "мега проект".Черпа информация от колегите от Русия които вече са го реализирали.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Ето как действат в Русия.Колегата е сложил дръжки от Мк2 на Мк1.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2854/031951341.jpg?r=0)
И от вътре целия интериор е сменен(с такъв от Мк2 1995-98).
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2854/031951342.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2854/031951340.jpg?r=0)
В момента съм поръчал цялото предно арматурно табло, жабката, малката кутия за очила, ореховата облицовка около радиото и скоростомера.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2854/031951341.jpg?r=0)
И от вътре целия интериор е сменен(с такъв от Мк2 1995-98).
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2854/031951342.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2854/031951340.jpg?r=0)
В момента съм поръчал цялото предно арматурно табло, жабката, малката кутия за очила, ореховата облицовка около радиото и скоростомера.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
ще му правиш модерна визия отвътре.браво ще стане доста приятно вътре >:D<:
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Най-сетне си окомплектовах таблото заедно с ореховата облицовка.Даже по щастлива случайност попаднах на един съученик от началното ми училище, който продава скорпио на части.
Така че си осигурих поти всичко необходимо за преработването.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2871/031985499.jpg?r=0)
Да се надяваме и времето да се запази топло за да не зазимим проекта![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2871/031985498.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2871/031985499.jpg?r=0)
Да се надяваме и времето да се запази топло за да не зазимим проекта
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2874/031992476.jpg?r=0)
Намерих си и декоративния панел на отоплението и нещо много важно към него ключа за "АС", който е комбиниран с този на вентилатора и някои други "глезотийки"
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Казах ти аз в предишния си пост че ще го смениш
Искам снимка на 2-те табла с уредите, да ги съпоставя, моля
аа и къде е бутона за халогените и фаровете за мъгла от зад?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Искам снимка на 2-те табла с уредите, да ги съпоставя, моля
аа и къде е бутона за халогените и фаровете за мъгла от зад?
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2878/031999728.jpg?r=0)
2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Да оказа се прав
хвана ме музата..Таблото ще го снимам отвсякъде и ще ти го покажа, но ще е другата седмица.Ако решиш да го правиш имам и волан(трябва да проверя дали имам и бутоните за темпомата)!
Бутоните за халогените са монтирани в общ ключ с този на фаровете и са комплект с коректорите по височина)
![Изображение](http://media.snimka.bg/9622/025500362.jpg?r=0)
Днес ще ходя да си взема "кормилното тяло".Това дето върху него закачат лостчетата на чистачките, фаровете, патрона на запалването.И към него се хващат декоративните пластмаси зад кормилото.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/9622/025500362.jpg?r=0)
Днес ще ходя да си взема "кормилното тяло".Това дето върху него закачат лостчетата на чистачките, фаровете, патрона на запалването.И към него се хващат декоративните пластмаси зад кормилото.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Не е ли заварено на МК1 това тяло?
И какво налага подмяната му?
И какво налага подмяната му?
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2878/031999728.jpg?r=0)
2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Мисля че не е заварено.А подмяната му се налага за да паснат декоративните пластмаси отгоре и отдолу.И при новия модел жилото на капака е изнесено на друго място.Вдясно 25 см под ключа за фаровете.По лесно се хваща и пластинната система за клаксона,еърбега, и темпомата.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109368.jpg?r=0)
Таблото е вече на 100% събрано и чака качване на пролет.Малки въпросителни има около електрическата част и свързването и.Надяваме се че ще бъдат изчистени...
![happy :):](./images/smilies/1.gif)
Иначе си намерих дисплей за партроника (оригинален Bosch за първоначално вграждане в Мк2 1995 +)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109365.jpg?r=0)
Инсталацията беше прекарана от преди и остана само слагането на дисплея(светофара).Монтирахме го на задната кора по подобие на оригиналното вграждане.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109362.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109366.jpg?r=0)
И ето готовия вариант (естетически много добре пасна).Нагласен е така че да има визуален образ в огледалото за обратно виждане( освен цветна има и звукова сигнализация).
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109367.jpg?r=0)
Сега при включване на задна скорост се включва автоматично и сензора!
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109363.jpg?r=0)
Вече сме и с нови емблеми отпред и отзад.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109370.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109371.jpg?r=0)
И нова ключалка на капака на резервоара
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/2933/032109372.jpg?r=0)
И редуцирахме ключовете до 1 универсален (всички ключалки са от Мк2 1995 + заедно с алармената система и имобилайзера)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Да раздвижим темата.Намерих си решетка от "фейслифта" 1990г.Много търсене падна, оказа се че е по-лесно да се намерят всякакви решетки от сиери, отколкото от скорпио.
Иначе е в перфектно състояние.Без да са счупени ушите на гайките и задните рогчета.Доста рядко попадам на грамотен демонтаж, когато си поръчвам части втора употреба!
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3139/032521427.jpg?r=0)
Иначе е в перфектно състояние.Без да са счупени ушите на гайките и задните рогчета.Доста рядко попадам на грамотен демонтаж, когато си поръчвам части втора употреба!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3139/032521423.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3139/032521427.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Най-сетне с новите джанти и гуми 205/60/15.Смятам че е доста по-добре от 14"-те.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3194/032631637.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3194/032631639.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3194/032631635.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3194/032631637.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3194/032631639.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3194/032631635.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Джантите светят, това са те, здрави и яки като за V6. ![*smilieicon_ford* *smilieicon_ford*](./images/smilies/smilieicon_ford.gif)
![*smilieicon_ford* *smilieicon_ford*](./images/smilies/smilieicon_ford.gif)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Засърбяха ме ръцете да покарам малко V6-ка и се захванахме да правим тоците по таблото.Иначе казано това си е цяла одисея - свързване, разпояване, проверяване, изолиране и обръщане на кабели.До сега бяхме махнали горната част на арматурното табло и се бяха навързали доста от кабелите по графичната сигнализация и алармата.На първо време е направена подготовка за връзването на уредите по скоростомера и оборотомера.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278409.jpg?r=0)
След не много умуване решихме да махнем и долната част на арматурното табло, за да имаме пълен достъп до всички възли.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278410.jpg?r=0)
Това е долната част с отделението за барчето и радиото.Тя е направена от супер яка и еластична пластмаса.Такива материали не се срещат вече в новите коли.Претърпя какви ли не усуквания и натоварвания докато я махахме но не поддаде, даже не се и надраска.И тук мога да цитирам Сева, който казва - "Тези коли са правени по времето когато Господ ходеше по Земята"
След махането се откри достъп до смесителната кутия на вентилацията, а ето и новата с управление от Мк2.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278411.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278412.jpg?r=0)
Ето и блоковете управляващи двигателя и АБС-а ,както и част от помощните предпазители и термо-релета.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278414.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278415.jpg?r=0)
И зоната в краката на шофьора, където е кормилното тяло.То също е на път да бъде разглобено и заменено с такова от Мк2.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278409.jpg?r=0)
След не много умуване решихме да махнем и долната част на арматурното табло, за да имаме пълен достъп до всички възли.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278410.jpg?r=0)
Това е долната част с отделението за барчето и радиото.Тя е направена от супер яка и еластична пластмаса.Такива материали не се срещат вече в новите коли.Претърпя какви ли не усуквания и натоварвания докато я махахме но не поддаде, даже не се и надраска.И тук мога да цитирам Сева, който казва - "Тези коли са правени по времето когато Господ ходеше по Земята"
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
След махането се откри достъп до смесителната кутия на вентилацията, а ето и новата с управление от Мк2.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278411.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278412.jpg?r=0)
Ето и блоковете управляващи двигателя и АБС-а ,както и част от помощните предпазители и термо-релета.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278414.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3517/033278415.jpg?r=0)
И зоната в краката на шофьора, където е кормилното тяло.То също е на път да бъде разглобено и заменено с такова от Мк2.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
това си е доста добра кола за времето,разглобявал съм едно скорпио такова и мога да кажа че е много умно замислено всичко, ![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
С напредването на разгобяването не спирам да се учудвам наистина колко кадърно е правено всичко преди години.Явно колите правени преди 90-те са изчислявани да бъдат вечни.До сега нямаше куплунг,букса или друга сглобка която да се счупи или разпадне.Всички са жилави и здрави.Всичко е подредено и даже има печати от годината на производство и гаранции.Всички проводници са меки и нямат следа от стареене.Даже и тези в двигателния отсек и фаровете.
Та продължаваме по таблото:
След премахването на стария километраж всички сигнали от него бяха прехвърлени към буксите на новия от Мк2.А именно:
Сигнална лампа - ръчна спирачка/спирачна течност.
- ABS
- зареждане акумулатор
- Охладителна течност
- Течност за измиване на предното стъкло и фаровете
- Мигачи
- Дълги светлини
-Захранване дневен и основен километраж
-Захранване графична сигнализация отворени врати/температура
- Сигнал оборотомер
-Захранвана трип компютър среден разход,моментен разход, средна скорост
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329753.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329754.jpg?r=0)
Под таблото се вижда ССМ модула.Временно е там.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329756.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329759.jpg?r=0)
Ползваме за основа на предпазителите табло от Ровер 600(сивото на снимката)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329762.jpg?r=0)
Махнахме и основата на дюзите за вентилацията и корите.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329765.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329768.jpg?r=0)
И малко Rock and roll AC/DC
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329767.jpg?r=0)
Започна и смяната на крайните изключватели на вратите и капаците.Те са променени от нормално отворени на нормално затворени.И за да работи графичната сигнализация и алармата трябва да се сменят.
Задължително запояване.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329773.jpg?r=0)
И на багажника....
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329774.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329777.jpg?r=0)
А това е кормилното тяло(от Мк2) заедно с щангата минаващо през купето и влизащо в рейката.То ще бъде на мястото на старото, което има един недостатък.В долната си връзката е посредством гумено каре.То с течение на времето старее и се разбива.А при модела Мк2 е без такова каре и изглежда по сигурно.
Затруднение ще има само за захващането към купето, но чрез направата на планки всичко ще се оправи.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329779.jpg?r=0)
Демонтаж на старото тяло и проба на новото.Сравняване на размери с волан и без!
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329781.jpg?r=0)
И така и така всичко беше свалено решихме да пробваме и таблото как пасва.Една суха тренировка....
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329782.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329784.jpg?r=0)
Та продължаваме по таблото:
След премахването на стария километраж всички сигнали от него бяха прехвърлени към буксите на новия от Мк2.А именно:
Сигнална лампа - ръчна спирачка/спирачна течност.
- ABS
- зареждане акумулатор
- Охладителна течност
- Течност за измиване на предното стъкло и фаровете
- Мигачи
- Дълги светлини
-Захранване дневен и основен километраж
-Захранване графична сигнализация отворени врати/температура
- Сигнал оборотомер
-Захранвана трип компютър среден разход,моментен разход, средна скорост
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329753.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329754.jpg?r=0)
Под таблото се вижда ССМ модула.Временно е там.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329756.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329759.jpg?r=0)
Ползваме за основа на предпазителите табло от Ровер 600(сивото на снимката)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329762.jpg?r=0)
Махнахме и основата на дюзите за вентилацията и корите.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329765.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329768.jpg?r=0)
И малко Rock and roll AC/DC
![*party0031* *party0031*](./images/smilies/party0031.gif)
![*[Zork-Metal-Smiley* *[Zork-Metal-Smiley*](./images/smilies/Zork-Metal-Smiley.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329767.jpg?r=0)
Започна и смяната на крайните изключватели на вратите и капаците.Те са променени от нормално отворени на нормално затворени.И за да работи графичната сигнализация и алармата трябва да се сменят.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329771.jpg?r=0)
Задължително запояване.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329773.jpg?r=0)
И на багажника....
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329774.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329777.jpg?r=0)
А това е кормилното тяло(от Мк2) заедно с щангата минаващо през купето и влизащо в рейката.То ще бъде на мястото на старото, което има един недостатък.В долната си връзката е посредством гумено каре.То с течение на времето старее и се разбива.А при модела Мк2 е без такова каре и изглежда по сигурно.
Затруднение ще има само за захващането към купето, но чрез направата на планки всичко ще се оправи.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329779.jpg?r=0)
Демонтаж на старото тяло и проба на новото.Сравняване на размери с волан и без!
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329781.jpg?r=0)
И така и така всичко беше свалено решихме да пробваме и таблото как пасва.Една суха тренировка....
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329782.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3543/033329784.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Продължаваме с поставянето на въздуховодите от разпределителната кутия.И сортирате на кабелните снопове.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376253.jpg?r=0)
На снимката към оградил мястото на захващане на оригиналното кормилно тяло.Самата планка е заварена към купето.Към същата тази планка трябва да се хване и новото кормилно управление от Мк2.За целта се наложи изработване на планки.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376255.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376257.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376259.jpg?r=0)
По готовата вече планка правим огледална още една.
След като направихме планките и напаснахме различните части решихме да махнем старото гумено каре.То е набито на шлици.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376260.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376262.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376264.jpg?r=0)
А това е новото каре от Мк2, без гума.И мястото на закрепване на хидравличната рейка:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376265.jpg?r=0)
Ето и вече готовото закрепване на кормилното тяло.С планки.Всичко е подсигурено.Единствено трябва да се сменят болтовете и гайките с високоякостни и срещу саморазвиване.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376267.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376269.jpg?r=0)
Вече наслагахме и джойстиците за управление на мигачите и чистачките от Мк2 с оригиналните букси.
Таблото - работещо и отчитащо.Само оборотомера ни дава грешка, но за сега ще го оставим така.Трябва да се намери от какво е проблема(сигнал, електронен блок или нещо др).Но нека да сложим таблото и после ще му мислим.
https://www.youtube.com/watch?v=vIhWhis62N8
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376251.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376253.jpg?r=0)
На снимката към оградил мястото на захващане на оригиналното кормилно тяло.Самата планка е заварена към купето.Към същата тази планка трябва да се хване и новото кормилно управление от Мк2.За целта се наложи изработване на планки.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376255.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376257.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376259.jpg?r=0)
По готовата вече планка правим огледална още една.
След като направихме планките и напаснахме различните части решихме да махнем старото гумено каре.То е набито на шлици.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376260.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376262.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376264.jpg?r=0)
А това е новото каре от Мк2, без гума.И мястото на закрепване на хидравличната рейка:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376265.jpg?r=0)
Ето и вече готовото закрепване на кормилното тяло.С планки.Всичко е подсигурено.Единствено трябва да се сменят болтовете и гайките с високоякостни и срещу саморазвиване.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376267.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3566/033376269.jpg?r=0)
Вече наслагахме и джойстиците за управление на мигачите и чистачките от Мк2 с оригиналните букси.
Таблото - работещо и отчитащо.Само оборотомера ни дава грешка, но за сега ще го оставим така.Трябва да се намери от какво е проблема(сигнал, електронен блок или нещо др).Но нека да сложим таблото и после ще му мислим.
https://www.youtube.com/watch?v=vIhWhis62N8
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X
Eто ги и високоякостните болтове(8,8) и гайки(8,8 с подсигуряване срещу саморозвиване) за захващането на кормилното тяло.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3598/033440318.jpg?r=0)
Монтирахме и Airbag модула и всички кабели и букси към системата.Самия модул, който е в едно с "краш" датчика монтирахме на кормилната колона посредством планка.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3598/033440321.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3598/033440322.jpg?r=0)
Вече и тази система рАботи.
Подменени са и всички крайни изключватели по вратите и капаците с такива от Мк2.С цел да работи нормално Алармата и графичната сигнализация на вратите.
Позиция 1 стария оригинален датчик със вградено съпротивление
Позиция 2 новия оригинален датчик (Мк2) без съпротивление
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3598/033440318.jpg?r=0)
Монтирахме и Airbag модула и всички кабели и букси към системата.Самия модул, който е в едно с "краш" датчика монтирахме на кормилната колона посредством планка.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3598/033440321.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3598/033440322.jpg?r=0)
Вече и тази система рАботи.
Подменени са и всички крайни изключватели по вратите и капаците с такива от Мк2.С цел да работи нормално Алармата и графичната сигнализация на вратите.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/3598/033440324.jpg?r=0)
Позиция 1 стария оригинален датчик със вградено съпротивление
Позиция 2 новия оригинален датчик (Мк2) без съпротивление
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта