Нов във форума с няколко въпроса

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
limonal
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2013, 15:13
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от limonal » 21 ное 2013, 15:35

Здравейте вече колеги и приятели на марката Форд!
От днес и аз съм горд собственик на Форд фиеста 1.3,44 kw,60 PS 1998 година.
Номера на рамата е: WFOBXXGAJBWT80546
Въпросите ми са следните:
1. Информацията,която намирам в нета,е че колата трябва да е с хидравлика на волана,а моята или не работи или липсва такава!!! Къде е истината?
2.Датчика за температурата на арматурното табло не работи.Отваря и втория кръг на охладителната течност,колата е загряла,но той не ще и да помръдне.Къде е най-вероятно да се се крие проблема и как се решава той?
3.Касетофона и радиото искат код,а предишния собственик не ми го предостави.Как се решава този проблем?
4.Въпросната кола е с ангренажна верига или с ремък?

Предварително благодаря на всички отзовали се с най-добри пожелания!

radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от radorecord » 21 ное 2013, 15:52

1.Наличие или липса на хидравлична помпа под капака.
2.Най-вероятно датчика за темп. на двигателя е заминал. (който е на двигателя)
3.http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=83&t=1149
4.Какъв е кода на двигателя?

limonal
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2013, 15:13
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от limonal » 21 ное 2013, 17:59

За съжаление не мога да дам код на двигателя,защото колата е с немска регистрация,а очевидно след дълго търсене по документите те не упоменават номер на двигател!
Възможно ли е колата да е без хидравлика? По всичко,което изчетох в нета говори,че трябва да има.
Къде се намира този температурен датчик и приблизително колко струва?
За да разкодирам касетофона е необходимо да извадя самия него и номера посочен в линка трябва да е отзад.Така ли е?

Отново хиляди благодарности!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от DigiPro » 21 ное 2013, 18:05

Някой колега с Microcat да провери VIN-a на колегата: WF0BXXGAJBWT80546 и ще се разбере има ли хидравлика и дали е с верига мотора. Според мен e с верига.
Ето какво излиза от сайта: http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
Primary Features
Build Date: 23.04.1998
Vehicle Line: Fiesta 1996-2002
Body Style: 3 Door Saloon
Version: Base
Engine: HCS 1.3 EFI(60PS)
Transmission: 5 Speed Manual Transaxle - B5/IB5
Drive: LHD FWD
Axle Ratio: 3.84
Emission: EEC 96 Car (EEC 1)
Air Conditioning: Less Air Conditioning
Territory: (+)"B"
Paint: Nouveau Red
Interior Colour: Warm Blue
Interior Fabric: Midnight (1)

limonal
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2013, 15:13
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от limonal » 21 ное 2013, 18:08

Отново много благодаря на двамата колеги,който се опитват да ми помогнат и се включиха в темата!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от HACKO » 21 ное 2013, 19:08

Да, двигателя е с верига, това е стария 8 клапанов мотор с долно разположен разпределителен вал, наследник на произведения през 1959г. мотор "Кент", с леки модификации. Много здрав, непретенциозен и икономичен мотор, EFI системата на впръскване със алуминиев колектор позволява газифициране с обикновенна (вакумна) газова уредба, което го прави още по-икономичен. Минусите му са, че не е много мощен и почти няма такъв на който да не му тракат клапаните.
За да разбереш дали има хидравлика на волана, вдигни капака и виж дали до кормилната рейка отиват някакви маркучи, ако да има хидравлика.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

limonal
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2013, 15:13
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от limonal » 22 ное 2013, 00:03

Произвежда ли се по принцип този модел 60 PS без хидравлика,защото от прочетеното до този момент съдя,че всички са с хидравлика?
Бихте ли ми казали къде да търся този датчик за температурата на арматурното табло и приблизителна цена?
Благодаря!

limonal
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2013, 15:13
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от limonal » 22 ное 2013, 00:19

Един може би последен въпрос :D
Багажника само с ключа ли се отваря или има и друг начин,който за сега аз не намирам?
Въпроса е,когато е отключена колата има ли друг начин за отваряне на багажника освен този да се вкара ключа и да се отвори с него като се завърти в крайно дясно положения?
На арматурното табло имам изобразена една количка! За какво би следвало да е тя?Предположих,че индикира при отворена врата,но при мен нищо не свети по нея.
Благодаря!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Нов във форума с няколко въпроса

Мнение от madboy » 22 ное 2013, 10:11

Сигурно има и без хидравлика. Също както е и при Ка.
Виж имаш ли казанче за хидравлична течност. Или има, или няма.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта