Не ще да грее CVH-а
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Не ще да грее CVH-а



fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 23 фев 2005, 12:58
- Модел на автомобила: Fiesta 92 Ghia 1.4i F6E
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Знам, че сигурно е решен проблема, но моя все още не е :(
И аз смених няколко термостата, и накрая се ядосах след поредното сваляне и слагане, взех заедно кожуха със сглобен термостат в него, пуснах вода от чешмата и ШАХ, водата си заобикаля , но не от уплътнението, а ми откъм тръбичката от разширителния съд. На практика, колкото и да уплътнява термостата, то си минава зад него, и кел файда??? МП ми искат 196 лв за нов кожух??? наред ли са за една чугунена отливка????
фиеста 1.4ми 92г
... дано съм помогнал и други да се замислят, че не само термостата може да е виновен за студа в колата
п.п. и снимки направих на дупката
фиеста 1.4ми 92г
... дано съм помогнал и други да се замислят, че не само термостата може да е виновен за студа в колата
п.п. и снимки направих на дупката
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, нещо май бъркаш.
Това, че преди да е отворил термостата, водата от ДВГ-то има достъп до разширителния съд, според мене не е никакъв проблем. То, май, точно така трябва да е - иначе, как ще се обезвъздушава системата и къде ще отива налягането създадено вследствие на топлинното разширение на антифриза?!

Това, че преди да е отворил термостата, водата от ДВГ-то има достъп до разширителния съд, според мене не е никакъв проблем. То, май, точно така трябва да е - иначе, как ще се обезвъздушава системата и къде ще отива налягането създадено вследствие на топлинното разширение на антифриза?!


-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 23 фев 2005, 12:58
- Модел на автомобила: Fiesta 92 Ghia 1.4i F6E
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
нямам предвид това
Имам предвид, че като пусна вода през големия отвор (за маркуча към радиатора) и термостата си е поставен(на смимките го няма) излиза вода през дуплата със стрелката
Да прав си, че трябва да има достъп водата от разширителното казанче до двигареля, но до радиатора чак като отвори термостата
Сега като пусна вода през която и да е дупка за маркуч(общо 3 бр) все си стига до ДВГ
Оф много тъпо обяснявам, че и сам не се разбирам:(:(
Да прав си, че трябва да има достъп водата от разширителното казанче до двигареля, но до радиатора чак като отвори термостата
Сега като пусна вода през която и да е дупка за маркуч(общо 3 бр) все си стига до ДВГ
Оф много тъпо обяснявам, че и сам не се разбирам:(:(
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия


fiestaracing-just race!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
fiestaracing, сори, ама може ли да обясниш по-конкретно:
1. Не ти заграва двигателя? т.е. дори и час да работи на място перката не се включва...
или
2. Няма парно - двигателя загрява, перката включва, ама топло-йок?
1. Не ти заграва двигателя? т.е. дори и час да работи на място перката не се включва...
или
2. Няма парно - двигателя загрява, перката включва, ама топло-йок?
Последна промяна от kEFi на 13 окт 2006, 10:39, променено общо 1 път.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Колата има парно(като загрее),включва си перката(като загрее),потдържа си постоянна температура в града и на извънградско,всичко и е ОК,обаче мнооого бавно стига до нормален температурен режим!Паля сутрин и тръгвам-2км между блоковете на 1-ва до 3-та,2км баир надолу,спирам изчаквам 2-5 мин.,после пак 1км равно от там нататък поне 10-15мин трафик и чак тогава стрелката излиза от бялата зона!Или паля и тръгвам с 60-80км/ч извън града-на 12-15-17км загрява извън бялотоТермостата и работи,перката,парното но мнооого бавно загрява!На сестра ми фиестата-1.3-J6B-95' загрява напълно след първия 1км или 5-6 мин работа!
fiestaracing-just race!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мойта не е излизала от бялото от по-миналата година, но това не значи, че не загрява.... просто индикацията не ми е вярна. Дали се дължи на датчик, на оттечка или на индикаторен уред - не съм се задълбавал...засега.fiestaracing написа:Колата има парно(като загрее),включва си перката(като загрее),потдържа си постоянна температура в града и на извънградско,всичко и е ОК,обаче мнооого бавно стига до нормален температурен режим!Паля сутрин и тръгвам-2км между блоковете на 1-ва до 3-та,2км баир надолу,спирам изчаквам 2-5 мин.,после пак 1км равно от там нататък поне 10-15мин трафик и чак тогава стрелката излиза от бялата зона!Или паля и тръгвам с 60-80км/ч извън града-на 12-15-17км загрява извън бялотоТермостата и работи,перката,парното но мнооого бавно загрява!На сестра ми фиестата-1.3-J6B-95' загрява напълно след първия 1км или 5-6 мин работа!

Щом охлаждането на двиг бачка коректно т.е. не прегрявам и имам яко топло....засега си трая

-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги и аз имах същия проблем когато отидох в магазина се оказа, че продават термостати които отварят на различна температура, 60,70,80 градуса или 90 не се сещам как беше точно ако някои знае точно да помогне! Та мисълта ми беше, че взех този който отваря най-късно и работата се оправи. Нали знаете че фордовете имат големи радиатори които трудно се стоплят , обаче лятото не прегряват 

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Абе я не се оплаквайте, знаете ли какво ми беше докато карах Ауди и ФВ - първия, втория светофар и докато се усетя водатата ври - спирам вентилатора /става мъгла на прозорците/, фарове /добре че в града става и само на габарити/, сд то /мълчанието е злато/ и хей темпа леко спада /но спасявам поредната гарнитура/ - е те това е ужас!
От както имам форд с перверверзно удоволствие гледам стрелката, която едва напуска бялата линия - така е супер, така е безопасно, така не се горят гарнитури и не се пилят глави!
От както имам форд с перверверзно удоволствие гледам стрелката, която едва напуска бялата линия - така е супер, така е безопасно, така не се горят гарнитури и не се пилят глави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта