Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
			
		
		
			- 
				
																			 TIN
- потребител
  
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
 Ford Fiesta 1,4i 2008г.
- Местоположение: гр Сопот
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от TIN » 13 окт 2006, 13:35
			
			
			
			
			1,8 бензин...в какви граници трябва да му е компресията...
намерих във форума една тема...пише 10:1...какво означава това ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 cotecna
- потребител
  
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от cotecna » 13 окт 2006, 15:09
			
			
			
			
			това значи, че при един пълен цикъл на буталото трябва да направи компресия 10 атмосфери. Отиваш на някой сервиз и им казваш да ти проверят компресията струва към 10-15 лв.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 AlexP
- потребител
  
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
 2006 Toyota Prius
 1996 Toyota RAV4
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от AlexP » 13 окт 2006, 15:33
			
			
			
			
			Колегата по-горе се е пообъркал малко. 10:1 е степента на сгъстяване. Обема на горивната камера когато буталото е в долна мъртва точка е 10 пъти по-голям от обема когато буталото е в горна мъртва точка. Като купувах колата и мерих компресията и всички цилиндри имаха над 14 атмосфери. Предният собственик може да е слагал някаква добавка ... знам ли. Но 14 си е като на нов двигател след разработване. Над 10-11 е добре. По-важно е да няма голяма разлика между цилиндите - +/- 1 атмосфера.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 cotecna
- потребител
  
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от cotecna » 13 окт 2006, 15:51
			
			
			
			
			Да правилно обаче прави 14 атмосфери максимално при постоянно въртене на стартера т.е няколко хода на буталото а не само един от д.м.т. до г.м.т. тогава може и 16 да покаже нали така ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								evg2							
- потребител
  
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от evg2 » 13 окт 2006, 21:27
			
			
			
			
			В голямата книга пише 10.0 бара./ориентировъчни показания за бензин 11-13бара ,за дизел 20-25бара/
-палиш откачаш бушона на помпата докато огасне
-сваляш свещите
-превърташ на стартер да се продухат цилиндрите
-поставяш уреда въртиш на стартер с натиснат до край педал на газта
-въртиш докато спре да покачва стойностите на уреда
-така мериш 4-те цилиндъра
-записваш ги
-приемливи разлики м/у цилиндрите 3.0бара /дизел 5.0бара/
Но при тази операция сумираш грешки в ЕКУ-то,затова провеждаш теста за "само-убочение".
Успех..........
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 AlexP
- потребител
  
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
 2006 Toyota Prius
 1996 Toyota RAV4
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от AlexP » 14 окт 2006, 10:10
			
			
			
			
			Върти се на стартер докато стрелката спре да се вдига повече. 16 атмосфери може да покаже двигател с по-голяма степен на сгъстяване. Този повече от 14.5 трудно. Плюс/минус 3 атм. е голяма разлика. Аз бих се притеснявал ако единият цилиндър вади 10 а другите 13.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								evg2							
- потребител
  
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от evg2 » 14 окт 2006, 10:45
			
			
			
			
			Не се притеснявай излишно е 14 и нагоре атм. е малко трудничко и за много нов двг.и мерен с изправен уред,а и никои производител на серийни коли не преследва такива стойности на компресия не са им нужни.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 14 окт 2006, 11:08
			
			
			
			
			И след теста на 4-те цилиндъра капваш с спринцовка малко маслов цилиндрите и пак мериш.Ако имаш спад в налягането и има разлика в показаниата начи сигменти.Компресиата може да бяга и от клапаните.На един руски саит беше много добре уписано но немога го намеря в момента.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 TIN
- потребител
  
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
 Ford Fiesta 1,4i 2008г.
- Местоположение: гр Сопот
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от TIN » 16 окт 2006, 10:16
			
			
			
			
			ok, Благодаря на всички за отговорите...
сега ако може един обобщителен.....
напр.....10 за ремонт....14 нов ДВГ....12 добре ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 AlexP
- потребител
  
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
 2006 Toyota Prius
 1996 Toyota RAV4
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от AlexP » 16 окт 2006, 14:39
			
			
			
			
			И 10 е добре, стига разлкиката между отделните цилиндри да не е голяма. Ако са между 9 и 11 и не ти гори много масло - нищо му няма на двигателя.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								evg2							
- потребител
  
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от evg2 » 17 окт 2006, 21:04
			
			
			
			
			Ескорт 95г. - 10атм. е за отличен ако са еднакви  горе-долу ст/стите не го закачай.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта