Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
- 
				stefan1
 - потребител

 - Мнения: 50
 - Регистриран: 31 окт 2006, 16:58
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
За мен случая е приключен, виж това http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=65720
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Еми точно както писах,- нещо не сте се доуточнили, недоразбрали, и така се случват гафовете.stefan1 написа:За мен случая е приключен, виж това http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=65720
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- Lancer
 - потребител

 - Мнения: 366
 - Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
 - Модел на автомобила: Ford Focus '99
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Случва се, когато се работи в шумна среда, не се дочува един малък, но много важен елемент от фактите и води до неприятни последствия. То затова се отива на място, гледа се човека в очите и повечето неточности и недоразумения се избягват.
			
									
									Сокол скитник
						- 
				stanislav40
 - потребител

 - Мнения: 24
 - Регистриран: 09 окт 2013, 01:17
 - Модел на автомобила: mondeo
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
От мене има едно голямо БЛАГОДАРЯ  Мондеото ми МК3 работи в момента като швейцарски часовник, блокбобината ми беше сдала багажа и това никой от майсторите при които ходих не се ангажира, а само предполагаха - я бонина, я верига, я запушени инжектори, кабели,  свещи и т.н. нали се сещата че ако трябваше да направя всичко това ще се завихрят сериозни суми. Митко обаче за 10 минути диагностицира проблема - сменяш и забравяш за неприятното придърпване при ускорение.
Ще си позволя да коментирам поста на колегата stefan1 понеже присъствах по време на ТЕЛЕФОННИЯ разговор- ремонт на кола по телефона или по интернет не се прави, вярно е че може да се прочете или чуе нещо полезно, но реалността винаги може да е съвсем различна. За това и крайни мнения преди крайна диагноза не смятам, че е уместно да се правят.
			
									
									
						Ще си позволя да коментирам поста на колегата stefan1 понеже присъствах по време на ТЕЛЕФОННИЯ разговор- ремонт на кола по телефона или по интернет не се прави, вярно е че може да се прочете или чуе нещо полезно, но реалността винаги може да е съвсем различна. За това и крайни мнения преди крайна диагноза не смятам, че е уместно да се правят.
- zaford
 - потребител

 - Мнения: 48
 - Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
 - Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Здравейте,
Аз имах обичайния проблем с прегряването на форд фокус 1,6 веднага след монтажа на газовия инжекцион.
Отивам обяснявам с две думи на човека за какво става дума и ми казва : знам как ще се оправи !!! СУПЕР !!!
Оставям колата и след няколко часа е готова.
Днес имах възможност да я пробвам както трябва, и проблем с прегряването вече няма.
Благодаря на хората, които ме пратиха при него !
и на МАЙСТОРА
			
									
									
						Аз имах обичайния проблем с прегряването на форд фокус 1,6 веднага след монтажа на газовия инжекцион.
Отивам обяснявам с две думи на човека за какво става дума и ми казва : знам как ще се оправи !!! СУПЕР !!!
Оставям колата и след няколко часа е готова.
Днес имах възможност да я пробвам както трябва, и проблем с прегряването вече няма.
Благодаря на хората, които ме пратиха при него !
и на МАЙСТОРА
- 
				peigera
 - потребител

 - Мнения: 1384
 - Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
 - Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Е не съм съгласен колега. Фордманяк го познавам лично и отдавна и впечатленията са ми коренно различни от твоите. Много разбран и сърцат човек е. Да случва се при всеки да се обърка но все пак е човешко. Действително като ти пуши главата от хора и от работа може да се объркаш но чак да не знае НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН. Аз също съм технически грамотен и не веднъж съм говорил на тема сервизиране на коли с него. Еми знае си ги човека спор няма. Освен това доколкото знам е бил и рали механик преди.
			
									
									
						- Major_Koenig
 - Администратор

 - Мнения: 964
 - Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
 - Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ на д-р Кирчев. "Пацианта" беше поет по спешност в понеделник, а днес вече е накрака. След няколко сложни и живото спасяващи операции от днес фокусника отново е накрака 
			
									
									
- 
				vankatax
 - потребител

 - Мнения: 46
 - Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
 - Модел на автомобила: Focus MK1
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Две седмици след ремонта на моята кола, остава време и аз да оставя отзив за прекрасната работа на този господин. Не обичам да плюя по-хората но ходих при "популярен" сервиз, там се почна една мъка, смени свещи,смени кабели, смени.... смени.. и накрая ги смених. Отидох при него, каза ми какъв е проблемът, каза ми и крайната сума... за съжаление не беше малка и излязохме малко извън планирания бюджет, но.... колата ми никога не е вървяла по-този начин, в момента е като нова.
			
									
									
						- 
				Hot_shot
 - потребител

 - Мнения: 1
 - Регистриран: 08 май 2012, 22:01
 - Модел на автомобила: Fusion
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
А дали е добър този сервиз по електро частта?
Или да ми препоръчате надежден сервиз по тази част?
			
									
									
						Или да ми препоръчате надежден сервиз по тази част?
- zaford
 - потребител

 - Мнения: 48
 - Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
 - Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Отивай веднага там ,няма какво да се чудиш!
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Обади се по телефона, сподели си проблема, и ще се разберете................Hot_shot написа:А дали е добър този сервиз по електро частта?
Или да ми препоръчате надежден сервиз по тази част?
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- boristraikov
 - потребител

 - Мнения: 59
 - Регистриран: 19 апр 2012, 21:01
 - Модел на автомобила: Транзит + Субару
 - Местоположение: Ивайловград
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Чакайте да го похваля и аз (Митак, не чети)
Онзи ден го накарах да чуе един шум в колата на синето, защото не можах да определя от какво е. Получава се при палене и гасене на двигателя. По време на работа го няма - ха сега де...
Та Митака каза две възможни неща и познайте - сменихме едното от двете и готово - фордюхата не дрънчи на джелезо вече
 
Няма да ви кажа какво сменихме, отивайте в офиса му и питайте на място с колата барабар
			
									
									Онзи ден го накарах да чуе един шум в колата на синето, защото не можах да определя от какво е. Получава се при палене и гасене на двигателя. По време на работа го няма - ха сега де...
Та Митака каза две възможни неща и познайте - сменихме едното от двете и готово - фордюхата не дрънчи на джелезо вече
Няма да ви кажа какво сменихме, отивайте в офиса му и питайте на място с колата барабар
Там, където виждам моя баща,
там, където виждам моята майка,
моите сестри и братя.
От самото начало на времето
те ме зоват да заема
своето място сред тях!
						там, където виждам моята майка,
моите сестри и братя.
От самото начало на времето
те ме зоват да заема
своето място сред тях!
- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Изчезнаха ми габаритните светлини, осветлението на таблото, и на жабката. Всичко е точно, бушони здрави, ток идва, но под товар-изчезва, и не светят, и хайде в офиса на Fordmaniac.
След ровене, мерене, установихме че е прекъснат захранващ кабел от предното бушонно табло, към това вътре в купето. Изтеглихме външен кабел, и всичко си дойде на мястото,- светииииии. Обаче греда-няма захранване за контактите на таблото-не може да запалии. Кабела, вътре във снопа кабели се разклонява, и захранва и габаритите, и контактите за палене, трябваше да се досетим щом са му сложили силов 20 амперов бушон. Хайде наново демонтаж на вътрешното табло, мост, и воала, всичко е шест, само където похарчихме 3 часа време.
Благодаря Митак.
			
									
									След ровене, мерене, установихме че е прекъснат захранващ кабел от предното бушонно табло, към това вътре в купето. Изтеглихме външен кабел, и всичко си дойде на мястото,- светииииии. Обаче греда-няма захранване за контактите на таблото-не може да запалии. Кабела, вътре във снопа кабели се разклонява, и захранва и габаритите, и контактите за палене, трябваше да се досетим щом са му сложили силов 20 амперов бушон. Хайде наново демонтаж на вътрешното табло, мост, и воала, всичко е шест, само където похарчихме 3 часа време.
Благодаря Митак.
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- paci
 - Модератор

 - Мнения: 7886
 - Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
 - Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Вещицата е доставена за лечение и извращение 
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
paci написа:Вещицата е доставена за лечение и извращение


Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- paci
 - Модератор

 - Мнения: 7886
 - Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
 - Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Ми вече си е при мен.ЯЛТА написа:paci написа:Вещицата е доставена за лечение и извращение
Надявам се да не дам скорошни отзиви, защото това, което е правено по нея ще си проличи с времето и с километрите
- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
- koinov_bg
 - потребител

 - Мнения: 975
 - Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
 - Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
 - Местоположение: София.Люлин
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Ами аз съм доволен от Г-н  Фордманяка закарах го при една фиеста и той ми каза да не я купувам щот била за скраб  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
и за сметка на това го закарах и при фокус и при една друга фиеста....Купих ги и двете....
  
  
 
Сега едната количка е при него за подсилка от към сърце,а другата после пак при него за лека профилактика.
От някои работи разбира много от други не ...... например авио-конструиране може би.
			
									
									и за сметка на това го закарах и при фокус и при една друга фиеста....Купих ги и двете....
Сега едната количка е при него за подсилка от към сърце,а другата после пак при него за лека профилактика.
От някои работи разбира много от други не ...... например авио-конструиране може би.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но  педал  
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
 Re: Офиса на Fordmaniac.
													
							
						
			
			
			
			
Да фиксираме доволния Койнов, и други.........барабар и аз

Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- koinov_bg
 - потребител

 - Мнения: 975
 - Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
 - Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
 - Местоположение: София.Люлин
 - Status: Извън линия
 
Re: Офиса на Fordmaniac.
Една не-регламентирана форумна среща на коята благодарение на Митака и Малкия му син Илия се сдубих с работещ оборотомер за фиестера.
Фала на двамата и искренни благодарности.
			
									
									Фала на двамата и искренни благодарности.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но  педал  
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта


