ECU-та
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Просто питам..........
каква е причината за евентуална смяна на компа-проблем или просто експериментcossy написа:И сега имам нов въпрос, ще има ли проблем да си сложа еку от 1998?

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Харесвам тази думичка "експеримен", успех
!
Абе я да питам мойто дзвер имали комп и имали той почва при дизела около 94`, щото много кабели се навъртат около горивонагнетателната помпа /която за краткост ще наричан само помпа, щото ми се еб@ мама.. докато я напиша/ и имам MAF сенсор и там бая кабели и т.н.
MAF - демек онова на след въздушния филтър, ама дали така се пише
Да забравих - Мондео TDi 94`

Абе я да питам мойто дзвер имали комп и имали той почва при дизела около 94`, щото много кабели се навъртат около горивонагнетателната помпа /която за краткост ще наричан само помпа, щото ми се еб@ мама.. докато я напиша/ и имам MAF сенсор и там бая кабели и т.н.
MAF - демек онова на след въздушния филтър, ама дали така се пише

Да забравих - Мондео TDi 94`

Небойте се роби Спартак е с вас!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Според мен трябва да видиш от какъв двигател е защото те мисля са два вида единия е с висока степен на кампресия и ако твоя не е такъв, честно - може да се получи детонация и голям проблем. Но не съм много навътре с тези неща. Все пак се консултирай с някой много навътре в "играта". Все пак ти желая успех.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
хмм не виждам какво очакваш да се подобри
все пак физически двигатела ти е конструиран за един режим на работа. ако искаш да подобриш нещо то трябва да коригираш физически нещата (като например ако е карб. да сложиш по-добър или ако е инж. да сложиш някоя и друга помпа...) но компа ти е програмиран за този двигател и целта му е да оптимизира до макс. горенето и работата на двигатела... той е програмиран само и единствено за тоя двигател... (е може и да има някой и друг еквивалент...
)


- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Присъединявам се към това мнение. Всъщност "компа" е универсален контролер и се програмира за всеки конкретен тип мотор.jack71 написа:той е програмиран само и единствено за тоя двигател... (е може и да има някой и друг еквивалент...)
От друга страна тъй като изходите на този контролер са два-управление времето за отваряне на форсунките, и дроселовата клапа за въздуха, то може да се използва всеки автомобилен контролер който има възможност за препрограмиране и с тези два изхода. Входните сигнали ако ги няма всичките могат да се симулират.
В крайна сметка търси контролер според каталога на двигателя си.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За ЕКУ...
Значи ЕКУ-то на Форд е едни гърди напред пред останалите (така поне казват или е било по времето, когато са ни произвеждали колите т.е. преди 10 и повече години), защото имат порт - свързваш ЕКУ-то с лаптоп с необходимия софтуер и имаш възможност да коригираш параметрите (поне донякъде). Затова и фордовете са най-лесни за т.н. чип-тунинг, а се прави бързо.
Не че разбирам, но ми се струва, че една смяна на компа е излишна. И второ - нашите двигатели (1.6 16V) не са предвидени за по-големи мощности т.е. с чип-тунинг максимум да се извлекат още до 8% допълнителна мощност....
Не че разбирам, но ми се струва, че една смяна на компа е излишна. И второ - нашите двигатели (1.6 16V) не са предвидени за по-големи мощности т.е. с чип-тунинг максимум да се извлекат още до 8% допълнителна мощност....
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
По-гарантиран резултат, вместо този експеримент, би имало ако вземеш направо като този двигател дето му свалих скоростната кутия за мойта фиеста.cossy написа:Eксперимент
Той е 1.8i 16V - 105 коня, тъй че имаш още 15 кончета, пък тогава и чип тунинг му прави - 7-8% върху 105 са си повече от 7-8% върху 90, тъй че общия резултат ще е доста по-осезаем.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта