ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от Didibao » 07 фев 2014, 20:10

Мда и аз съм със същите големи накладки, а датчика най вандално го отрязах.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 14 фев 2014, 20:07

След доста търсене най-сетне намерих търсената добавка на "Кастрол".Незнайно защо тази добавка за бензинови двигатели се намира много трудно и почти не се среща в търговската мрежа.Но все пак благодарение на мой приятел се сдобих с нея.Няма описание на български език и предполагам е внесена по "втория начин"!Доста е практична защото се разтваря в съотношение 1:1000.Което ще рече че тубичката от 250мл е достатъчна за гориво 250л.Потвърждавам че добавката си струва.Наистина чисти горивната система и я предпазва.
Изображение

Преди време ми дойде идеята да си направя надписи за колата от едно специално фолио.И сега реших да ги реализирам.Фолиото е специално, устойчиво на атмосферни влияния и е двупластово.Пригодено е специално за лазерно рязане.И тъй като имам познати занимаващи се с такава дейност им поръчах да направят табелки с надписи за колите ми.И тъй като съм кръстил проекта на колите"Individual" решех да го направя като запазена марка със собствено лого и ето.

Изображение

Махнах нестандартно залепената емблема "Ghia" над мигача и там позиционирах табелката, респективно и отзад на багажника:

Изображение

Върнах емблемата "Ghia" на стандартното и място, характерно за този модел.

Изображение

С настъпване на пролетта дойде време и на реализиране на проекта преден "парктроник" (оригинален "Бош" за първоначално вграждане в Скорпио Мк2).При положение че вече имах монтиран заден "парктроник" се наложи обмисляне на свързването на новия и начина му на функциониране и сработване.Целта беше да се направи така че два управляващи блока да изпращат сигнал на един и същи дисплей, по различно време.Което ще рече че с бутон да може да се включва и изключва(по желание) предния "парктроник" и автоматично при включване на задна да сработва задния(който пък да деактивира предния ,ако е останал включен).За целта бе предвидено едно стандартно "форд" реле с пет края(зелено) и малко кабели.....
Ето това са необходимите кабели....
Изображение
В багажника се направи връзката със съществуващия единен дисплей на "парктроника".Отклонение от куплунг с 6 края.
Изображение
Изображение
Изображение
Ето това е кабелния сноп който ще захранва дисплея.Или казано по-точно ще подава информация от управляващия блок на "парктроника" към дисплея.
Самия управляващ блок решихме да го вградим в една от малкото свободни ниши в двигателния отсек - до левия фар(където е мотор-управлението на "темпомата") зад пластмасовия протектор.На по-долната снимка се вижда това.
Изображение
На снимката върху бронята могат да се видят и двата сензора(ултразвукови) на системата.Тях ги бяхме сложили при пробата.А самото им вграждане ще бъде в предната броня, на нивото на халогените за мъгла(на мястото на фейслифтовите отвори за охлаждане на предните спирачки при моделите Мк2 след 1998г).

След тестване на схемата се оказа че двете системи си пречат една на друга, и не могат да ползват един и същ дисплей.Налага се преработване на начина на свързване и за целта решихме да се направи нова схема в която ще има включени 6 релета.

Иначе нищо не пречеше да се прекара инсталацията през купето.За най удачен начин избрахме тя да върви по вече изградено "трасе", а именно това в праговете.Най късия път бе отляво на купето.Като кабелите ги прекарахме през гумения маншон(предвиден за минаване на кабелни пътища) малко над педала за газта.И от там по горе описаното трасе.
Изображение
Предна седалка
Изображение
Задна седалка и от там под пластмасата на бутона за задните ел. облегалки. и към багажника.За сега толкова.остава де се "изчисти" схемата на свързване и да се инсталират сензорите и сме готови.Следва продължение :D
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 21 фев 2014, 19:43

Вече системата е "изчистена" и функционира безупречно.Двата блока на парктрониците си споделят един и същи дисплей без да си пречат.На по-долната схема са показани нагледно връзките.
Изображение
Ето и "главните действащи лица" - релетата, които отделят сигналите между отделните блокове.
Изображение

Изображение
Буксата на задния блок(задния парктроник) и мястото на свързването на релетата.Свръзката е посредством АПМ клеми.
Изображение
И тук е мястото на поставянето на релетата.Събират се точно под вече съществуващия блок.Поне има място в излишък! :D Остава само монтаж на управляващия бутон за включване на предния парктроник и сензори в бронята!
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от Didibao » 21 фев 2014, 20:44

Евала, станало е много добре.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 27 апр 2014, 21:46

Малко бяхме занемарили проекта "Пълна промяна" но сега вече пак набираме скорост.
Преди време бях писал че инсталацията на предния парктроник е прекарана и остава само монтажа на управляващия блок и предните сензори.За място на управляващия блок и предвидено пространството до десния фар, зад декоративната пластмаса.
А ето и кутията на блока - влагозащитена IP44.(още не боядисана)
Изображение
Изображение
Направена е и планка върху която ще лежи бутона за вкл. и изкл. на предния парктроник + светлинна сигнализация.А същи и бутоните за паметна на шофьорската седалка.Всичко това е тапицирано в кожа с цвета на салона.
Изображение
Изображение
Замислил съм и проект за направата на седалката на пътника до шофьора също с памет.Ако трябва да бъда честен той даже е наполовина готов.Специана благодарност на Дончо от Пловдивската група който ми даде необходимите материали за проекта (цялото шаси на седалката заедно с моторите, които са комбинирани с потенциометри и електронните блокове във вратите, както и ССМ. _friends_
Ето и снимки на донорството:
Изображение
Изображение
Изображение
Намерете 10-те разлики!!!
Седалката донор и моята седалка готови за размяна на шейните с моторите.
Изображение
Поглед на шейната отдолу.
Изображение
Изображение
Поглед отгоре.
Изображение
Изображение
Близък план на ел. моторите с потенциометрите.
Това ще е единственото скорпио с памет и на двете предни седалки.Аналогични модели имащи такива екстри са Ауди А8, МБ S серия, БМВ 7. 8)
Дойде време и на подмяна на гумите от зимни на летни.
Изображение
Освежих и джантите че имаха забележки.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 03 май 2014, 19:29

Продължавам с проекта преден парктроник. Ето и една по-хубава снимка на управляващия превключвател на предния парктроник интегриран в общ блок с 3 позиционния бутон за памет на шофьорската седалка.
Изображение
С цел доближаване до оригиналната визия за бутон на парктроника избрах да използвам бутона за разрешаване на ползването на задните ел. стъкла от скорпио Мк2.
В комбинация с това е инсталирана и допълнителна контролна лампа сигнализираща за вклучен преден парктроник.
Пристъпихме към монтирането.....
Ето така изглеждаше до сега:
Изображение
Изображение
Премахване на бутоните за ел.стъкла и огледала
Изображение
Изображение
С цел по добър достъп за прекарване на кабелите от бутона до управляващия блок се наложи да махнем друг един блок, а именно мултифункционалния блок на шофьорската врата(управлява ел.стъклата, огледалата, централното заключване, глобалното затваряне, алармата, електрическите седалки и др.)
Изображение
Изображение
Ето и малко снимки от пипкавата работа по прекарването на захранването към бутона на парктроника....
Изображение
Изображение
Всички възможни пинове на куплонга между вратата и купето са запълнени и се наложи да прекарваме кабелите през външно трасе-шлаух.Естествено след това всичко се изолира.
Изображение
Преди монтажа, планката върху която е монтиран бутона на парктроника и ел.седалката е обработена с шприц кит.
Изображение
Изображение
Ето и готовия резултат - направо фабрична работа! :D
Изображение
Изображение
И с активиран сигнал...
Изображение
Сега оставаше само да се поставят предните датчици в бронята.Една не лека задача при положение че трябваше да се разкача предната броня, която пък от своя страна трудно се регулира и за капак на всичко има и интегрирани умиватели на предните фарове.
Изображение
Предвидихме че ще е по-лесно да се разпробият местата на датчиците предварително и след това да разкачваме бронята.Пресметнахме разстоянието център/център на датчиците отзад и го прехвърлихме отпред, оразмерихме и започнахме пробиването...
Изображение
Изображение
За целта трябва да се използват хубави фрези иначе може да стане "мазало"!
И вече пробити
Изображение
И декоративните втулки са поставени.
Изображение
И една приятна изненада оказа се, че след като се махнат комплекта халоген/мигач има възможност да се бръкне и да се постави тялото на датчика.Ето това беше добра новина.Друг е въпроса че ръката ти се надира и подува в последствие :)
Изображение
А тук на снимката се вижда инсталацията на управляващия блок на предния парктроник и включването в него на куплонзите на датчиците.
Изображение
И ето ни напълно готови.
Изображение
Накратко малко информация за системата парктроник на Форд Скорпио:
Системата е разработка на фирма "Бош" и е предвидена за първоначално вграждане по желание на клиента, срещу доплащане.Състои се от два ултразвукови датчика(сензори) интегрирани в задната броня , управляващ електронен блок и светлинно-звуков дисплей.Системата работи изключително точно като единствения и минус е големите габарити на сензорите.Никога не се е предвиждало, при Скорпио Мк2 предлагане на преден парктроник.
При мен използвахме 2 системи парктроник с 4 датчика(два отпред и два отзад), всяка система си работи независимо една от друга използвайки собствен електронен блок.Характерното тук е че двете системи си делят един светлинно-звуков дисплей.Всичко това е направено посредством сложна автоматика с участието на доста релета.Предния парктроник може да бъде вкл. и изкл. посредством бутон, а задния чрез активиране на задна скорост.Независимо от това че предния парктроник е включен преминавайки в позиция R той се изключва и започва да действа задния.


А ето това съм го предвидил в последствие за вграждане.
Изображение
Часовник,дата,хронометър,термометър от Мк1 Ghia

След парктроника решихме да довършим и инсталацията на паметта в седалката до шофьора.
Разглобяване на вратата.
Изображение
Тук трудното беше че трябва да прекарат 6 кабела от купето във вратата.А както бях споменал по-горе свободни пинове в буксите нямаше.Независимо от това с използването на шлаух нещата пак се получиха.
Изображение
Влизайки в купето шесте кабела се вливат по съществуващато кабелно тресе в левия праг и влизайки под тапицерията излизат в зоната под седалката до шофьора.
Изображение
За удобство се наложи да разкачим и седалката.
Изображение
Последваха редица спойки(над 50 запоявания) и прекарвания на кабели, бандажи и др. Доста работа чиито подробности няма да описвам, а само ще кажа че траеше 2 дена.
На снимката се вижда единият от блоковете(ССМ) без който паметта не може да работи.
Изображение
А тук се виждат двата готови навързани блока(ССМ и Мултифункционален модул Шофьорска врата) преди инсталирането им под седалката.Там ни се стори най-удачното място.Като предварително се убедихме че ел. механиката на седалката няма да им пречи.
Изображение
Ето и готовия вид.
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от CEC0087 » 03 май 2014, 23:57

А така, страхотна работа сте свършили :D :D

Потребителски аватар
SvetlioGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от SvetlioGeorgiev » 04 май 2014, 00:20

Няма такова скорпио просто... ти го превърна в S-класа от всякъде евалата за труда, това ми е една от любимите теми за четене! Много се надявам да го видим в Стара Загора на изложението! поздрави от мен. :)
Изображение
POWERED BY SVT...

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от gorskiq » 04 май 2014, 07:18

Много, много труд сте отхвърлили с баща ти, който накрая със сигурност ти е доставил супер удоволствие от свършената работа, а частично и на нас четящите темата и разглеждащи снимките.
Колата е придобила статута на единствена и изисква много пазене - каране само за кеф в свободното време. _friends_

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от nikolovvd » 15 май 2014, 13:48

Младене, днес при разчистването на мазето намерих няколко датчика за ABS-а от моето Скорпио, което замина за Украйна. Ако мислиш, че ще ти свършат работа, драсни няколко реда, за да им организирам транспорта. Ако ли не заминават за боклука.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 15 май 2014, 23:13

Специална благодарност към Дончо от Пловдивската група който ми помогна за намирането на определени облицовки и кори в бежов цвят за интериора в купето.Имах известни липси които сега са възстановени.И специално му обещах да запиша фабричните фордовски номера под всяка снимка (заради определен вид негова статистика)!
Изображение
Облицовки задни дръжки:
Дясна R 95GB A266A20 BB
Лява L 95GB A266A21 BB
Изображение
Облицовки предни дръжки
Дясна R 92GBA22620 AB
Лява L 92GB A22621 AB
Изображение
Пепелници задни врати
87BB A24726 AAW
Изображение
Облицовки зона крака
Дясна R 85GB A02344 ACW
Лява L 85GB A02345 ACW
Изображение
Облицовка задна седалка
Дясна R 85GB A13208 FCW
Лява L 85GB A13209 FCW
Изображение
Облицовка заден праг
Лява L 95GB F13209 CAW
Дясна R 85GB F13208 CAW
Изображение
Облицовка преден праг
Дясна R 95GB F13208 AAW
Лява L 95GB F13209 AAW
Изображение
Облицовка средна част
Дясна R 85GB A24478 ABW
Изображение
Текстилни облицовки предни седалки
Дясна R 93GB A618 K88
Лява L 93GB A618 K89
Изображение
Задна текстилна кора - тонколони
№ не се чете!
Ето и снимки след монтажа:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 20 май 2014, 20:17

Дойде редът да се сменят дисковете и спирачните апарати с такива от модела Скорпио Косуърд 24V. Последно спирачните накладки и дискове бяха сменяни в Англия марка "Делфи".Трябва да отворя една скоба и да обясня, че по принцип нямах намерение да се занимавам с подобно нещо, но преди време Иво(със скорпиотата от София) ми се обади и ми предложи да ми продаде спирачни апарати предни и задни от неговия Косуърд 24V.Идеята ме заинтригува и реших да ги купя.Като уговорката беше че всичко е взаимозаменимо, в добро състояние и апаратите стават директно на главините.Не искам да влизам в уточнения че общо взето си купих една камара желязо което за нищо не става( предни износени дискове, престъргвани със шлайф за да им се заличи ръба, блокирали апарати и т.н.).Не искам да плюя, не съм от тези хора.Не съм разбрал, минали са ме. :D Та след като вложих няколко стотин лв за ревизиране на спирачните апарати,нови дискове и накладки се насочихме към монтаж.Притесняваше ни факта че главите на болтовете са корозирали от английския климат и трудно ще се развият.
Затова и потърсихме услугите на наш познат.И за пореден път се убедихме че хубавия инструмент(ключове,камъни) е предпоставка за бърза и лесна работа.Като под хубав разбирам и нов и марков( "Гедоре", "Ротенбергер" и др.)
Изображение
Сваляне преден диск 260 мм
Изображение
Качване нов диск Косуърд 278 мм и спирачен апарат
Изображение
Изображение
И като обезвъздушихме системата и качихме предните колела, решихме да се пробваме сами на задните. :)
Изображение
Стандартен заден диск плътен 253мм.
И естествено по "закона на Мърфи" единия болт се разви от раз, а другия превъртя в ключа. *57304* И се наложи да го режем.
Изображение
И след като всичко беше готово и дойде реда на монтажа на новия диск 273мм (вентилируем) се оказа че отворите на спирачния апарат от Косуърд не пасват на отворите на главините......ПЪЛНА ГРЕДА!Отворих "Микроката" и се оказа че главините на Скорпио 2,9 24V са различни.И естествено - Форд верни на себе си правят всичко така че да не може да става на различните модификации. И след доста ровене стигнах до следните изводи:
Задните дискове при скорпио Мк2 са 2 вида:
1. Заден плътен 253мм дебелина 20мм монтира се на седан версиите.
2.Заден вентилиран 253мм дебелина 20мм. монтира се на комби версиите.
3.Заден вентилиран 273мм. дебелина 20мм монтира се на седан и комби 24 клапана Косуърд.
4.Спирачен апарат заден поддържащ 253 мм дискове
5. Спирачен апарат заден поддържащ 273 мм дискове Косуърд
6.Задна главина за вички версии без 24 клапана Косуърд
7.Задна главина за 24 клапана Косуърд
Изображение
Така че това е за сега.Върнах си старите задни дискове и апарати.Ако знаех че ще се стекат нещата така изобщо нямаше да се хващам с това.Иначе вариантите за сега са търсена на главини от Косуърд, но това изобщо не ме "кефи" и хич не ми се занимава с това.Писнало ми е от тарикати и пазарлъци.Имам и един вариант с монтаж на предни дискове отзад, но още сме в процес на проучване....
Реших да си успокоя нервната система с нещо което ме разтоварва истински, а именно почистване, в частност на купето и кожения салон. :D
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от Didibao » 20 май 2014, 21:31

Много кофти работа, че така са те набутали с непотребното желязо.
Изображение

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1367
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от BIGFORDFAN » 20 май 2014, 22:49

Винаги има риск от некоректни търговци, на почти всеки му се е случвало, но колегата надали ще прочете критиката към него, тъй като вече не кара Форд и надали влиза тук.

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от martin1977 » 20 май 2014, 23:09

Възхищавам ти се на труда, на мерака и на колата. Винаги чета постовете ти за Скорпиото с интерес и много ти се радвам. Обаче като прочетох последния ти пост, истински се разочаровах. За наше съжаление има и такива хора. И аз минах по подобни перипетии, но може би не чак такива. Давай смело напред с проектите. Вярвам, че скоро ще се сдобиеш с хубави и желани от теб задни спирачки.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 27 май 2014, 22:11

Преди време забелязах че на стъклото на предния ми ляв фар се е появила микро пукнатина.Без видима следа от удар от камъче или друго нещо.Единственото което си обяснявам е, че е някакво вътрешно напрежение. И тъй като фара е от стъкло в течение на една седмица тази пукнатина се увеличи от край до край.Влага и вода не влизаше, но ме дразнеше и най-накрая ми остана време да го сменя!
Изображение
Демонтаж на старото стъкло
Изображение
Изображение
Лепене с Ft 101
Преди няколко години си поръчах "ултра","мега" модерни бели мигачи от Англия, като таях надежди, че ще се окажат свестни.Но уви след време белите мигачи грозно се матираха и пожълтяха.И сега бях решил да ги съживявам, но послушах съвета на бащата и ги пратих К.К.
(Към коша) :D
Изображение
Реших да си върна оригиналните оранжеви мигачи, които между впрочем изглеждат все още като нови.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ivoford
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 21 май 2007, 13:44
Модел на автомобила: SCORPIO
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от ivoford » 28 май 2014, 10:39

Здравей Младене днес след дълго време влязох във форума и останах изненадан от твоите критики към мен.Ти си първият човек който не е доволен от мен.Дисковете и апаратите не са от моя Косуърт , а от този който купих за части следователно не се е движил,но силно се съмнявам да са били блокирали апаратите защото лесно се прибраха.За дисковете те предупредих че цяла година са стояли на открито и са ръждясали затова ще ги мина с телена четка на ръка./уверявам те намеса с флекс никога не е имало/.А за разликата в задните апарати дори аз не знаех докато не прочетох в твоята тема ,ако ми се беше обадил преди 15 март щях да ти подаря целия заден мост пълен комплект ,но на тази дата разчистих целия гараж и върнах доста неща за скраб.Накрая ще добавя , пропускаш да кажеш ,че цената на която ти ги продадох включително и всичко друго закупено от мен беше почти като за вторични суровини след твоите пазарлъци,а кой е тарикат не зная,но ако нещо ти потрябва за Скорпио и аз го имам ще ти го подаря. Извинявам се че тук пиша.Поздрави на всички.

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от martin1977 » 28 май 2014, 17:16

Младене, скоро и аз взех такива същите мигачи за Мондеото ми. Взех ги от Англия с надеждата че като са "английски" (всъщност китайски от Англия), ще са хубави .... е, все още са здрави и изглеждат като нови /а са на цял месец :lol: / ... но истината е че изглеждат много афиф (изкуственяци) и едва ли ще се запазят както твоите - т.е. цели години .... но визуалната разлика между белите и оранжевите е в пъти по-добра в полза на белите.......

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 28 май 2014, 20:17

ivoford написа:Здравей Младене днес след дълго време влязох във форума и останах изненадан от твоите критики към мен.Ти си първият човек който не е доволен от мен.Дисковете и апаратите не са от моя Косуърт , а от този който купих за части следователно не се е движил,но силно се съмнявам да са били блокирали апаратите защото лесно се прибраха.За дисковете те предупредих че цяла година са стояли на открито и са ръждясали затова ще ги мина с телена четка на ръка./уверявам те намеса с флекс никога не е имало/.А за разликата в задните апарати дори аз не знаех докато не прочетох в твоята тема ,ако ми се беше обадил преди 15 март щях да ти подаря целия заден мост пълен комплект ,но на тази дата разчистих целия гараж и върнах доста неща за скраб.Накрая ще добавя , пропускаш да кажеш ,че цената на която ти ги продадох включително и всичко друго закупено от мен беше почти като за вторични суровини след твоите пазарлъци,а кой е тарикат не зная,но ако нещо ти потрябва за Скорпио и аз го имам ще ти го подаря. Извинявам се че тук пиша.Поздрави на всички.
С риск да направя спам ще добавя следния отговор:
Здравей Иво.Нещата които съм взимал от тебе са били винаги със завишени цени, но това си е моя грешка или вина.Първия комплект парктроник който взех беше без вътрешните втулки и капачето на дисплея и целия с кал. Цената беше трицифрена.
За втория комплект парктроник (в добро състояние) цената беше също трицифрена.
За дисковете няма какво да повтарям.Все пак мога да направя разлика между ръжда търкана с четка и ръб свалян с шлайф.Все пак хората са измислили измервателни инструменти и те говорят сами по себе си.
За ревизия на спирачните апарати с клеясали механизми на ръчната пак няма да коментирам.
Апропо пазя предните спирачните дискове само с цел да ги показвам какво се продава и в какъв вид може да е една стока.
За разговора ми по телефона дето "прекъсваше" и него не искам да коментирам.Не съм очаквал такова отношение....
За цената може да кажеш спокойно на какви цени ми ги продаде, не е тайна.И като тегля чертата, при съотношение на цената за изкупуване на черен метал 40-50ст. на кг. Явно жестоко съм се минал!
А след като не стават спирачните апарати какво да правя от тук на татък?Какво ще ме посъветваш? Да си купя чисто нови задни главини от МОТО-ПФОЕ за 240 лв бройката?
И не на последно място ТИ ВИНАГИ МЕ ТЪРСЕШЕ ЗА ДА ПРЕДЛАГАШ ЧАСТИТЕ СИ!
Така смятам да приключа с всичко казано до тук.Иначе остани си със здраве.Нямам намерение нито да пазарувам повече от тебе, нито желая подаръци.Телефона ми го знаеш ако има нещо за казване съм на линия ,успех с всички бъдещи начинания! _friends_
п.п. Извинявам се за Спама.
Последна промяна от mladen1984 на 28 май 2014, 20:33, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 28 май 2014, 20:26

martin1977 написа:Младене, скоро и аз взех такива същите мигачи за Мондеото ми. Взех ги от Англия с надеждата че като са "английски" (всъщност китайски от Англия), ще са хубави .... е, все още са здрави и изглеждат като нови /а са на цял месец :lol: / ... но истината е че изглеждат много афиф (изкуственяци) и едва ли ще се запазят както твоите - т.е. цели години .... но визуалната разлика между белите и оранжевите е в пъти по-добра в полза на белите.......
Ами не се знае.Дано да се запазят.Аз даже имам навика като пастирам( полирам) колата да минавам с вакса и стоповете.Това ги запазва допълнително.Но в случая с мигачите и това не помогна.Явно пластмасата не е качествена и пригаря. :D
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта