ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Колеги проблема ми е следния.Значи kолата ми загрява до половината на скалата,което мисля че е нормално... и в следвашия момент в разтояние на 100 метра някаде се качи на макс температурата,перката се вклучи и следователно изгасих двигателя.Hеразбирам защо,като проверих разширителя антифриза в него е топал но не и горещ а трабите които влизат в радятора горят.Някакви идеи какво трябва да направя ? дори и при подаване на Газ тръбичката в разширителя не хвърля  никаква струя антифриз.
			
									
									
						- 
				AlexP
- потребител 
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
 2006 Toyota Prius
 1996 Toyota RAV4
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Възможно е да е от водната помпа. Примерно перката да е превъртяла в оста.
			
									
									
						- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Повредата е сериозна, като нищо ще продуха гарнитурата на главата.uBcaHa написа: дори и при подаване на Газ тръбичката в разширителя не хвърля никаква струя антифриз.
Вероятно наистина е водната помпа, щом няма циркулация на антифриза.
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Благодаря Колеги след малко отивам да свалям помпа в сервиз,половината двигател трябва да разколача ся 
			
									
									
						
- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Така колеги таман се връщам от "сервиз" но беше затворен затова се обадих на телефона които е оставен и момчетата ми казаха че днес няма да работят но ме питаха за какво стана на ? обясних им на хората и те ме питаха дали се вклучва перката а тя се вклучва и казаха да не бутам нищо по колата просто до термостата има някакъф датчик които прави въртел ...
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
А сега, като я кара, температурата как беше? И двата маркуча към радиатора ли са горещи? А самия радиатор колко е топъл? Зарежи температурата в разширителния съд и циркулацията към него, те не са показател в конкретната ситуация (а и като цяло).
			
									
									
						- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
значи 1-вия Ф34 е топал 2-рия ф34 студен и радятора също е студен
http://prikachi.com/images.php?images/919/7331919t.jpg
			
									
									
						http://prikachi.com/images.php?images/919/7331919t.jpg
- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Колата не е карана а на празен ход работи 15 мин мах и температурата се качи над нормалното :S
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Не ми се вярва да е само датчик, или термостата е блокирал, или както колегите казват, турбината е превъртяла.
			
									
									
						- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
добре орентираи ме горе доло каде е този термостат каде мъ е местополойението да го сваля сега и да видя дали ще загрее без него ?
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
На другия край на маркуч №1.
			
									
									
						- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
отивам да го свалям,ще пиша като го сваля и разкарам малко колата.
			
									
									
						- uBcaHa
- потребител 
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S
Колеги проблема е решен,несъм вярвал че ще е от него но е факт,цял ден си брамча из Белене проблем нямам вече! Оказа се Масата от двигателя което е фанат Към купето :Х беше клеясала почистих я добре и всичко се оправи,почистих за всеки случаи и масата към скоростната кутия ... то небяха сваляне на помпи,релета,датчици  а то какво било ...
 а то какво било ...
			
									
									
						 а то какво било ...
 а то какво било ...Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта



