разяждане и налепи...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

разяждане и налепи...

Мнение от dreidrei » 02 окт 2006, 18:02

Даже заглавието ми беше трудно да измисля... ама както и да е. Слагам една снимка и питането ми е за оградения участък - от какво може да са се получили тия налепи/разяждания... има маи и някакъв теч (капчица) и какво да ги правя (има ли нужда нещо да подменям някое уплатнение примерно... някой майстор ли да я погледне или да си карам докато не ми направи проблем :)
Прикачени файлове
PICT5741.JPG
Последна промяна от dreidrei на 01 ное 2006, 15:39, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 02 окт 2006, 21:22

Каквото успявам да различа, май прилича все едно е прокапал антифриз в края на гумения маркуч. Пробвай да го почистиш с някакво парцалче и после да стегнеш скобата или да я преместиш по-към края на маркуча. И след като покараш, погледни има ли отново капка.
Ако изобщо съм видял това, което те притеснява. :oops:
Изображение

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 01 ное 2006, 15:42

Dundee, прав се оказа (чак днес дойде ред за "диагностика")
Сега въпросът ми е - трябва ли да източвам антифриза (и ако да - как...) преди да откача въпросния маркуч за почистване? Или ако има нещо да си тече като го разкача, ще си изтече :)

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 01 ное 2006, 18:04

На колко време ти е антифриза .Ако е на повече от две години сменяйго и направи това което ти е написал колегата.
По принцип антифриза се източва от най долната точка на охладителната система.
Не съм запознат с твоя вид двигател ,но ти можеш сам да прецениш каде е най ниската точка и да тие удобна за откачане и слагане .Ако нямаш специално пропка или датчик на радиатора долу.
Като източиш продухай с уста (антифриза е отровен)или нещо друго.
При сглобяване намажи ако е гумена връзка с тънак слой грес за по лесно влизане а и греста после не позволява да протича.
*00133*

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 01 ное 2006, 18:47

Не знам кога за последно е сменян антифриза, аз преди 3 месеца я купих, внесена е от Франция. Може ли да се познае дали е за смяна като се погледне (по цвят или нещо подобно?)
Но тоя уикенд ще действам с маркуча така или иначе...

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 01 ное 2006, 18:59

Отиди някъде където продават антифриз да ти премерят антифриза(повечето пъти е безплатно) на колко градуса издържа.Мерят го с едно като термометър.Те ще ти кажат дали е хубав или е за смяна,а ти ще им обещаеш че ще си смениш при тях антифриза ама утре че сега нямаш пари в теб и готово :lol:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 01 ное 2006, 19:35

На моя радятор има пробка за източване. Намира се ( гледано от канал когато скоростната кутия ти е над главата и гледаш кам радиатора ) в долния ляв ъгъл на радятора. На нея има два прореза ката за отверка + но доста голяма отверка.... ;-)))))). като я отвиеш не пада... има си някаква " връзчица" която я държи за радятора.


бати обяснението дадох......... ;-))))))))

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 01 ное 2006, 19:53

Jinxy написа:На моя радятор има пробка за източване. Намира се ( гледано от канал когато скоростната кутия ти е над главата и гледаш кам радиатора ) в долния ляв ъгъл на радятора. На нея има два прореза ката за отверка + но доста голяма отверка.... ;-)))))). като я отвиеш не пада... има си някаква " връзчица" която я държи за радятора.


бати обяснението дадох......... ;-))))))))
мойто е същото самоче ти си с предно а аз съм с задно предаване и там не са ми скоростите ами картера..:P

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 08 ное 2006, 17:36

Течът е отстранен, сега всичко е на 6 :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта