разяждане и налепи...
-
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
разяждане и налепи...
Даже заглавието ми беше трудно да измисля... ама както и да е. Слагам една снимка и питането ми е за оградения участък - от какво може да са се получили тия налепи/разяждания... има маи и някакъв теч (капчица) и какво да ги правя (има ли нужда нещо да подменям някое уплатнение примерно... някой майстор ли да я погледне или да си карам докато не ми направи проблем 

Последна промяна от dreidrei на 01 ное 2006, 15:39, променено общо 1 път.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Каквото успявам да различа, май прилича все едно е прокапал антифриз в края на гумения маркуч. Пробвай да го почистиш с някакво парцалче и после да стегнеш скобата или да я преместиш по-към края на маркуча. И след като покараш, погледни има ли отново капка.
Ако изобщо съм видял това, което те притеснява.
Ако изобщо съм видял това, което те притеснява.

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
На колко време ти е антифриза .Ако е на повече от две години сменяйго и направи това което ти е написал колегата.
По принцип антифриза се източва от най долната точка на охладителната система.
Не съм запознат с твоя вид двигател ,но ти можеш сам да прецениш каде е най ниската точка и да тие удобна за откачане и слагане .Ако нямаш специално пропка или датчик на радиатора долу.
Като източиш продухай с уста (антифриза е отровен)или нещо друго.
При сглобяване намажи ако е гумена връзка с тънак слой грес за по лесно влизане а и греста после не позволява да протича.
По принцип антифриза се източва от най долната точка на охладителната система.
Не съм запознат с твоя вид двигател ,но ти можеш сам да прецениш каде е най ниската точка и да тие удобна за откачане и слагане .Ако нямаш специално пропка или датчик на радиатора долу.
Като източиш продухай с уста (антифриза е отровен)или нещо друго.
При сглобяване намажи ако е гумена връзка с тънак слой грес за по лесно влизане а и греста после не позволява да протича.

-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
На моя радятор има пробка за източване. Намира се ( гледано от канал когато скоростната кутия ти е над главата и гледаш кам радиатора ) в долния ляв ъгъл на радятора. На нея има два прореза ката за отверка + но доста голяма отверка....
))))). като я отвиеш не пада... има си някаква " връзчица" която я държи за радятора.
бати обяснението дадох.........
)))))))

бати обяснението дадох.........

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
мойто е същото самоче ти си с предно а аз съм с задно предаване и там не са ми скоростите ами картера..Jinxy написа:На моя радятор има пробка за източване. Намира се ( гледано от канал когато скоростната кутия ти е над главата и гледаш кам радиатора ) в долния ляв ъгъл на радятора. На нея има два прореза ката за отверка + но доста голяма отверка....))))). като я отвиеш не пада... има си някаква " връзчица" която я държи за радятора.
бати обяснението дадох.........)))))))

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта