Ford Focus няколко въпроса
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 апр 2012, 18:56
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Ford Focus няколко въпроса
здравейте колеги,
съжалявам предварително, но не се научих как се търси за точно определен въпрос ... (моля без нападатели)
Горе долу разгледах какви са писаниците, но все пак трябва да попитам по конкретно.
1.Съединителя ми отделя на 1см след натискането му. Интересното е, че според мен е за смяна, защото повече от 130 много трудно вдига, а признаци за боксуване няма . Искам да кажа, че съм карал боксуващ съединител, а този като го натиснеш просто нищо не става, качели не си го натиснал ...
До колкото разбрах от някой колеги трябва да сменя лагер помпа и пълен комплект притискателен + феродов ?
1.1- предлагат ми да ми наковат един феродов някой пробвал ли е на тази кола да го прави ?
2. Искам да сменя течност за спирачки, кормилна и антифриз. Нещо по-специално, някоя марка по-полезна за фичката ?
Фокус 00' Зитек
Мерси предврително
съжалявам предварително, но не се научих как се търси за точно определен въпрос ... (моля без нападатели)
Горе долу разгледах какви са писаниците, но все пак трябва да попитам по конкретно.
1.Съединителя ми отделя на 1см след натискането му. Интересното е, че според мен е за смяна, защото повече от 130 много трудно вдига, а признаци за боксуване няма . Искам да кажа, че съм карал боксуващ съединител, а този като го натиснеш просто нищо не става, качели не си го натиснал ...
До колкото разбрах от някой колеги трябва да сменя лагер помпа и пълен комплект притискателен + феродов ?
1.1- предлагат ми да ми наковат един феродов някой пробвал ли е на тази кола да го прави ?
2. Искам да сменя течност за спирачки, кормилна и антифриз. Нещо по-специално, някоя марка по-полезна за фичката ?
Фокус 00' Зитек
Мерси предврително
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus няколко въпроса
След като се диагностицира от майстор дереджето на съединителя, и после се демонтира, ще се види какво трябва да се подмени. Зет ми смени на неговия Фокус само дисковете, лагер помпата беше здрава. При всички положения не се занимавай с наковаване на феродовия диск, просто защото не си струва да плащаш после още един път демонтаж, и монтаж на скоростната кутия.
Смяната на антифриза не е проблем, малко после обезвъздушаването не е от най приятните действия. Хидравличното масло също се сменява не много трудно. Себеуважаващите се сервизи имат машина за подмяна на спирачната течност+ обезвъздушаването.
P.S.- Напиши от кой град си, за евентуално насочване.
Успех.
Смяната на антифриза не е проблем, малко после обезвъздушаването не е от най приятните действия. Хидравличното масло също се сменява не много трудно. Себеуважаващите се сервизи имат машина за подмяна на спирачната течност+ обезвъздушаването.
P.S.- Напиши от кой град си, за евентуално насочване.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 апр 2012, 18:56
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus няколко въпроса
Колега благодаря много !
Аз съм свикнал сам да ги сменям тези неща, казваш, че няма да мога ли ? Предполагам обезвъздушаването на кормилната мисля, че трябва да е от сорта пълен ляв и десен или нещо от сорта ?
А съединителя казваш по-добре да я развалим и да видим ?
Мерси предварително
пп- питах за антифриза, защото последния път сложих червен, има ли нещо по специално за него или за маслата. Да хвана да купя просто за тоя модел така ли ?
Аз съм свикнал сам да ги сменям тези неща, казваш, че няма да мога ли ? Предполагам обезвъздушаването на кормилната мисля, че трябва да е от сорта пълен ляв и десен или нещо от сорта ?
А съединителя казваш по-добре да я развалим и да видим ?
Мерси предварително
пп- питах за антифриза, защото последния път сложих червен, има ли нещо по специално за него или за маслата. Да хвана да купя просто за тоя модел така ли ?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus няколко въпроса
Съединителя най добре ще си покаже когато се демонтира.
Хидравличното масло е най добре да е оригинално, по предписание на завода-производител на колата. Като се извади маркуча по който маслото се връща в казанчето,- поставяш го в едно шише от мин. вода, палиш мотора и доливаш от новото масло като се внимава да не остане казанчето празно и да засмуче въздух. Когато протече в шишето чисто масло, двигателя се гаси, маркучето се връзва за казанчето и готово. Желателно е да се извърши от двама човека. Не е нужно после и обезвъздушаване даже, иначе,- да като се върти до крайно ляво-дясно положение се обезвъздушава. Това е по скъпият и по добър начин, по евтиният е да се изсмуче със спринцовка, но се изсмуква само част от маслото, и дори и промивка не се получава, а само известно опресняване на маслото.
Червеният антифриз е за алуминиев блок на мотора, то почти всички карат вече само с червен.
Хидравличното масло е най добре да е оригинално, по предписание на завода-производител на колата. Като се извади маркуча по който маслото се връща в казанчето,- поставяш го в едно шише от мин. вода, палиш мотора и доливаш от новото масло като се внимава да не остане казанчето празно и да засмуче въздух. Когато протече в шишето чисто масло, двигателя се гаси, маркучето се връзва за казанчето и готово. Желателно е да се извърши от двама човека. Не е нужно после и обезвъздушаване даже, иначе,- да като се върти до крайно ляво-дясно положение се обезвъздушава. Това е по скъпият и по добър начин, по евтиният е да се изсмуче със спринцовка, но се изсмуква само част от маслото, и дори и промивка не се получава, а само известно опресняване на маслото.
Червеният антифриз е за алуминиев блок на мотора, то почти всички карат вече само с червен.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 апр 2012, 18:56
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus няколко въпроса
Благодаря ти много колега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта