Електрически стъкла на ескорт
- rusinoff
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 03 дек 2005, 20:24
- Модел на автомобила: escort 1.6 90hp fiesta 1.3 60hp
- Местоположение: Смолян-Пловдив
- Status: Извън линия
при мен инсталацията е правеха други хора,и аз нямах нищо за ел. стъкла и ел. огледала,иначе копчета,сложих някви универсални,дето бяха евтини и сега съжалявам за това,сега си търся оригинални на форд,но тук в смолян много пари искат,и сега като си пътувам ще мина през търново моргите,едно копче е 5лв и са общо взето в добро състояние,иначе копчетата са ми с 5 кабела,и като си търсих други копчета всичките бяха с 5 кабела,за 6 не съм чувал но мисля че има едни който са с по малко от 5,но само съм чувал,при мойте два кабела са за тока,2 за нагоре и надолу,и има още един ама него не го знам за какво е,маса ли не знам не ги разбирам 

- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз сам ще си прекарвам сичко колко кабели отиват към машинките обаче знаете ли? Кабелите ще ги пусна сам само ще видя тоя да ми даде и букси към копчетата иначе става малко по слойно ама пак ще стане ще ги запоя ако трябва и пак няма да има проблеми. Той ми вика аз като бях на твойте години... не се занимавай ама колко му е да пробвам.


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Неразполагам с електрически схеми на Сиера, но мога да те посъветвам да се свалиш кората и да огледаш или да отидеш при някой, който монтира аларми.
По принцип трябва да имаш 2 кабела за говорителя, 3 за управление на машинката (при наличие на електроника за обръщане на поляритета може само с две) и евентуално още един, ако имаш вградена крушка във вратата, която свети при отваряне.
По принцип трябва да имаш 2 кабела за говорителя, 3 за управление на машинката (при наличие на електроника за обръщане на поляритета може само с две) и евентуално още един, ако имаш вградена крушка във вратата, която свети при отваряне.
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега ел. Огледалата са най-лесната част поне при мене.
Значи вчера ходих и свалих от сиерата механизмите и буксите тези който бяха във вратите и тези който са при копчетата не съм се занимавал да ги проследявам защото трябваше да разглобя половината кола. Реле забеавих да взема ни мисля че при сиера май изобщо няма. Сега обаче започват въпросите защото не ми се тества на сляпо. Пък и е студено вече да ходя с отверки по прозорците
Буксите за копчетата са 2, едната с 2 кабела другата с 4. Кабелите който отиват при врарите са по 2 кабела на врата и те се включват в механизмите. Аз си го обеснявам така - като всеки електромотор и този на стъклоповдигащия механизъм му е нужен съответно + и -. Попринцип като смениш поляритета на ел моторче той обръща посоката си на въртене. След като имам общо 6 кабела. 4 са ясно за какво. Копчетата се считат за контролер който подава различни плюсове и минуси на крайщата на 2та кабела отиващи във вратата и така за 2те врати - станаха 4 кабела. Да но трябва да го взимат този ток от някъде следователно сругите 2 кабела са за захранване.
Дали съм прав в разсъжденията си?
Пишете бързо моля ви че още неска мисля да ги слагам.

Значи вчера ходих и свалих от сиерата механизмите и буксите тези който бяха във вратите и тези който са при копчетата не съм се занимавал да ги проследявам защото трябваше да разглобя половината кола. Реле забеавих да взема ни мисля че при сиера май изобщо няма. Сега обаче започват въпросите защото не ми се тества на сляпо. Пък и е студено вече да ходя с отверки по прозорците

Буксите за копчетата са 2, едната с 2 кабела другата с 4. Кабелите който отиват при врарите са по 2 кабела на врата и те се включват в механизмите. Аз си го обеснявам така - като всеки електромотор и този на стъклоповдигащия механизъм му е нужен съответно + и -. Попринцип като смениш поляритета на ел моторче той обръща посоката си на въртене. След като имам общо 6 кабела. 4 са ясно за какво. Копчетата се считат за контролер който подава различни плюсове и минуси на крайщата на 2та кабела отиващи във вратата и така за 2те врати - станаха 4 кабела. Да но трябва да го взимат този ток от някъде следователно сругите 2 кабела са за захранване.
Дали съм прав в разсъжденията си?



- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами като чета какво пишеш, май си прав. Но си мисля, че ти трябва и контролер, който да обръща поляритета и който да се грижи за автоматичното отваряне и/или затваряне.
Но може и да може и без този контролер -
просто вземи един мултицет и проиграй вариантите за захранване на бутоните и ел.моторчетата - така ще е най-бързо и безболезнено да разбереш дали си прав или не.

Но може и да може и без този контролер -


- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Оказах се прав въоръжих се с кабел едно електромоторче буксите и копчетата и започнах
Всичко стана така както си го мислех даже закачих моторчетата за стъклата за тест и те се движат както трябва. Само не ми остана време да ги монтирам, че имах и други няща да върша но утре ако е хубаво времето и това ще свърша. БТв от къде да дръпна ток койта да работи само при контакт попринцип при касетофона има такъв но при мен е директно. Че както съм ги направил така работят и без контакт, а това не ми харесва.



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Като гледам моите какъв ток дърпат особенно като забуксуват в крайно отворено или крайно затворено май ще е най-добре да им пуснеш отделен кабел от акумулатора с бушон и да сложиш реле с управление т.е. да сработва само когато си на контакт. Ако го има заложено в инсталацията просто трябва да го изровиш и вържеш.
Ако някой знае нека се обади, да не посочвам
Ако някой знае нека се обади, да не посочвам

Последна промяна от paci на 10 ное 2006, 21:25, променено общо 1 път.
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
БТВ - btw - By The Way - М/у друготоpaci написа:Като гледам моите какъв ток дърпат особенно като забуксуват в крайно отворено или крайно затворено май ще е най-добре да им пуснеш отделен кабел от акумулатора с бушон и да сложиш реле с управление т.е. да сработва само когато си на контакт. Ако го има заложено в инсталацията просто трябва да го изровиш и вържеш.
Ако някой знае нека се обади, да не посочвам
П.С.
Забравих да питам.Кой е БТв ?!billy_boy написа:... БТв от къде да дръпна ток ...

Последна промяна от billy_boy на 20 ное 2006, 18:42, променено общо 1 път.


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Знам бе човек лигава се.
Викам си тоя чак до БиТиВи стигнал с тея ел.стъкла.
Не виждам къф е пробема да пишем на БГ
Ай колегата да ни ги порине тея двете глупости
Били, оправи си цитата. Под джама където пишеш има отметки.
Сложи отметка на "ВКЛЮЧИ HTML в това мнение"
И подписа ти нещо е много голям.
Тряяя места джама за да чета там където има твое мнение. 1024/768 ми е резолюцията а представам си ако бях на 800/600
Викам си тоя чак до БиТиВи стигнал с тея ел.стъкла.
Не виждам къф е пробема да пишем на БГ
Ай колегата да ни ги порине тея двете глупости

Били, оправи си цитата. Под джама където пишеш има отметки.
Сложи отметка на "ВКЛЮЧИ HTML в това мнение"
И подписа ти нещо е много голям.
Тряяя места джама за да чета там където има твое мнение. 1024/768 ми е резолюцията а представам си ако бях на 800/600
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сичко добре, но не е толкова лесно колкото се изглежда
Първо блъсках като изоглавен сума време да махна тези нитове и накрая реших да си сложа механизмите с винтове а не с нитове. До тук добре сложих механизма вкавах го в лайсната на стъклото закрепих го долу. Оказа се че има различни дуки за ел. механизма и за ръчките. Само двете който са в дясно на опорното рамо са същите сложих сичко стегнах на макс тествах и освен че е обърнат поляритета (като дам на долу се катери на горе) имам друг сериозен проблем. Преди да сложа машинката я тествах естествено и си работеше, но сега сваля само 1 пръст място и спира
Помощ! Някак се помества цялата в смисъл навътре навън. Като я двигам стъклото влиза леко на вътре към оплатнението не си издига както би трябвало да е и стъклото не пада равномерно от ляво и от дясно. То не може да се види много при положение че се сваля едни пръст но... Помагах му повдигах го дърпах го на горе на долу, но ефекта който достигнах е този един пръст. Помогнете моля ви. Сложих само дясното стъкло докато не го оправя няма да рискувам и с шофьоркото.




-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... A%EA%EB%EE" onclick="window.open(this.href);return false; - В тази тема съм описал мойте перипети с ел. стъклото на моята кола. Вярно че е фиеста не сиера но ако обясненията могат поне с малко да ти помогнат добре, ако не здраве да е. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта