Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Търсих,рових,четох,гледах,умувах и накрая изумувах.
Да помоля за помощ тук.Ако някой от вас колеги е сменял въпросното радиаторче,и ако случайно помни еле па ако още по случайно има и снимков материал...Ще му бъда много благодарен.
Благодаря Ви поздрави
Да помоля за помощ тук.Ако някой от вас колеги е сменял въпросното радиаторче,и ако случайно помни еле па ако още по случайно има и снимков материал...Ще му бъда много благодарен.
Благодаря Ви поздрави

По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Това радиаторче мисля че седеше като подарено на фиестата която си взел от вътре работа за 10 минути.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Някой не е ли свалял табли на такава фиеста МК3.
Ако е свалял,моля дайте повече информация
или някой снимков материал.
Или да се боря като свиня с тикви?
Предварително благодаря поздрави.
Ако е свалял,моля дайте повече информация
или някой снимков материал.
Или да се боря като свиня с тикви?
Предварително благодаря поздрави.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Такаааа.Обяснявам за такива ентусиасти като мен.
1-во.Отвива се топката на скоростния лост и се маха.
2-ро:Маха се гумата на скоростния лост.
3-то:Отвиват се четири болчета.Две се намират от двете страни на барчето,а другите две в задния край на барчето, но те се виждат като се махне гумата на скоростния лост.
4-то:Откачат се буксите на ел. стъклата + буксата на ел. отваряне на багажник и се премахва цялото барче.
5-то:След като извършите по горните операции, псувате малко щото сте си купили малка кола дърпате седалките назад и се завирате под таблото има 6 пластмасови щипки.
Мноооооогоооо ама мноооого внимателно ги откачате от зъбчетата защото се чупят много лесно(от 6 при мене оцеляха 3).като откачите щипките пада капака и се вижда радиатора на парното.Сваляте го с шут(издърпва се)и после слагате новото като леко подпирате радиатора на парното и леко притваряте капака.
Събирането е по обратния ред.
Дерзайте младежи ентусиасти.
И ако модераторите преценят може да сложите темата като важна.Все още има фиести като тази.
Поздрави.
1-во.Отвива се топката на скоростния лост и се маха.
2-ро:Маха се гумата на скоростния лост.
3-то:Отвиват се четири болчета.Две се намират от двете страни на барчето,а другите две в задния край на барчето, но те се виждат като се махне гумата на скоростния лост.
4-то:Откачат се буксите на ел. стъклата + буксата на ел. отваряне на багажник и се премахва цялото барче.
5-то:След като извършите по горните операции, псувате малко щото сте си купили малка кола дърпате седалките назад и се завирате под таблото има 6 пластмасови щипки.
Мноооооогоооо ама мноооого внимателно ги откачате от зъбчетата защото се чупят много лесно(от 6 при мене оцеляха 3).като откачите щипките пада капака и се вижда радиатора на парното.Сваляте го с шут(издърпва се)и после слагате новото като леко подпирате радиатора на парното и леко притваряте капака.
Събирането е по обратния ред.
Дерзайте младежи ентусиасти.
И ако модераторите преценят може да сложите темата като важна.Все още има фиести като тази.
Поздрави.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
На мен ми отне около 1 час с почивките.Didibao написа:Е аз ти казах 10 минути работа.
Изпратено от моят LG-D802
А и да не забравя трябва ви само една кръстата отверка и нищо повече.И за винтовете и за скобите за всичко.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Да беше направил снимки малко да качиш?
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Ами какво да ти кажа Любе няма смисъл толкова е елементарно 

По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Ето извадка от Haynes manual:
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3
Абе мисля си, че не колата е малка а тялото голямо.koinov_bg написа:......
5-то:След като извършите по горните операции, псувате малко щото сте си купили малка кола дърпате седалките назад и се завирате под таблото има 6 пластмасови щипки.
......

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Re: Смяна радиатор на парно Фиеста МК3

М/у другото като сменях радиатора на Куриера не намерих оригинален (имаше ама струваха колкото баничарката) и затова сложих от някакъв алтернативен (китайски) производител - ефектът беше поразяващ - парното почти изчезна. Просто китайския радиатор беше много по-рядък - с доста широки ламели и с по-малко тръбички. Единственият позитив беше, че спря да ми тече в краката

Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта