Много пуши при палене
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Ами ей сега пак подсетих зет ми да ги изрови дюзите, че не могъл преди да ги открие къде ги е сложил, и открие ли ги ще ти ги праща.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Сходен случай след ремонт на електрониката на ГНП :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 98#p519798
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 98#p519798
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Днес говорих с Кирил Тодоров (СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ), който ми прави ремонт и подмяна на авансов механизъм на помпата. Човекът ме убеди напълно, че проблемът не може да е в помпата, както и, че вътрешното налягане и електронното управление също са гледани и тествани и всичко е нормално. При това положение започвам да се навеждам на мисълта, че проблемът е в двигателя и нищо друго. От друга страна пък, до колкото чета из форума и доста други хора имат сходен проблем и това ме съмнява при всички да е от двигателя и специално някъде вътре в двигателя.
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- ICO39
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 12 май 2005, 05:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ - Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
От помпата е,моята преди да и изгори електрониката,работеше като часовник.След ремонта започна да тресе на ниските обороти.И мен въпросният господин ме убеждаваше че е направил всичко перфектно.А дано,ама надали.Просто не ми се занимаваше с колата повече.Но наистна е много дразнещо това присецване на празен ход на двигателя.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
k0kicha91 написа:Днес говорих с Кирил Тодоров (СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ), който ми прави ремонт и подмяна на авансов механизъм на помпата. Човекът ме убеди напълно, че проблемът не може да е в помпата, както и, че вътрешното налягане и електронното управление също са гледани и тествани и всичко е нормално. При това положение започвам да се навеждам на мисълта, че проблемът е в двигателя и нищо друго. От друга страна пък, до колкото чета из форума и доста други хора имат сходен проблем и това ме съмнява при всички да е от двигателя и специално някъде вътре в двигателя.
Знаеш какво мога да направя.Отново една десекция и да си играя със аванса.Ако не се повлияе от там промяна на положението на колелото и се молим да не набие грешка грешен аванс и да не влиза в аварийка! Няма друг начин.Лошото е че тази помпа нямам софтуер да я правя на моя стенд.А по симптоми е назад центровката,по белези за зацепване е на място.Ще има отново

Нека се стопли и някой ден като идваш ще си поиграем.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Жоре, дай направо рационализация със ГНП от Мондео МК-2....................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
При мен вече тресенето го няма. Единственото, което се чува при студен двигател е от време на време леко, като бълбукане в работата на двигателя. И разбира се най-дразнещото - пушене.ICO39 написа:От помпата е,моята преди да и изгори електрониката,работеше като часовник.След ремонта започна да тресе на ниските обороти.И мен въпросният господин ме убеждаваше че е направил всичко перфектно.А дано,ама надали.Просто не ми се занимаваше с колата повече.Но наистна е много дразнещо това присецване на празен ход на двигателя.
Относно десекцията и аванса за мен не е никакъв проблем да се направи, но се притеснявам да не се получи пак същият ефект с аварийния режим. Кирил Тодоров иска да види и живи данни с данни за аванса на помпата, за да ми даде крайно заключение и в началото на другият месец мисля да оставя колата в сервиз.specialista написа: Знаеш какво мога да направя.Отново една десекция и да си играя със аванса.Ако не се повлияе от там промяна на положението на колелото и се молим да не набие грешка грешен аванс и да не влиза в аварийка! Няма друг начин.Лошото е че тази помпа нямам софтуер да я правя на моя стенд.А по симптоми е назад центровката,по белези за зацепване е на място.Ще има отново
Нека се стопли и някой ден като идваш ще си поиграем.
Поздрави!
Поздрави!
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Това със живите данни го говоря вече незнам от кога!
Това ще даде в крайна сметка яснота какво се случва.
Незнам за какъв сервиз говориш,аз само ще помогна като споделя че
досега съм пробвал с четири различни диагностики и няма в менюто
живи данни за аванса.Имам потвърждението че и КТС също няма!
Така че остава да се разбере оригиналът в МП имали тази опция.
Ако не има още един начин.Има едни специални пиезощипки
и с тяхна помощ и мотортестер със стробоскоп може да се види действителния момент на впръскване.
От опита който имам смея да твърдя че има някакъв проблем във налягането на помпата.
Ако е грешна статичната центровка колата или няма да запали или ще е много трудно стартирането.
А колата пали и от там се почва пушенето докато не загрее.
Повече няма какво да кажа по темата.обсъждали сме го много,така че ти е ясно какво да търсиш там
където си решил да отидеш.Още нещо там където ще ходиш задължително да направят лог файл
на искан и действителен аванс в различните температурни режими.
На студено когато го има проблема и на топло когато го няма!Това е единственото доказателство че има проблем в помпата.
Успех!
Това ще даде в крайна сметка яснота какво се случва.
Незнам за какъв сервиз говориш,аз само ще помогна като споделя че
досега съм пробвал с четири различни диагностики и няма в менюто
живи данни за аванса.Имам потвърждението че и КТС също няма!
Така че остава да се разбере оригиналът в МП имали тази опция.
Ако не има още един начин.Има едни специални пиезощипки
и с тяхна помощ и мотортестер със стробоскоп може да се види действителния момент на впръскване.
От опита който имам смея да твърдя че има някакъв проблем във налягането на помпата.
Ако е грешна статичната центровка колата или няма да запали или ще е много трудно стартирането.
А колата пали и от там се почва пушенето докато не загрее.
Повече няма какво да кажа по темата.обсъждали сме го много,така че ти е ясно какво да търсиш там
където си решил да отидеш.Още нещо там където ще ходиш задължително да направят лог файл
на искан и действителен аванс в различните температурни режими.
На студено когато го има проблема и на топло когато го няма!Това е единственото доказателство че има проблем в помпата.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ICO39
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 12 май 2005, 05:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ - Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Аз мисля да се запозная със "Специалиста",нека само се постопли малко,и без това никога не съм ходил в Ямбол.

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 22 май 2016, 19:07
- Местоположение: Samatan
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
И аз имам същия проблем. Колата пуши много но само при първото палене за дена ( да речем сутрин ). Дима е синьо сив с мирис на нафта. Пушенето е в продължение на 2 - 3 минути и после всичко се оправя. Но в тея 2 - 3 минути на колата и е трудно да поддържа едни определени обороти и са променливи от порядъка м/у 900 и 1300об/мин. Ако някой има идея от какво може да е моля да сподели да знам към какво да се насоча първо. Говорим за Форд Мондео 2.0 ТДЦИ 115 коня 2006г. Благодаря
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Първо се консултирай с него по телефона, защото той вече се занимава единствено с горивните елементи,-дюзи, ГНП. Просто няма условия-гараж за да се занимава с монтаж/демонтаж на ангренажи, глави и тн.ICO39 написа:Аз мисля да се запозная със "Специалиста"
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ICO39
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 12 май 2005, 05:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ - Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Колата ми я оправиха в Търново,Момчето което я прави каза че е донастроил някакъв датчик,който е в помпата вързан за някакъв лентов кабел.От него компа не можел да си сметне количеството гориво,и за това се получавало тава претрисане.Сега колата е като часовник,и нямам черно по ауспуха както преди.Разхода ми спадна обаче с много малко,то и кракът ми понатежава. 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 сеп 2011, 20:36
- Модел на автомобила: eskort,,мондео мк3,2001г
- Местоположение: велико търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗАICO39 написа:Колата ми я оправиха в Търново,Момчето което я прави каза че е донастроил някакъв датчик,който е в помпата вързан за някакъв лентов кабел.От него компа не можел да си сметне количеството гориво,и за това се получавало тава претрисане.Сега колата е като часовник,и нямам черно по ауспуха както преди.Разхода ми спадна обаче с много малко,то и кракът ми понатежава.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
В профила ти пише че си с Ескорт.a4o73 написа:колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗАICO39 написа:Колата ми я оправиха в Търново,Момчето което я прави каза че е донастроил някакъв датчик,който е в помпата вързан за някакъв лентов кабел.От него компа не можел да си сметне количеството гориво,и за това се получавало тава претрисане.Сега колата е като часовник,и нямам черно по ауспуха както преди.Разхода ми спадна обаче с много малко,то и кракът ми понатежава.
Ако е така проблема ще е друг!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ICO39
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 12 май 2005, 05:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ - Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Ако си от Търново,сервиза се намира след "Телферния завод",по посока Леденик,срещу бившият "Вакумтерм".Търси Николай.Имай в пред вид че стенда му е само за по новите тъй наречени комънрейли,с нашите тдди много не му се занимава,особено с помпите защото няма стенд за тях.Но все пак иди, поприказвайте може и да ти помогне.Но наистина ако си с дизелов ескорт,то двигателят ти е с по друг вид помпа.a4o73 написа:колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗА
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 сеп 2011, 20:36
- Модел на автомобила: eskort,,мондео мк3,2001г
- Местоположение: велико търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
ICO39 написа:Ако си от Търново,сервиза се намира след "Телферния завод",по посока Леденик,срещу бившият "Вакумтерм".Търси Николай.Имай в пред вид че стенда му е само за по новите тъй наречени комънрейли,с нашите тдди много не му се занимава,особено с помпите защото няма стенд за тях.Но все пак иди, поприказвайте може и да ти помогне.Но наистина ако си с дизелов ескорт,то двигателят ти е с по друг вид помпа.a4o73 написа:колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗА
благодаря за информацията,вече съм с мондео МК3 2000 кубика тдди,след смяна на duzite пушенето намаля значително,може би на 80-90 процента.след палене студен двигател,пуши 3-4 секунди,но тресенето остана.След като позагрее всичко се оправя.само да добавя 4е преди смяната на дузите като запалех сутрин пушеше страшно,в продалжение поне на 5 минути,и тресе двигатела
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Лошото е че никой не иска да сменя разпръсквачи!
Всеки си мисли че те трябва да работят вечно!
Е не става така.
Всеки си мисли че те трябва да работят вечно!
Е не става така.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Здравейте колеги и при мен пушека дойде .Колата ми е форд фокус Ц макс2.00 136к.с.2005г.От по миналата седмица пуши докато не загрее.Тъй като от мото пфое бяха категоришни че като ми сменят дюзите колата щяла да се оправи ,но ми искаха по около 700 лв.на дюза,се насочих към София Дизел Център.Там ми смениха 4- те разпръсквача почистиха ги и са като нови,дадъх им и помпата и тя е перфектна.Колата продължава да пуши и да притриса докато е студена .Утре ще ходя да ми проверят и погревните свещи.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 30 дек 2012, 16:10
- Модел на автомобила: Ford focus-C max 2.0-136
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Пиши ако я оправиш че и моята е същата със същия проблем.И при мен всичко е наред ама сутрн пуши много докато е студена.Незнам дали има връзка но гледам че в маркучите за нафта се появява въздух,незнам и аз какво да правя.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 19 сеп 2016, 23:20
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
И мойта бракма много пуши при палене... оказаха се 2-3 неработещи свещи, а докато ги сменим си изгасна на пътя и спря да пуши при палене.. щото спря и да пали.. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта