Питане за ЕКУ

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
lordextra
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 02 юни 2012, 15:58
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 16v lpg
Местоположение: Слатина
Status: Извън линия

Питане за ЕКУ

Мнение от lordextra » 17 май 2015, 21:23

Е ли е верно, че еку-то на форд фокус 2000 година на 1.6 с 16 клапана е в непрекъснат режим на самообучение.
Въпроса е породен след каране от нормална на мно бедна горивна смес за 10 км , не по вина на автора на поста ??? Последстията са почти запушен катализатор, богата смес на бензин. Мерено ламбдата работи, но времената на бензин са около 3.46 мс при норма на 2.86 ??? След ресет на компа ще пиша утре за показанията.
Най-Мразения. Не е скъп бензина, Заплатите са Ниски. "Бяло,червено, зелено - цитат на 3-те Б-та за знамето на България.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Питане за ЕКУ

Мнение от opex » 18 май 2015, 01:13

От поне 10 години преди 2000-та са така.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Питане за ЕКУ

Мнение от HACKO » 18 май 2015, 01:34

От бедна смес, не може да запушиш катализатора. За 10км няма да се запуши от каквато и да е смес, твърде кратко е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
lordextra
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 02 юни 2012, 15:58
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 16v lpg
Местоположение: Слатина
Status: Извън линия

Re: Питане за ЕКУ

Мнение от lordextra » 18 май 2015, 10:09

До Орех , значи на опела настройката се правеше за 3 мин / да не описвам проц сега / и след това докато не откачиш акумулатора няма проблеми, колата беше 1994 г.
До Наско, пича сам си сменил дюзите на газта с по-малки и колата буквално не работеше, гаснеше под 3000 об, трудно палене с педала до долу и въртене поне 5 секунди. Правени ремонти след това, чистене на МАФ, чистене на стъпково, продухване на катализатора с матеряли от руските форуми, и ресет на аку-то и чистене на грешките. Колата поне вече работи на бензин, днес го чакам да дойде и да го закачим пак на лаптопа да видим как е днес. Все пак продължавам да събирам мнения по въпроса Моля.
Най-Мразения. Не е скъп бензина, Заплатите са Ниски. "Бяло,червено, зелено - цитат на 3-те Б-та за знамето на България.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Питане за ЕКУ

Мнение от opex » 18 май 2015, 12:04

Какво общо имат опел и аз в цялата схема?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта