Вибриране няма оправия
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Вибриране няма оправия
Здравейте,значи проблема е следния подавам газ стигам до 60 и се почва тресене се 1 си на масаж отнемам газта спира да тресе няма определени километри и да спира тресенето колкото повече подаваш газ повече вибрира спирам да подавам газ или като я задаржа на 100 км нали примерно няма ги.Започнах карета тампони на двигател стенд гуми кво ли не и нищо,четя из форумите тези предложения които са давани на колегите сам ги проверил сменил и нищо,аа форделата е 1.8 ди 2000 комби ако има значение това.Имам чувството че нещо мърда примерно подам газ реско усещам че двигателя мърда връщам газта и той се 1 се връща нз но сам полудял.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
Колата има ли демпферен маховик ?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
Нещата миришат на заминаващо си вътрешно каре + скъсан заден тампон на скоростната кутия, който усилва ефекта.дудата написа:Здравейте,значи проблема е следния подавам газ стигам до 60 и се почва тресене се 1 си на масаж отнемам газта спира да тресе няма определени километри и да спира тресенето колкото повече подаваш газ повече вибрира спирам да подавам газ или като я задаржа на 100 км нали примерно няма ги.Започнах карета тампони на двигател стенд гуми кво ли не и нищо,четя из форумите тези предложения които са давани на колегите сам ги проверил сменил и нищо,аа форделата е 1.8 ди 2000 комби ако има значение това.Имам чувството че нещо мърда примерно подам газ реско усещам че двигателя мърда връщам газта и той се 1 се връща нз но сам полудял.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
да ти кажа и аз натам сам се запътил но интересното е че подавам газ двигателя се едно мръдне напред махам газта и го усещам назад ще ходя пак на подемника и ако нищо невидим ше тарся в денфера нз лудница е неква
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
че се сетих то всяка кола е с демпфер не денфер
но въпроса е с кой скъпия или по ефтиния

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
Всяка кола, ама демпферен маховик си е лоша работа !
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
Ако имаш проблем с демпферната част на съединителя във вид на счупени пружини, се чуват шумове при палене и гасене на двигателя, когато амплитудата на пулсациите във въртеливото движение на коляновият вал е най-голяма.
При износено вътрешно каре (с подбити участъци по контактната повърхност на чашата с ролките), големият въртящ момент предизвиква надлъжно изместване на полуоската и тя започва да бута чрез външното каре целия шенкел, разпъвайки тампоните на носача. Изместването на шенкела предизвиква промяна в сходимостта на съответното колело и то започва да дърпа автомобила наляво-надясно с честота, пропорционална на скоростта. Ефектът се проявява при рязко ускорение от ниска скорост или при достигане на някаква скорост, когато е нужен достатъчен въртящ момент за преместване масата на автомобила с определено ускорение или преодоляване на съпротивлението на въздуха.
Ако имаш и скъсан/и тампон/и на скоростната кутия, ефектът се усилва, защото кутията се измества и после бута още по-силно.
При износено вътрешно каре (с подбити участъци по контактната повърхност на чашата с ролките), големият въртящ момент предизвиква надлъжно изместване на полуоската и тя започва да бута чрез външното каре целия шенкел, разпъвайки тампоните на носача. Изместването на шенкела предизвиква промяна в сходимостта на съответното колело и то започва да дърпа автомобила наляво-надясно с честота, пропорционална на скоростта. Ефектът се проявява при рязко ускорение от ниска скорост или при достигане на някаква скорост, когато е нужен достатъчен въртящ момент за преместване масата на автомобила с определено ускорение или преодоляване на съпротивлението на въздуха.
Ако имаш и скъсан/и тампон/и на скоростната кутия, ефектът се усилва, защото кутията се измества и после бута още по-силно.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
колега мн благодаря за отговора това е мн добре написано ясно и точно да демпфера ясно правил сам на 2 шарана и знам как е и как звучи значи ми остана да сменя само средния тампон на двигателя или задния нз защото другите са сменени + вътрешното каре което и него замених и да имеше износване и на 3те стени на другото имаше мн малко,като казвам малко да кажем почти нищо едва ли от него ще има такива вибрации нз но за сега от смяната и т.н. сам дал 200 точки не е кой знае колко но ако продалжавам нз докаде ще стигна,а и май ще си излезе поговорката най добрия форд е продадения то и затова сам го взел но с тия тресения .
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
OgiDogi винаги се възхищавам на компетентните ти отговори. Умното си е умно.Жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
но не е карето нито 1то нито другото
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
a e съединителят
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
Ще обясниш ли по подробно ?
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
ми смених кво ли не и викам ше го напъна да видя кво ще стане подавам газ и кам 3 хил об набира екстра и след това се усети проплазване и от 3 хил об нагоре неиска да набира добре а и вече неостана кво да тасря като го сменя ще пусна снимки
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 17 мар 2015, 09:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 2000, 1.8 TDDi
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
На мен ми го прави точно на 2000 оборота на 4-та, точно на 80км/ч. В сервиза казаха, че било луфт в полуоската.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2015, 09:31
- Местоположение: бяла слатина
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
така момчета при мен разбито е съединителя и тампона на двигателя говоря за масления и от там идваше всичко сега колата е в покои и аз също който си търси форд да заповяда заради тези две части смених всичко
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 19 юни 2013, 12:01
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 / Фокус 1.8 тдди
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Вибриране няма оправия
Здравейте, съдейки по подробното описание на OgiDogi, мисля че и аз имам проблем с вътрешно каре, а вероятно и тампон.OgiDogi написа:Ако имаш проблем с демпферната част на съединителя във вид на счупени пружини, се чуват шумове при палене и гасене на двигателя, когато амплитудата на пулсациите във въртеливото движение на коляновият вал е най-голяма.
При износено вътрешно каре (с подбити участъци по контактната повърхност на чашата с ролките), големият въртящ момент предизвиква надлъжно изместване на полуоската и тя започва да бута чрез външното каре целия шенкел, разпъвайки тампоните на носача. Изместването на шенкела предизвиква промяна в сходимостта на съответното колело и то започва да дърпа автомобила наляво-надясно с честота, пропорционална на скоростта. Ефектът се проявява при рязко ускорение от ниска скорост или при достигане на някаква скорост, когато е нужен достатъчен въртящ момент за преместване масата на автомобила с определено ускорение или преодоляване на съпротивлението на въздуха.
Ако имаш и скъсан/и тампон/и на скоростната кутия, ефектът се усилва, защото кутията се измества и после бута още по-силно.
От една седмица имам Фокус 1.8 ТДДИ и днес за първи път излязох на магистралата. Направи ми впечатление, че след около 120 км/ч колата започва леко да тресе, но вибрациите се усилват около 140 км/ч. При отнемане на газта вибрацията изчезва мигновено. На други предавки, при същите обороти горе долу, няма такава вибрация, но пък то и оборотите на колелата, респ. на полуоските са по-ниски и вероятно просто не се усеща.
Ясно е, че по принцип със 140 не карам, а и рядко с над 110. Ясно е, че трябва да ида на сервиз. Въпросът ми е, доколко е опасно да се кара примерно седмица, две ( 500 - 1000 км ) и има ли опасност нещо да се разпадне така, че да катастрофирам или да прецакам нещо много сериозно?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта