Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
При смяна и на 2те дюзата става нова.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Плюс стенд на 4те дюзи заедно с помпата,нови кодове нов горивен филтър и изкараха точно 40000 км за 4 години и отново почнаха да връщат гориво .ieiei написа:При смяна и на 2те дюзата става нова.
Следователно помпата ,трябва да се рециклира ,когато рециклираш и инжекторите , за да нямаш проблем занапред (твърде късно установих това за съжаление)
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Помпата,ако не"пуска стружки" няма как да ги повреди.Основния фактор е калпаво гориво и филтър.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Еми и аз затова откак взех колата вече близо година карам само с Екто дизел да ми е мирна главата. Предпочитам да дам 20ст. повече, отколкото тия пари да ги похарча за някоя глупост
Пък и градско почти не карам, не зареждам толкова често.

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 19 сеп 2011, 18:44
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Трудното палене сутрин, не би трябвало да е от подгревните свещи. След като изгасва бързо датчика, значи няма проблем. Преди седмица замерихме моите, като работеше само една от 4-те и палеше като пушка. Сменихме горивния филтър, но монтьора забравил да сложи о-пръстените и ми взимаше въздух и имах проблем с паленето. За една седмица компютъра беше отчел 24 грешки. Снощи подмених филтрите ,като се съмнявах да не е дефектен и тогава видях, че липсват пръстените.
Виж на компютъра каква грешка ти дава. Има ли "Неправилно изгаряне на газовете"- това е влизане на въздух в системата.
Да не си минал през някоя бабунка и да си натиснал тръбите под колата, може и да е клапана в резервоара- събира тиня... . Ако пък се отиде към дюзите......колегите са написали. Но се започва от най-дребното.
Не съм специалист, но това го научих за една седмица от сервизите, които посетих. Нета не ми се сърдят компетентните и спестят кофти коментари. целта ми е да помогна. За съжаление има много /повечето/ некадърни монтьори.
Виж на компютъра каква грешка ти дава. Има ли "Неправилно изгаряне на газовете"- това е влизане на въздух в системата.
Да не си минал през някоя бабунка и да си натиснал тръбите под колата, може и да е клапана в резервоара- събира тиня... . Ако пък се отиде към дюзите......колегите са написали. Но се започва от най-дребното.
Не съм специалист, но това го научих за една седмица от сервизите, които посетих. Нета не ми се сърдят компетентните и спестят кофти коментари. целта ми е да помогна. За съжаление има много /повечето/ некадърни монтьори.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта