Проблем с бобина, свети "chek engine
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 10 юли 2008, 15:25
- Модел на автомобила: Ford focus 2008 1,6 ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с бобина, свети "chek engine
Здравейте колеги! Имам следният проблем и ще ви бъда страшно благодарен ако ми дадете съвет и насоки!
Имам форд фокус mk 2,5, 2008г., 1,6 100 к.с. от 6 месеца. Безпроблемно навъртях 10 000 км, от които на газ 4 000. Преди 2-3 седмици, пътувайки по магистралата колата взе да придърпва леко, след което светна и жълтата лампа, chek engine, като колата на празен ход работеше добре, но подадеш ли газ все едно е на 2-3 цилиндъра, пъне се и не върви и на газ и на безин. Реших на другия ден да я закарам на диагностика ( не в София) и даже фокуса угасна пред сервиза и не пожела и да запали за известно време. Закачиха я за компютъра, показа някакви грешки с бобина, нещо за 1 ви и 4 ти цилиндър. Майстора е преценил, че е само бобината, сложил е някаква Мобилетрон, такава е имало в наличност, изчистил е грешките и всичко заспа. Така без проблеми 500 км. Прибирам се в София и в едно задръстване, почна пак да се придърпва и да се пъне, пак светна чека и пак я закарах на майстор. Сменил е човека свещите, сменил е и бобината с оригинална бобина от Мото Пфое за 105 лв- Бош. Според него кабелите не са за смяна. Вземам днес колата и 1-2 км уж добре и пак се повториха нещата.
Забелязах, че буксата която свързва бобината с компа, нещо е прецакана, липсва и част от захващащият механизъм и не е изобщо захваната добре, та се зарових из интернет и в някакви английски форуми колегите пишат там, че тия букси правят доста проблеми ( като поне в Англия, не се продава само буксата а е комплект с някакви кабели и е маса пара) и искам да попитам дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали е възможно да е това или е нещо друго, евентуално компютъра или някой датчик! Моля ако знаете, читави и надеждни майстори за форд и с нужната диагностика в София да ми препоръчате ( знам че ще кажете Мото пфое, но преди имах пежо и горчиво си напатих от официалния сервиз за София, нищо не свършиха,въпреки че в последствие се оказа изключително масов проблем с определени компютри седжем за редица пежа и сетроени, а проблема се реши с малко четене пак из чужбински форуми, в краен случай пак ще се опре и до мото пфое то е ясно)
Прилагам линк към английския форум
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... &t=1527198
и линк за ппродажба в и-бей на тази букса
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Focus-co ... Sw1S9We~mq
Предварително благодаря на всички отзовали се колеги!
Имам форд фокус mk 2,5, 2008г., 1,6 100 к.с. от 6 месеца. Безпроблемно навъртях 10 000 км, от които на газ 4 000. Преди 2-3 седмици, пътувайки по магистралата колата взе да придърпва леко, след което светна и жълтата лампа, chek engine, като колата на празен ход работеше добре, но подадеш ли газ все едно е на 2-3 цилиндъра, пъне се и не върви и на газ и на безин. Реших на другия ден да я закарам на диагностика ( не в София) и даже фокуса угасна пред сервиза и не пожела и да запали за известно време. Закачиха я за компютъра, показа някакви грешки с бобина, нещо за 1 ви и 4 ти цилиндър. Майстора е преценил, че е само бобината, сложил е някаква Мобилетрон, такава е имало в наличност, изчистил е грешките и всичко заспа. Така без проблеми 500 км. Прибирам се в София и в едно задръстване, почна пак да се придърпва и да се пъне, пак светна чека и пак я закарах на майстор. Сменил е човека свещите, сменил е и бобината с оригинална бобина от Мото Пфое за 105 лв- Бош. Според него кабелите не са за смяна. Вземам днес колата и 1-2 км уж добре и пак се повториха нещата.
Забелязах, че буксата която свързва бобината с компа, нещо е прецакана, липсва и част от захващащият механизъм и не е изобщо захваната добре, та се зарових из интернет и в някакви английски форуми колегите пишат там, че тия букси правят доста проблеми ( като поне в Англия, не се продава само буксата а е комплект с някакви кабели и е маса пара) и искам да попитам дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали е възможно да е това или е нещо друго, евентуално компютъра или някой датчик! Моля ако знаете, читави и надеждни майстори за форд и с нужната диагностика в София да ми препоръчате ( знам че ще кажете Мото пфое, но преди имах пежо и горчиво си напатих от официалния сервиз за София, нищо не свършиха,въпреки че в последствие се оказа изключително масов проблем с определени компютри седжем за редица пежа и сетроени, а проблема се реши с малко четене пак из чужбински форуми, в краен случай пак ще се опре и до мото пфое то е ясно)
Прилагам линк към английския форум
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... &t=1527198
и линк за ппродажба в и-бей на тази букса
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Focus-co ... Sw1S9We~mq
Предварително благодаря на всички отзовали се колеги!
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Проблем с бобина, свети "chek engine
Колега имам същия и проблем и аз вървя/карам по мъките. Смених бобина и проблема се появи отново след 1 седмица.
При мен свещите са наред, кабели нямам, бобините са наред и аз като теб си мисля, че проблемът е именно някъде в буксата... още повече, че една от буксите ми е със чупен механизъм за захващане.
Към края на месеца ще я карам отново на майстор и ако има развитие ще пиша
При мен свещите са наред, кабели нямам, бобините са наред и аз като теб си мисля, че проблемът е именно някъде в буксата... още повече, че една от буксите ми е със чупен механизъм за захващане.
Към края на месеца ще я карам отново на майстор и ако има развитие ще пиша
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с бобина, свети "chek engine
Колеги защо не се обърнете към Фордманяк ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с бобина, свети "chek engine
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 71#p470686essex написа:Колеги защо не се обърнете към Фордманяк:
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 10 юли 2008, 15:25
- Модел на автомобила: Ford focus 2008 1,6 ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с бобина, свети "chek engine
Колеги, проблема се оказа прецакана пръскалка за чистачките! Дясната пръскалка е била със счупено захващане, от там влиза вода и понеже самата тя се намира, точно ама точно върху кабелите на свещите ( вода, конденз по кабелите и вътре върху свещите и т.н.) проблема се оказа налице. Сменени свещи, кабели и бобина и да чукна на дърво 500 км. вече без ядове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта