виене на алтернаторния ремък

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

виене на алтернаторния ремък

Мнение от форд мк2 » 09 дек 2006, 11:13

направи ми впечатление че го правеше много рядко .
после започна само когато е влажно и съсвесем за малко докато не изфорсираш, а сега вие кат куче през цялото време на ниски и средни обороти :?:
лошото е че започна да заглушава дори аудиото в купето :P
по-огледах го ремъчето по-износено е но си е натегнат и цял да му се не види :?
Be happy

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 дек 2006, 15:39

Описанието на атомобила ти в профила е "страшно".
С трапецовиден ремък е нали ?
Ама и аз нарисувах една картинка не е истина :oops:
В ляво е правилното зацепване на трапецовидня ремък в в дясно е неправилно.
Ако е стигнал до дъното и се опита да си върши работата зацепвайки в основта на шайбата ....
Прикачени файлове
rem.jpg

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: виене на алтернаторния ремък

Мнение от licho » 09 дек 2006, 23:07

и аз имам такъв проблем като е влажно и свири. и колата почва да се движи като спъната. в мото пфое са към 15 лева. а някой има ли представа как се сменя и по точно как се натяга правилно.
има си регулатор но въпроса е как да разбера колко трябва да е опънат ремъка.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: виене на алтернаторния ремък

Мнение от paci » 09 дек 2006, 23:40

Абе имам чувстовото, че не ми виждате постовете.
Горе има ли пост или има но е празен ?
Ремъка като е натоварен се опитва да се вклинва и осигурява сцепление със стените на шайбата.
Ако е износен, слиза до дъното и не може да зецепи достатъчно "мощно" и не може да поеме и предаде необходимата енергия в дадения момент.

Потребителски аватар
sali_k
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 06 май 2005, 23:28
Модел на автомобила: ESCORT MK4 1,8 Diesel
Местоположение: София
Status: Извън линия

Свирене на ремък- причини

Мнение от sali_k » 10 дек 2006, 00:25

Според мен подредбата на вероятните причини за свирене на ремъка е следната:

1. Хлабав ремък,
2. Голямо съпротивление (проблем с лагерите на алтернатора),
3. Променена геометрия на ремъка или шайбите (както е писал колегата по-горе).

За натягането на ремъка имаше някаква такава формула :
При натиск между шайбите ремъка трябва да потъва 1 см.
Дали важи в случая не знам.

А това което казва колегата licho, че като свири ремъка и колата не вървяла както трябва, не ми звучи логично.
Няма връзка между алтернатора и мощността на двигателя. Или греша?

Потребителски аватар
ivocsim
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

за ремък

Мнение от ivocsim » 10 дек 2006, 10:31

Послушайте Паци картинката е много точна. Не е зле да си погледнете и лагерите. Като палнеш фаровете,стереото и т.н. този генератор се натоварва,хлабав ремък, влага а и лагерите и хоп СВИРИ... :wink:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта