виене на алтернаторния ремък
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
виене на алтернаторния ремък
направи ми впечатление че го правеше много рядко .
после започна само когато е влажно и съсвесем за малко докато не изфорсираш, а сега вие кат куче през цялото време на ниски и средни обороти
лошото е че започна да заглушава дори аудиото в купето
по-огледах го ремъчето по-износено е но си е натегнат и цял да му се не види
после започна само когато е влажно и съсвесем за малко докато не изфорсираш, а сега вие кат куче през цялото време на ниски и средни обороти

лошото е че започна да заглушава дори аудиото в купето

по-огледах го ремъчето по-износено е но си е натегнат и цял да му се не види

Be happy
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: виене на алтернаторния ремък
и аз имам такъв проблем като е влажно и свири. и колата почва да се движи като спъната. в мото пфое са към 15 лева. а някой има ли представа как се сменя и по точно как се натяга правилно.
има си регулатор но въпроса е как да разбера колко трябва да е опънат ремъка.
има си регулатор но въпроса е как да разбера колко трябва да е опънат ремъка.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: виене на алтернаторния ремък
Абе имам чувстовото, че не ми виждате постовете.
Горе има ли пост или има но е празен ?
Ремъка като е натоварен се опитва да се вклинва и осигурява сцепление със стените на шайбата.
Ако е износен, слиза до дъното и не може да зецепи достатъчно "мощно" и не може да поеме и предаде необходимата енергия в дадения момент.
Горе има ли пост или има но е празен ?
Ремъка като е натоварен се опитва да се вклинва и осигурява сцепление със стените на шайбата.
Ако е износен, слиза до дъното и не може да зецепи достатъчно "мощно" и не може да поеме и предаде необходимата енергия в дадения момент.
- sali_k
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 06 май 2005, 23:28
- Модел на автомобила: ESCORT MK4 1,8 Diesel
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Свирене на ремък- причини
Според мен подредбата на вероятните причини за свирене на ремъка е следната:
1. Хлабав ремък,
2. Голямо съпротивление (проблем с лагерите на алтернатора),
3. Променена геометрия на ремъка или шайбите (както е писал колегата по-горе).
За натягането на ремъка имаше някаква такава формула :
При натиск между шайбите ремъка трябва да потъва 1 см.
Дали важи в случая не знам.
А това което казва колегата licho, че като свири ремъка и колата не вървяла както трябва, не ми звучи логично.
Няма връзка между алтернатора и мощността на двигателя. Или греша?
1. Хлабав ремък,
2. Голямо съпротивление (проблем с лагерите на алтернатора),
3. Променена геометрия на ремъка или шайбите (както е писал колегата по-горе).
За натягането на ремъка имаше някаква такава формула :
При натиск между шайбите ремъка трябва да потъва 1 см.
Дали важи в случая не знам.
А това което казва колегата licho, че като свири ремъка и колата не вървяла както трябва, не ми звучи логично.
Няма връзка между алтернатора и мощността на двигателя. Или греша?
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
за ремък
Послушайте Паци картинката е много точна. Не е зле да си погледнете и лагерите. Като палнеш фаровете,стереото и т.н. този генератор се натоварва,хлабав ремък, влага а и лагерите и хоп СВИРИ... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта