Проблем с парното след байпас...
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Проблем с парното след байпас...
Здравейте, колеги! След монтиране на газов инжекцион Фокуса започна да прави проблеми с температурата... както на всички е известно за този проблем. Намерих решението, като поставих байпас на охладителната система. Процедурата беше успешна и проблема със загряването се оправи. Това беше през лятото. Сега, като дойде зимата обаче забелязвам следното. Колата загрява нормално и достига сравнително бързо работна температура. Парното обаче е много слабо. Имам предвид, че си духа нормално, но не духа топло. Трябва да мина 15-20 км. за да започне да духа топло както си трябва. Имате ли и вие подобен проблем? Аз си обяснявам с байпаса. Вие какво мислите?
Колата е Фокус 1.6, газов инжекцион, 2000г.
Колата е Фокус 1.6, газов инжекцион, 2000г.
-
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното след байпас...
А изпарителя как ти е свързан? Последователно на радиаторчето за парното или с тройници на двата маркуча? Моя фокус е с байпас, изпарителя си го преправих с тройници, защото газаджиите го бяха свързали последователно, и парното си е добре.
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното след байпас...
Трябва да погледна...
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното след байпас...
Колега да те питам защото и аз искам да си монтирам ГИ значи изпарителя се монтира паралелно на маркучите на парното с тройници+байпас а не последователно ако съм те разбрал?Forester написа:А изпарителя как ти е свързан? Последователно на радиаторчето за парното или с тройници на двата маркуча? Моя фокус е с байпас, изпарителя си го преправих с тройници, защото газаджиите го бяха свързали последователно, и парното си е добре.
-
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното след байпас...
Да, точно така, с тройници е правилно да се свърже изпарителя. Защото ако е последователно, той ограничава дебита в малкия кръг. Скоро това беше обсъждано в една тема за нагревател на антифриза.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното след байпас...
А байпас трябва ли да се да се прави или няма смисъл ако е вързан паралелно изпарителя с тройници?Forester написа:Да, точно така, с тройници е правилно да се свърже изпарителя. Защото ако е последователно, той ограничава дебита в малкия кръг. Скоро това беше обсъждано в една тема за нагревател на антифриза.
-
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното след байпас...
Ако си късметлия, може и да ти се размине, но почти всеки Фокус МК1 1.6 почва да прегрява след газифициране.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта