ST170
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
Имам две пружини, но са от 1.6. Не знам дали ще ти свършат работа. Принципно имам цяло заводско окачване от стария фокус.
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170

Ето още няколко снимки с колегата Деренцев.


Надявам се на неделното събиране да има доста колеги, които да могат да кажат кое как тябва да се направи, защото имам яколко идеи и бих се радвал да чуя различни гледни точки.
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: ST170
колега кажи нещо за мотора на ст-то,като например дали е с хидравлични повдигачи,прилики и разлики между мотора на фокусчето който е 1,6 различават ли се много в обслужването,негативни дефекти дали има ,защото и аз съм с фокус мк1 1,6 и мисля да се качвам на ст
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
Здравей, колега. От механична гледна точка - не мога да кажа какви са разликите. За сега слаби страни не намирам, колата е отзивчива още от ниските обороти и повярвай ми - няма ниииищо общо с 1.6. Аз карах 1.6 преди да взема ст-то и разликата е до небето. Ако идваш в неделя на събирането на омв - ще можеш да видиш , каквото те интересува.
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: ST170
ST 170 е с пулове, както и 1,6 не са хидравлични като по старите зетеци с сив капак, силата на мотора идва от главата, променливото газоразпределение на смукателя и колектора с дълги и къси пътища, изпускателната система е 4-2-1 общо взето колата е създадена само с една идея и тя е да върви. Като цяло вървенето не е нещо кой знае колко впечатляващо но не е за подценяване, разните тди-та и подобни почват да издишат още на около 150-160км/ч, а фокуса тогава е още на 4-та при максимална скорост на 4-та от 190км/ч 5 и 6-та ти идват за икономия.

- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
Didibao, благодаря за инфото, аз никога нямаше да мога да го обясня. Интересното идва след 100 км/ч. Доста коли остават на заден план.
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: ST170
Остават да, там вече има и нещо друго което на мен ми допада много перфектно изчислената и създадена скоростна кутия за този мотор и купе, колко по нагоре отиваш в скоростите винаги мотора е в въртящия си момент и нямаш почти загуба на мощност при превключване, а прекъсвача в 7500 оборота е забавен.




- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ST170
Мойта приятелка си взе Мерцедес Ц класа спорт купе 2.2 цди 143 коня мисля, върви мерцедеса но както казва Didibao след 150 разни дизели започват да издишат след 150, летящ старт тръгнахме като тя беше 3-4 коли пред мен когато тръгнахме, докато видя на коя предавка карам, докато включа на 3-та ... и избяга, НО я настигнах и изпреварих с 2-3 коли до 4-та скорост 190 км/ч съм карал, а тръгнах от 80 км/ч на 3-та предавка.

Последна промяна от essex на 02 апр 2017, 20:31, променено общо 1 път.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ST170
Не съм много съгласен с теб, напоследък срещам хора дето настъпват педала като мен, но аз ги бягам от светофар до светофар им права няколко дължини


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
До 100 просто не е толкова усезаемо, колкото след това. Иначе и до 100 е доста приятно.
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: ST170
колеги пиша тук защото въпросът е свързан с ст-то от какво може да се получи това по капака на клапаните нещо като обелване или стопяване
пластмасов ли е капака боядисан в сиво и възможно ли е да се е обелила боята просто от заливане с масло,или може да се касае за друг проблем
Последна промяна от ANGEL4O на 09 апр 2017, 22:20, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта