каре ...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Я вземи да провериш, дали рейката ти е стегната както трябва.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Много странен и скапан проблем.
Последно като отидох и казах, че вече го чувам не само на дясно, но и на ляво и на ход и на всякъде ...
Седна майстора да го возя да чуе и нищо не се обади.
Е бах ти случая.
Бях убеден, че ще се върнем по обратния път т.е. на сменяваните части.
Стигнахме до тампон на мотора. Намира се под акумулатора.
Поръчан е за утре и ще видим дали е от него
Последно като отидох и казах, че вече го чувам не само на дясно, но и на ляво и на ход и на всякъде ...
Седна майстора да го возя да чуе и нищо не се обади.
Е бах ти случая.
Бях убеден, че ще се върнем по обратния път т.е. на сменяваните части.
Стигнахме до тампон на мотора. Намира се под акумулатора.
Поръчан е за утре и ще видим дали е от него
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Тампона е на малък период и километри, но не мога да кажа колко.
Изобщо не помня каква марка е.
Взех го от Косера, защото само там го намерих една единствена бройка налична и бях на зор, че ск. кутия легна на носача.
Изглежда е влязъл на мястото си преди да бъде свален и ще видите на снимките в какво състояние е.
Виждате и марката на новия. И тя не ми е позната, но пак е каквото намерихме, ама не разбрах от къде го намери майстора.
И май има и друг проблем ама ще покарам и пак ще я гледаме.
Изобщо не помня каква марка е.
Взех го от Косера, защото само там го намерих една единствена бройка налична и бях на зор, че ск. кутия легна на носача.
Изглежда е влязъл на мястото си преди да бъде свален и ще видите на снимките в какво състояние е.
Виждате и марката на новия. И тя не ми е позната, но пак е каквото намерихме, ама не разбрах от къде го намери майстора.
И май има и друг проблем ама ще покарам и пак ще я гледаме.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Почти нищо не се промени след смяната на този тампон.
Освен не е пробвана на агресивно подаване на газ и агресивно скачане на спирачките.
И там имаше един шумове, но сега няма как да ги пробвам.
Изкриви се единия от новите спирачни дискове и бяха гаранционно заменени и двата от Тех Ко - евала им
Относно пукането освен мненията тук има и още две за лагера горе на опорния тампон.
Нямам време и трудно се съчетаваме с майстора.
Като има резултат ще пиша.
Освен не е пробвана на агресивно подаване на газ и агресивно скачане на спирачките.
И там имаше един шумове, но сега няма как да ги пробвам.
Изкриви се единия от новите спирачни дискове и бяха гаранционно заменени и двата от Тех Ко - евала им

Относно пукането освен мненията тук има и още две за лагера горе на опорния тампон.
Нямам време и трудно се съчетаваме с майстора.
Като има резултат ще пиша.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
По мое настояване сменихме лагера на опорния тампон на макферсона. На стария нищо му нямаше и промяна няма.
Не знам дали ще видите на снимката какво увреждане има на чашката
Тя не опира плътно около стеблото на амортисьора и не е там проблема.
Обаче поради някаква причина е биело там.
Проблема не е решен.
Не знам дали ще видите на снимката какво увреждане има на чашката
Тя не опира плътно около стеблото на амортисьора и не е там проблема.
Обаче поради някаква причина е биело там.
Проблема не е решен.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: каре ...
А какво е изкривило чашката? Защо не я сменихте?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Не знаехме какво да очакваме и с какво да бъдем подготвени. Колата не можеше да остане разглобена и да си търсим 
Не е проблема в чашката. Има си разстояние м/у нейния отвор и стеблото на амортисьора.
Деформацията е в следствие на удари, които не са нормални и не се знае от какво са за сега.
madboy


Не е проблема в чашката. Има си разстояние м/у нейния отвор и стеблото на амортисьора.
Деформацията е в следствие на удари, които не са нормални и не се знае от какво са за сега.
madboy
Off Topic

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Остава да е опорния тампон
Няма какво друго да позволява такова местене.
Няма какво друго да позволява такова местене.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Сменен е опорния тампон. Никаква промяна
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Вариант 1- смяна на майстора
2- смяна на колата
3- примиряваш се
Нали както всеки казва, това било форд така, че е нормално.
2- смяна на колата
3- примиряваш се
Нали както всеки казва, това било форд така, че е нормално.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Ходих в друг сервиз.
Много бяха развеселени какво ще да е това
хаха
Намериха разхлабен висящ лагер на дясната полуоска както и тя не била добра. Това за полуоската ми го каза и майстора който си ми поддържа колата.
До тук нищо.
Пука си яко.
И от двата сервиза изразяват съмнения за шлиците на полуоските, но не могат да твърдят със сигурност и да ме накарат да ги сменя.
Много бяха развеселени какво ще да е това

Намериха разхлабен висящ лагер на дясната полуоска както и тя не била добра. Това за полуоската ми го каза и майстора който си ми поддържа колата.
До тук нищо.
Пука си яко.
И от двата сервиза изразяват съмнения за шлиците на полуоските, но не могат да твърдят със сигурност и да ме накарат да ги сменя.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
3ти оглед и мнение 
И от трите сервиза се съмняват за шлиците на полуоската, но не могат да кажат на 100%, че е от това.
Когато сменявахме лагера на главината при сглобяването майстора видя, че карето има голям ход. Разглоби и видя, че скобата е извадена и силно деформирана. Намерихме нова и сглоби карето.

И от трите сервиза се съмняват за шлиците на полуоската, но не могат да кажат на 100%, че е от това.
Когато сменявахме лагера на главината при сглобяването майстора видя, че карето има голям ход. Разглоби и видя, че скобата е извадена и силно деформирана. Намерихме нова и сглоби карето.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: каре ...
И втория комплект дискове се изкриви и по-точно левия където е проблема.
Тех-ко май не са признали втора рекламация.
Проблема бил в главината или лагера.
Сменени са и двете.
Мисля, че заради пукането си е играл да вади стария прясно сменен лагер и е излязъл много лесно.
Може лагера да се е местел в главината и там да е бил проблема.
Сега го няма пукането, но само съм я прибрал от сервиза и не е карана много. За тоз път и маневри трябваше да е изпукала поне 100 пъти
Тех-ко май не са признали втора рекламация.
Проблема бил в главината или лагера.
Сменени са и двете.
Мисля, че заради пукането си е играл да вади стария прясно сменен лагер и е излязъл много лесно.
Може лагера да се е местел в главината и там да е бил проблема.
Сега го няма пукането, но само съм я прибрал от сервиза и не е карана много. За тоз път и маневри трябваше да е изпукала поне 100 пъти

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: каре ...
Както бях писал по-горе.......
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта