Фокус 1.6 тдци чука като аванс
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Аз съм го виждал и се занимавахме с колегите точно с разместена шайба, само че беше бутната на закъснение - муден двигател и завишен разход.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
........... "Още повече че при комън рейла първото впръскване в цилиндъра е когато буталото е в долна мъртва точка, така че там гориво под налягане трябва през цялото време".......
Това твърдение не е вярно!
Това че има пилотно(пред впръскване) далеч не означава че е в ДМТ.
Поздрави!
Това твърдение не е вярно!
Това че има пилотно(пред впръскване) далеч не означава че е в ДМТ.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Малко след ДМТ и е първо пилотно. Така се получава когато човек го мързи да пише., като мен. Дава поводи да го корегират.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- asen.asenov
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 13 апр 2017, 21:33
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Забравил съм да напиша че съм сменил и двете ангренажни колела( колянов вал и разпределителен вал) тъй че според мен това с ламаринката за четене отпада. А сега както застудя времето тракането е доста по малко, незнам при колегата дали има разлика когато навън е по- студено???
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 20 окт 2013, 09:14
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 2000г.
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Да колега, и при мен тракането е много по слабо на по ниски температури, и друго забелязах но сега се сещам че един ден извадих маркуча от към интеркулера да сменя скобата че изпускаше налягане от там и пробно запалих двигателя, е тракането почти го нямаше! Защо аджеба без налягане от турбото тракането почти не го чувах и може ли да има вина в него? Нещо става със въздуха, изгорелите газове, двигателя все едно някой го е стиснал за гърлото и трудно си поема въздух. Засега намерих време единствено да сваля ЕГР клапана и си личи че не е свалян никога а е на 200000 км, имаше доста нагар и клапана почти беше блокирал, със сигурност не е работил нормално въпреки че нямаше грешки. Почистих го но нямах време да го монтирам и да видя как е, дори мисля утре да сваля всмукателните колектори да ги почистя и тях.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Във второто си мнение по темата обясних, какво се променя при студен и топъл двигател. Повишено налягане от турбината = по-висока температура на въздуха в цилиндрите. И нещата пак отиват към предположението ми от първото мнение - разместена секторна шайба.shenti_bul написа: ↑20 апр 2017, 20:45... Защо аджеба без налягане от турбото тракането почти не го чувах и може ли да има вина в него?...
Разбирам, че не ти се дават пари, ама ако не ти стига смелост да разглобиш и бутнеш малко шайбата или нямаш нужните инструменти - ще трябва да закараш колата в сервиз.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 20 окт 2013, 09:14
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 2000г.
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Благодаря ти за съветите OgiDogi и не става въпрос за пари, стига да знам точния проблем с удоволствие ще си платя за качественото му отстраняване. Майсторите които аз познавам и ходя при тях са едни и същи и ще искат да сменям като колегата всичко по три пъти затова не ми се хвърля на сляпо, ако можеш да ми препоръчаш някой който разбира от тоя двигател или ти ако се занимаваш с такава дейност и имаш време да я видиш с удоволствие ще ти се доверя! Искам да те попитам за налягането в рейката сигурен ли си че на празен ход трябва да е към 260 бара, моята държи на празен ход докато работи на място 375-395 бара и при натоварване в движение стига до 1500бара.А секторната шайба може ли видимо да се познае че не е на точното място, разглобяването не ми е проблем но нямам точния комплект инструменти за зацепване на тоя мотор
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Не съм сигурен за точната стойност, но докато бях диагностик, не съм виждал налягане на празен ход по-голямо от 300 bar. Може да пуснеш едно питане към specialista, който се занимава с ремонт на дизелова апаратура и евентуално може да има информация за точна стойност.shenti_bul написа: ↑20 апр 2017, 23:24... Искам да те попитам за налягането в рейката сигурен ли си че на празен ход трябва да е към 260 бара, моята държи на празен ход докато работи на място 375-395 бара и при натоварване в движение стига до 1500бара...
- asen.asenov
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 13 апр 2017, 21:33
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Преди да монтираш агр изрежи една ламаринка и го затапи така и така си го свалил та да видим какъв е резултата. За центровката на ангренажа не ти трябват спец инструменти: 2 бургии 8 и 5 мм и едо гидоре и си готов но както казах съм сменял шайбата без резултат а агр не съм пробвалл да го затапвам. А за налягането мойто е 250 бара и колата трака като твойта следователно нее там проблема.САМО ДВЕ КОЛИ ЛИ СА С ТОЗИ ПРОБЛЕМ??? САМО ДВАМАТА ЛИ СТРАДАМЕ С ТИЯ БРАКМИ??? ДРУГИ НЕ СА ЛИ ИМАЛИ ТАКИВА ЯДОВЕ С ТИЯ ГАДОВЕ???
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Важно е на колко процента е отворен регулатора на горивото а не точно колко бара е в момента. Май пиша на китайски нали.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- asen.asenov
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 13 апр 2017, 21:33
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Процентната стойнност е само за агр клапана именно него виждаме на колко процента е отворен или затворен. Клапана на горивото регулра налягането в гривната рейка а налягането се измерва в барове а не в проценти.
- asen.asenov
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 13 апр 2017, 21:33
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Каква е логиката : на студен двигател почти не трака колкото повече загрява толкова по- силно трака
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Може да мериш налягането, но въпроса е какво означава, много ли е малко ли е, понеже то е функция не само на оборотите. Важното е отношенито между очакваното налягане от ЕКУ и реалното измерено от сензора. Това от ошение се материализира с процент отваряне на регулатора. Това пак е краткото обяснение на нещата. Моля за извинение за което. Важно е идеята, а не да се хващаме, за буквата.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Не знам, конкретният мотор дали има детонационен датчик, би трябвало. На теория, ако му е разкачена буксата или е разхлабен от блока, може да се получи предозиране на горивото, заради липса на информация или неправилна такава към компютъра. Това ще доведе до завишен разход и много черен пушек и евентуално може да се отрази на звука от двигателя.
На първо място обаче, може би една добра диагностика, в която да се гледа за разминаване на сигналите от колянов и разпределителен вал, както и да се сравни зададено и изпълнено предварение. Ако има някакво разминаване, остава да се бутне малко на закъснение секторната шайба.
На първо място обаче, може би една добра диагностика, в която да се гледа за разминаване на сигналите от колянов и разпределителен вал, както и да се сравни зададено и изпълнено предварение. Ако има някакво разминаване, остава да се бутне малко на закъснение секторната шайба.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Колега отново ще си позволя да те коригирам.
Изобщо не е малко след ДМТ пилотното впръскване.
Има достатъчно клипове като анимация из нета.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Колега нашия спор с какво помага на колегата при решаване на проблема му? Ако желаеш да прекратим личния спор или пък ако е важно за теб да продължим с лични емейли.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Аз не споря с никой. Извинявам се ако съм те засегнал с нещо.
Поднесената невярна информация или твърдения също не помага на никой тук.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
shenti_bul написа: ↑20 апр 2017, 23:24... Искам да те попитам за налягането в рейката сигурен ли си че на празен ход трябва да е към 260 бара, моята държи на празен ход докато работи на място 375-395 бара и при натоварване в движение стига до 1500бара...
От този документ за 1.6 и 2.0 HDi.High pressure injection
The DV6 TED4 engine is fitted with a second generation Bosch common rail direct injection
system. Depending on demand from the engine management software, and as a function of speed
and engine load, the pressure can vary between 250 bar at idle to 1,600 bar at full load.
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
До колегата "Специалиста" Колега Каквото и да напиша, винаги е кратко, и не е въпроса до мързел, както се опитах да се оправдая, а е въпрос до това колко дълго може да се опише процеса на горене при дизеловия двигател и особено при комън рейл. Другото е кого го интересува да го знае в подробности, Тук стана неволно на въпрос поради чукането като аванс, Както и да е да не влизам в подробности. Може би и двамата сме прави за първото пилотно. Зависи от вида двигател кое поколение комън рейл е, зависи от вида горивна уредба чий дизайн е, зависи от оборотите на двигателя, от температурата и т.н . Но има отношение към чукането като аванс. Понеже не съм запознат с конкретния двигател, бях решил да се откажа да коментирам по темата, а заради теб бях решил да не пиша и в този форум. Не знам например дали при толкова смени да дюзи дали ЕКУ ги разпознава че са компонент от конкретната кола. Дали при този модел на Горивна система на Бош има адаптация на регулатора на горивото и т.н. Пък и човек няма време да знае всичко, трябва и да се работи. Колега ако някой ден попаднеш на информация на колко градуса след ДМТ е първото пилотно не се учудвай, а го приеми.
Със здраве.
Със здраве.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 тдци чука като аванс
Като попрочетох файла, предоставен по-горе, и събрах с предходната информация за откачен маркуч на турбо, ми проблясна една подла мисъл, отворих AutoData и к'во да видя - 'ми то имало MAF. Това нещо, ако дава фалшива информация на компютъра, като нищо ще бърка работните режими - налягане в рейката, порция и предварение ще си отиват където ECU-то реши, все едно двигателят е натоварен, а оборотите му са ниски.
Я започни с едно хубаво почистване на дебитомера с някакъв спрей за чистене на карбуратори или спирачни дискове от рода на TRW Brake Cleaner.
Я започни с едно хубаво почистване на дебитомера с някакъв спрей за чистене на карбуратори или спирачни дискове от рода на TRW Brake Cleaner.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта