Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Здравейте колеги , купих си Форд Фокус 2007 1,8 tdci , колата потропваше още като я купих от лявата страна ! След сменени носач , биалетка , рециклирана рейка и нови амортисьори ...... " Еми бате ела си я вземи , ама пак тропа " !!!
ПОМОЩ !!!

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Е няма какво, сменяваш наред едно по едно, докато уцелиш от какво е било. И от макферсона може да е, и от полуоска, греди разни по предницата има, и ако е хлабава някоя......... Много трудно някой с точност ще установи от кой точно детайл е чукането.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Нямам друг избор
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Така е, но това не би се случило на автомобил със задно предаване. Това е проблем при автомобилите с предно предаване,- много детайли събрани на едно място.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Ние да сме здрави колата се оправя !!!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
А тампони на стабилизиращата щанга?
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Не са сменяни тампоните на стабилизиращата щанга , но както е тръгнало ще се прави цялата предница , докато спре тропането ! Във форума прочетох за добър майстор на Форд и мисля до го посетя , пък да видим какво ще измисли !
Лека вечер и мерси за помощта .
Лека вечер и мерси за помощта .
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Я погледни, че само на първа страница с новите мнения, половината теми за са това, че нещо някъде тропа, скърца, тупурка и т.н. Това е т,нар. "Шум на Форд". Появил се веднъж, почти никой не успява да го хване от къде е, защото нужното време за установяване на дефекта е съизмеримо с остатъчния ресурс на колата...
Сега сериозно...такива непостоянни, леки потропвания, са наистина трудни за хващане, защото бангиите са ни вече дърти на библия и всичко по тях е на последни издихания преди скрапа. Всичко, навсякъде е с луфтове и износ на предела. Или започваш да сменяш части като луд, или чакаш да се разтропа наистина зверски, за да го хванеш от къде е точно.

Сега сериозно...такива непостоянни, леки потропвания, са наистина трудни за хващане, защото бангиите са ни вече дърти на библия и всичко по тях е на последни издихания преди скрапа. Всичко, навсякъде е с луфтове и износ на предела. Или започваш да сменяш части като луд, или чакаш да се разтропа наистина зверски, за да го хванеш от къде е точно.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Хванаха го тоя ш...н тампон горе на амортисьора !!!
Благодаря за мненията и препоръките колеги , живи и здрави !!!
Благодаря за мненията и препоръките колеги , живи и здрави !!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
И кво сменихте амортисьорите а не сменихте тампоните им, ами то при тропане се почва от тампоните!?! Сега да вземеш "старите" амортисьори, че да ги блъскаш по кратуните.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта