Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Малко довършителни работи.След всичките манипулации дойде време да се смени и антифриза.Дълго търсих западен антифриз (да не е български) и случайно попаднах на промоция на червен в "Метро".И при това концентрат.
При първа възможност вдигнахме колата и започнахме процедурата..
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288995.jpg?r=0)
Така и така беше вдигната и решихме да прегледаме предното окачване, като имахме съмнения в определени детайли..
Има лек луфт в стабилизиращата щанга видимо от тампона
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288996.jpg?r=0)
За биалетките не можахме да преценим на место.(Трябва да се вдигне на подемник и да се напънат с щанга).Но забелязахме че задните тампони на носачите са си "отишли".
И са можеби оригиналните, защото са със заводски щампи по тях.
[imghttp://media.snimka.bg/s1/4522/035288997.jpg?r=0][/img]
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288998.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288999.jpg?r=0)
Вътре се къса гумата и се появяват луфтове.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289000.jpg?r=0)
Ето това са старите от моето скорпио (2,0 136 к.с.).На тях се вижда местото на скъсването.Пазя ги за мостри.
След прегледа подготвихме и системата за източване.
Откачихме водното съединение откъм радиатора.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289002.jpg?r=0)
Предварително бях подготвил и 10л дестилирана вода.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289003.jpg?r=0)
Ето и антифриза
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289004.jpg?r=0)
Трудно беше обратното поставяне защото пружинните скоби на "Форд" са много яки.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289005.jpg?r=0)
Последва и пълно почистване на интериора с препарати за тапицерии и табла.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288993.jpg?r=0)
Щората на багажника почистих и полирах с омекотител за кожа на "Sonax"
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288994.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289007.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289012.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289020.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289024.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289029.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289043.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289037.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289033.jpg?r=0)
При първа възможност вдигнахме колата и започнахме процедурата..
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288995.jpg?r=0)
Така и така беше вдигната и решихме да прегледаме предното окачване, като имахме съмнения в определени детайли..
Има лек луфт в стабилизиращата щанга видимо от тампона
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288996.jpg?r=0)
За биалетките не можахме да преценим на место.(Трябва да се вдигне на подемник и да се напънат с щанга).Но забелязахме че задните тампони на носачите са си "отишли".
И са можеби оригиналните, защото са със заводски щампи по тях.
[imghttp://media.snimka.bg/s1/4522/035288997.jpg?r=0][/img]
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288998.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288999.jpg?r=0)
Вътре се къса гумата и се появяват луфтове.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289000.jpg?r=0)
Ето това са старите от моето скорпио (2,0 136 к.с.).На тях се вижда местото на скъсването.Пазя ги за мостри.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
След прегледа подготвихме и системата за източване.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289001.jpg?r=0)
Откачихме водното съединение откъм радиатора.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289002.jpg?r=0)
Предварително бях подготвил и 10л дестилирана вода.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289003.jpg?r=0)
Ето и антифриза
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289004.jpg?r=0)
Трудно беше обратното поставяне защото пружинните скоби на "Форд" са много яки.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289005.jpg?r=0)
Последва и пълно почистване на интериора с препарати за тапицерии и табла.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288993.jpg?r=0)
Щората на багажника почистих и полирах с омекотител за кожа на "Sonax"
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035288994.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289007.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289012.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289020.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289024.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289029.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289043.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289037.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4522/035289033.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
След подмяната на перото на задната стъклочистачка реших да освежа и самото рамо:
Преди:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4542/035327263.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4542/035327266.jpg?r=0)
След:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4542/035327261.jpg?r=0)
Преди:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4542/035327263.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4542/035327266.jpg?r=0)
След:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4542/035327261.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Малко мивка и почистване преди издаването на колата.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375465.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375460.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375471.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375477.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375488.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375483.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375495.jpg?r=0)
Проекта тази година беше съсредоточен и с акцент към добавянето на множество екстри и озаглавен по-точно "Пълна промяна към Ghia".
Ще изброим на кратко новостите, като съм сигурен, че ще пропусна нещо:
1.Вътрешно осветление с допълнителни светлини з четене на карти.Отпред и отзад.
2.Интегрирано осветление във всичките 4 врати.Двупосочно маркиращо и осветяващо зоната под вратите.
3.Поставяне на ССМ модул с опция алармена инсталация.
4.Комфорт модули в предните врати.
5.Ел. задвижвани задни стъкла.
6.Интервал на паузата на чистачките.
7.Управление на радиото от волана.
8.Електрически задвижвани предни седалки.
9.Допълнително осветление в бутона на люка.
10.Механични помпи за регулиране в лумбалната област.
Изключително ни беше приятно да се занимаваме с този автомобил, който вече "плава в Бургаски води"!Доставяше ни изключително удоволствие шофирането на тази кола. Копринено превключване на автоматичната трансмисия в комбинация с големия въртящ момент са неописуеми.Кефат си ме автоматиците и това си е!
Пожелаваме на Игнат много безаварийни км. с тази кола в комбинация с много щастие и радости!!!!![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375465.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375460.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375471.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375477.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375488.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375483.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4566/035375495.jpg?r=0)
Проекта тази година беше съсредоточен и с акцент към добавянето на множество екстри и озаглавен по-точно "Пълна промяна към Ghia".
Ще изброим на кратко новостите, като съм сигурен, че ще пропусна нещо:
1.Вътрешно осветление с допълнителни светлини з четене на карти.Отпред и отзад.
2.Интегрирано осветление във всичките 4 врати.Двупосочно маркиращо и осветяващо зоната под вратите.
3.Поставяне на ССМ модул с опция алармена инсталация.
4.Комфорт модули в предните врати.
5.Ел. задвижвани задни стъкла.
6.Интервал на паузата на чистачките.
7.Управление на радиото от волана.
8.Електрически задвижвани предни седалки.
9.Допълнително осветление в бутона на люка.
10.Механични помпи за регулиране в лумбалната област.
Изключително ни беше приятно да се занимаваме с този автомобил, който вече "плава в Бургаски води"!Доставяше ни изключително удоволствие шофирането на тази кола. Копринено превключване на автоматичната трансмисия в комбинация с големия въртящ момент са неописуеми.Кефат си ме автоматиците и това си е!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Пожелаваме на Игнат много безаварийни км. с тази кола в комбинация с много щастие и радости!!!!
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- ducati748
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 06 окт 2007, 19:08
- Модел на автомобила: Audi A6 C5, Ford Transit 2.0i OHC Automatic gear box
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Колега евала за труда, колата е супер, но вземи разкарай тоя над 12 годишен Мишлен, все пак колата е тежка да не стане сакатлък. Само съвет ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- botev73
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 19 апр 2014, 08:51
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 100 PS
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
ЕВАЛА за ентусизма.БРАВО!!!
- Erudit
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 22 яну 2012, 23:04
- Модел на автомобила: Ford Mustang 3.8i
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Има вероятност да попадне при мен колата
- Erudit
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 22 яну 2012, 23:04
- Модел на автомобила: Ford Mustang 3.8i
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Не,колегата се отказа,а аз купих друга кола.Мустанга,ще си го правя сериозен, и подаръци,няма да правя.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
След близо 2 години експлоатация колицата се запъна и отказа да пали.Малко обяснения по телефона, проби и на платформата при нас.Поне процедурата е правена и преди....
Така, че ние сме на ход.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5954/038152913.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5954/038152914.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5954/038152915.jpg?r=0)
Към момента ситуацията е следната:
- разкачен компютъра (ЕЕС V) тест, замервания.
- разкачен имобилайзер (PATC) тест , замервания.
- проверка EDIS 4
- проверка дюзи
- ел. захранване
- предпазители и силови релета
- проверка свещи
...и продължава да не пали... Работата продължава
Така, че ние сме на ход.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5954/038152913.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5954/038152914.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5954/038152915.jpg?r=0)
Към момента ситуацията е следната:
- разкачен компютъра (ЕЕС V) тест, замервания.
- разкачен имобилайзер (PATC) тест , замервания.
- проверка EDIS 4
- проверка дюзи
- ел. захранване
- предпазители и силови релета
- проверка свещи
...и продължава да не пали... Работата продължава
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Общо взето и на кратко след, като като проверихме цялата ел. инсталация + въпросния имобилайзер се оказа, че всичко по нея е наред.Идва напрежение до всяка една дюза и имобилайзера е в ред.Ако последния е повреден стартера няма да върти.Няма да върти и ако аварийния ключ в багажника е натиснат или повреден.Днес разглобихме всичките капаци, махнахме бобините и свещите и инсталацията към дюзите.След повече от 30 опита за стартиране свещите НЕ бяха и леко замъглени или влажни.Извода Не достига бензин до дюзите.Разкачихме подаващата и връщащата тръба на бензина към двигателя и замерихме с манометър. Вдига бавно налягане и то под формата на въздух и няколко капки бензин. Откачихме филтъра на бензина и пробвахме без него - пак същото. Замерихме чрез манометъра непосредствено подаването след резервоара.И не подкачва. Игнорирахме помпата и подкачихме с друга (чужда) помпа.Резултатът е че веднага подкачи солидна порция бензин, но пак не запали.Проверихме пак свещите, махнахме ги и забелязахме че повърхността на буталото е суха. Не постъпва бензин от дюзите.Така, че за момента работим над следните варианти:
1. Задръстена помпа (затлачена)
2.Развалена помпа
3.Запушени дюзи и рейка
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160869.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160870.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160871.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160872.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160873.jpg?r=0)
1. Задръстена помпа (затлачена)
2.Развалена помпа
3.Запушени дюзи и рейка
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160869.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160870.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160871.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160872.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5958/038160873.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Това е най-заплетения и сложен проект за момента.Колата всячески се инати и не иска да запали.
Проверките продължават...
Свален и тестван бе регулатора на налягането.
![Изображение](http://mladen1984.snimka.bg/automobiles/ford-scorpio-2-3-ignat-2017.956154.38166622)
Свалена бе бензиновата рейка с четирите дюзи.След свалянето бе установено, че преди е махана и е "о" пръстените уплътняващи дюзите към гнездата са намазани с силикон.Който е бел не подходящ и се е разложил.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166630.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166631.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166632.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166633.jpg?r=0)
Рейката бе почистена основно до блясък.А дюзите ги тествахме под налягане и на самотек.
След двата теста резултата бе : от 4 дюзи само една е в нормата, две са средно затлачени и една напълно запушена
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166635.jpg?r=0)
Самия тест бе направен след като дюзите се захраниха с 12 волта напрежение.Изградена бе инсталация с букси, съвместими с дюзите.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166637.jpg?r=0)
Това е повредената дюза...
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166622.jpg?r=0)
Същата бе заменена с нова, марка "Denso".И бе направено почистване на цялата с-ма.Използвани са материали за почистване на ABRO и бензин.Длъжен съм да споделя, че опита и теста е правен съобразно методиките посочени в техническите ръководства и технически бюлетини на Форд.Не съобразеното тестване с напрежение 12 волта може да доведе до необратимо повреждане на инжекторите!!!
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166639.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166640.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166641.jpg?r=0)
А на долната снимка е показан стенд имитиращ на 100% впръскването на горивото в цилиндрите.В рязаната туба е поставена помпа с поплавък която нагнетява горива с налягате 2,5-3 атмосфери, след нагнетяване регулаторя трябва да го поддържа в тези граници в рейката и при подаване на напрежение дюзите впръскват бнзин в цилиндрите.Струята трябва да е конична и фина, не да капе или се стича.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166643.jpg?r=0)
И така резултата е:
https://www.youtube.com/watch?v=50vRAS9ROAE
След тези проби всичко бе монтирано и пак не запалихме.Отново не се впръсна гориво в цилиндрите.Върнахме се към изходна позиция с повторен тест на електрическата част.Сигнала идващ към дюзите, премерен от съответния пин на компютъра (EEC V) бе фалшив. Или иначе казано фалшив потенциал.Премерено с аналогов уред и пробна лампа се оказа, че няма напрежение към дюзите.
Въпросната охранителна система бе проверена (PATS) и бе игнорирана.Дойде реда и на проба с друг управляващ блок (EECV).
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166646.jpg?r=0)
Извод - проблема не е в компютъра.
На хартиен носител се изкараха всичките пинове на (EECV) и започнаха да се проверяват за липси на маси или напрежения.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166644.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166645.jpg?r=0)
Липсата на всякаква насочваща информация ни наведе да проверяваме таблото със силовите предпазители и релета за "вътрешно късо".За целта то бе демонтирано.Видимо бе че в него е влизала влага или вода, което би могло да доведе до проблеми......
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166623.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166624.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166626.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166627.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166628.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166629.jpg?r=0)
Проверките продължават...
Свален и тестван бе регулатора на налягането.
Свалена бе бензиновата рейка с четирите дюзи.След свалянето бе установено, че преди е махана и е "о" пръстените уплътняващи дюзите към гнездата са намазани с силикон.Който е бел не подходящ и се е разложил.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166630.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166631.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166632.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166633.jpg?r=0)
Рейката бе почистена основно до блясък.А дюзите ги тествахме под налягане и на самотек.
След двата теста резултата бе : от 4 дюзи само една е в нормата, две са средно затлачени и една напълно запушена
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166634.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166635.jpg?r=0)
Самия тест бе направен след като дюзите се захраниха с 12 волта напрежение.Изградена бе инсталация с букси, съвместими с дюзите.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166636.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166637.jpg?r=0)
Това е повредената дюза...
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166622.jpg?r=0)
Същата бе заменена с нова, марка "Denso".И бе направено почистване на цялата с-ма.Използвани са материали за почистване на ABRO и бензин.Длъжен съм да споделя, че опита и теста е правен съобразно методиките посочени в техническите ръководства и технически бюлетини на Форд.Не съобразеното тестване с напрежение 12 волта може да доведе до необратимо повреждане на инжекторите!!!
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166638.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166639.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166640.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166641.jpg?r=0)
А на долната снимка е показан стенд имитиращ на 100% впръскването на горивото в цилиндрите.В рязаната туба е поставена помпа с поплавък която нагнетява горива с налягате 2,5-3 атмосфери, след нагнетяване регулаторя трябва да го поддържа в тези граници в рейката и при подаване на напрежение дюзите впръскват бнзин в цилиндрите.Струята трябва да е конична и фина, не да капе или се стича.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166642.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166643.jpg?r=0)
И така резултата е:
https://www.youtube.com/watch?v=50vRAS9ROAE
След тези проби всичко бе монтирано и пак не запалихме.Отново не се впръсна гориво в цилиндрите.Върнахме се към изходна позиция с повторен тест на електрическата част.Сигнала идващ към дюзите, премерен от съответния пин на компютъра (EEC V) бе фалшив. Или иначе казано фалшив потенциал.Премерено с аналогов уред и пробна лампа се оказа, че няма напрежение към дюзите.
Въпросната охранителна система бе проверена (PATS) и бе игнорирана.Дойде реда и на проба с друг управляващ блок (EECV).
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166646.jpg?r=0)
Извод - проблема не е в компютъра.
На хартиен носител се изкараха всичките пинове на (EECV) и започнаха да се проверяват за липси на маси или напрежения.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166644.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166645.jpg?r=0)
Липсата на всякаква насочваща информация ни наведе да проверяваме таблото със силовите предпазители и релета за "вътрешно късо".За целта то бе демонтирано.Видимо бе че в него е влизала влага или вода, което би могло да доведе до проблеми......
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166623.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166624.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166626.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166627.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166628.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5961/038166629.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Поредицата от електрически неизправности, както и информацията на собственика ни насочи към проверка на силовата кутия с предпазители и релета.Намира се до акумулатора и в нея са съсредоточени основните предпазители и ел. вериги участващи в процеса на работа на двигателя и системите му.
След отварянето и се установи, че тя е била заливана от вода до горе.Макар и със защитен капак при обилни валежи и запушени дренажи това се случва.
Последиците могат да бъдат фатални. От моментни сривове до къси съединения и запалване.
На следващите снимки сме показали разбор на кутията, точки на къси съединения и почистване, профилактика и ремонт на шинната система.Използвани са специални препарати и методи.
Тип на кутията и модел : LHD, Low series, combi GK, date 28.5.1996
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167822.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167823.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167824.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167825.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167826.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167827.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167828.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167829.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167830.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167831.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167832.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167833.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167852.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167886.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167953.jpg?r=0)
След отварянето и се установи, че тя е била заливана от вода до горе.Макар и със защитен капак при обилни валежи и запушени дренажи това се случва.
Последиците могат да бъдат фатални. От моментни сривове до къси съединения и запалване.
На следващите снимки сме показали разбор на кутията, точки на къси съединения и почистване, профилактика и ремонт на шинната система.Използвани са специални препарати и методи.
Тип на кутията и модел : LHD, Low series, combi GK, date 28.5.1996
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167822.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167823.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167824.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167825.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167826.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167827.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167828.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167829.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167830.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167831.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167832.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167833.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167852.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167886.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5962/038167953.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Дойде реда и на другата кутия с релета и предпазители.Както ще се види по-нататък в снимковия материал и тя е била "удавеня".Иначе казано до горе във вода.
Мога да изпиша цяло есе как се сваля кутията. А на кратко казано по идиото-безумен начин.За да я свалиш трябва да се сгънеш на четири.Да легнеш под педалите, да махнеш една камара изолации и облицовки и да започнеш да откопчаваш букса по букса и така 12 пъти.
След демонтажа кутията представлява това:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185604.jpg?r=0)
А вътре представлява 11 пласта (плетки) с наредени по тях медни шини в строго определен ред.
Тези шини се махат една по една и се изчистват е електротехнически спрей, като се премехва сулфата и нагара по тях.Сулфата се получава от водата, а от там и укъсяването и големите главоболия.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185606.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185610.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185611.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185612.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185613.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185614.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185615.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185616.jpg?r=0)
А тука вече се вижда почистената и събрана сърцевина на кутията.Ядрото и.Почистено и смазано, както и консервирано.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185617.jpg?r=0)
Малко снимчици на мястото на кутията.За демонтажа се премахва и част от лостовата система на чистачките.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185618.jpg?r=0)
Демонтираш/монтираш и псуваш
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185620.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185621.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185622.jpg?r=0)
Те така.Отметнахме и тази кутия.Тествахме и не пали. Но поне вече оправихме доста проблеми и къси съединения по осветлението в купето, PATS системата и т.н.
За по-голяма сигурност в пробите сменихме и датчика на коляновия вал.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185607.jpg?r=0)
В този ред на мисли проверихме и всички датчици участващи в процеса на запалване и работа на двигателя:
PCM (A147) ,the Exhaust Pressure Transducer (EPT) sensor , the Barometric Air Pressure (BAP) sensor , the Throttle Position Sensor (TPS) , the heated oxygen sensors (HO2S) (B89, B90), the Engine Coolant Temperature (ECT) sensor , the Air Charge Temperature (ACT) sensor , the transmission range sensor , the oil temperature sensor of the transmission hardware unit , the power steering pressure switch and the octane adjust plug,Air Charge Temperature,Mass Air Flow (MAF) sensor ,crankshaft position sensor,electronic DIS module.
Всичко е Ок, а не пали. Пробвах през OBD да я чета с по-професионален софтуеър и ми даде странна грешка.Която може да значи липса на връзка с маса, и още една камара работи.Всичко бе проверено и пак тествано.
Не, не и не.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185609.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185603.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185608.jpg?r=0)
Не се предаваме и се насочваме към изграждане на нова електроинсталация от компютъра на колата до всеки един датчик и управляващ механизъм. Целта е да избегнем всякакви утечки по трасето (възникнали в следствие на късо съединения през наводнените ел. табла)......
Мога да изпиша цяло есе как се сваля кутията. А на кратко казано по идиото-безумен начин.За да я свалиш трябва да се сгънеш на четири.Да легнеш под педалите, да махнеш една камара изолации и облицовки и да започнеш да откопчаваш букса по букса и така 12 пъти.
След демонтажа кутията представлява това:
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185604.jpg?r=0)
А вътре представлява 11 пласта (плетки) с наредени по тях медни шини в строго определен ред.
Тези шини се махат една по една и се изчистват е електротехнически спрей, като се премехва сулфата и нагара по тях.Сулфата се получава от водата, а от там и укъсяването и големите главоболия.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185606.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185610.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185611.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185612.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185613.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185614.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185615.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185616.jpg?r=0)
А тука вече се вижда почистената и събрана сърцевина на кутията.Ядрото и.Почистено и смазано, както и консервирано.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185617.jpg?r=0)
Малко снимчици на мястото на кутията.За демонтажа се премахва и част от лостовата система на чистачките.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185618.jpg?r=0)
Демонтираш/монтираш и псуваш
![:censur: :censur:](./images/smilies/189.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185620.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185621.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185622.jpg?r=0)
Те така.Отметнахме и тази кутия.Тествахме и не пали. Но поне вече оправихме доста проблеми и къси съединения по осветлението в купето, PATS системата и т.н.
За по-голяма сигурност в пробите сменихме и датчика на коляновия вал.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185607.jpg?r=0)
В този ред на мисли проверихме и всички датчици участващи в процеса на запалване и работа на двигателя:
PCM (A147) ,the Exhaust Pressure Transducer (EPT) sensor , the Barometric Air Pressure (BAP) sensor , the Throttle Position Sensor (TPS) , the heated oxygen sensors (HO2S) (B89, B90), the Engine Coolant Temperature (ECT) sensor , the Air Charge Temperature (ACT) sensor , the transmission range sensor , the oil temperature sensor of the transmission hardware unit , the power steering pressure switch and the octane adjust plug,Air Charge Temperature,Mass Air Flow (MAF) sensor ,crankshaft position sensor,electronic DIS module.
Всичко е Ок, а не пали. Пробвах през OBD да я чета с по-професионален софтуеър и ми даде странна грешка.Която може да значи липса на връзка с маса, и още една камара работи.Всичко бе проверено и пак тествано.
Не, не и не.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185609.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185603.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5971/038185608.jpg?r=0)
Не се предаваме и се насочваме към изграждане на нова електроинсталация от компютъра на колата до всеки един датчик и управляващ механизъм. Целта е да избегнем всякакви утечки по трасето (възникнали в следствие на късо съединения през наводнените ел. табла)......
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Младене стискам палци скоро да откриете проблема . До сега ако беше в сервиз да са я изстреляли към моргата за части1 ![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Младене P1000 записват абсолютно всички фордове когато нямат адаптации на моторния блок или след сваляне на акумулатора, така че не ти е там проблема.
![Изображение](http://img191.imageshack.us/img191/1591/25914835.jpg)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
само като идея , имах преди време един такъв бензинов пациент и се оказа банално тъп проблем. При минаване през голяма дупка и се беше активирал краш бутона който спира подаването на гориво при ПТП. ![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
И така, с най-голямо и искрено удоволствие......мога да съобщя ,че Кораба вече пали и работи п е р ф е к т н о!
Това бе най-сложният до сега казус! Най-заплетеният!Най-трудният.И още най, най, най......Не се отказахме, макар че работите бяха стигнали до ръба...Специална благодарност към баща ми (инж. Георги Траянов), който бе в основата на разгадаването на задачата.
Смело мога да твърдя, че друг в България, пък ако щете в Германия, Англия и т.н. не би се справил и би се отказал.
Колата живее вече втори живот!
Нереално голямо количество работа се отхвърли (тестване със скенери, лаптопи, изчитане на всички трудове написани на бг за инжекционите и работата им, проверка на параметрите на всички основни датчици, замяна и почистване на всички основни датчици, тестове с различни процесори, изчитане и съпоставяне на подобни казуси в английския, руския и немския печат, правене на стендове(за дюзи и помпи) ,замяна на цялата ел. инсталация,проверка на имобилайзериа, пълно ревизия и почистване на ел. таблата и още и още...
Представям малка част от снимките по смяната на ел. инсталацията......
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197927.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197928.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197929.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197930.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197931.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197932.jpg?r=0)
Тук е мястото да вметна, че всичките електрически кабели са извадени от гнездата на буксите.Клемите са отворени в последствие кербовани, запоени и отново щракнати в буксите.Пин по пин....
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197933.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197934.jpg?r=0)
https://www.youtube.com/watch?v=PvJcONh1LYE
![[bliss.gif] [bliss.gif]](./images/smilies/bliss.gif)
![[t31170.gif] [t31170.gif]](./images/smilies/t31170.gif)
![*happy0004* *happy0004*](./images/smilies/happy0071.gif)
Това бе най-сложният до сега казус! Най-заплетеният!Най-трудният.И още най, най, най......Не се отказахме, макар че работите бяха стигнали до ръба...Специална благодарност към баща ми (инж. Георги Траянов), който бе в основата на разгадаването на задачата.
Смело мога да твърдя, че друг в България, пък ако щете в Германия, Англия и т.н. не би се справил и би се отказал.
Колата живее вече втори живот!
Нереално голямо количество работа се отхвърли (тестване със скенери, лаптопи, изчитане на всички трудове написани на бг за инжекционите и работата им, проверка на параметрите на всички основни датчици, замяна и почистване на всички основни датчици, тестове с различни процесори, изчитане и съпоставяне на подобни казуси в английския, руския и немския печат, правене на стендове(за дюзи и помпи) ,замяна на цялата ел. инсталация,проверка на имобилайзериа, пълно ревизия и почистване на ел. таблата и още и още...
Представям малка част от снимките по смяната на ел. инсталацията......
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197926.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197927.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197928.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197929.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197930.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197931.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197932.jpg?r=0)
Тук е мястото да вметна, че всичките електрически кабели са извадени от гнездата на буксите.Клемите са отворени в последствие кербовани, запоени и отново щракнати в буксите.Пин по пин....
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197933.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/5977/038197934.jpg?r=0)
https://www.youtube.com/watch?v=PvJcONh1LYE
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Само да попитам проблема в едно нещо ли е или са няколко накуп за да не запали ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.3 16V "Пълна промяна към Ghia
Съвкупност от няколко, породени от "късо" в ел. табла и лошото състояние на изолацията на кабелните снопове.
Последна промяна от mladen1984 на 27 авг 2017, 22:34, променено общо 1 път.
![Изображение](http://media.snimka.bg/s1/4432/035107211.jpg?r=0)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта