FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
- 
				pifa89
 - потребител

 - Мнения: 28
 - Регистриран: 23 мар 2016, 19:24
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Закачиха я на компа днес. Оказа се ГНП. Може би е електрониката на гнп. Не е от старите със жило. Мисля че е изпляскало нещо. Може да е и имобилайзера. Той е свързан с водната помпа. Ако се взема друга трябва да се отключи имобилайзера. Ама може и да е от някой резистор или кондензатор вътре. Някой ако е отварял да каже.
			
									
									
						- CappY
 - Потребител

 - Мнения: 245
 - Регистриран: 05 май 2012, 13:43
 - Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D - Местоположение: гр. Горна Оряховица
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Да не е същия проблем като 1.8 TDdi двигателя, когато нещо с компютъра се разпоява? Ремонта го правят за 400лв. и после не ходиш на обучения и глупости.
При мене беше същия проблем - върти и не пали - оказа се електрониката на ГНП - симптомите беше, че дюзата не подаваше горивото в правилния момент и с достатъчно налягане.
			
									
									
						При мене беше същия проблем - върти и не пали - оказа се електрониката на ГНП - симптомите беше, че дюзата не подаваше горивото в правилния момент и с достатъчно налягане.
- 
				pifa89
 - потребител

 - Мнения: 28
 - Регистриран: 23 мар 2016, 19:24
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
В електрониката е проблема. Христо майстор ГНП сливен ги прави. 250 лв нова електроника и газ.
			
									
									
						- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Чудех се дали да пускам нова тема или да пиша в тази, че проблемът е същия...И така,наратко какво знам: 
Баща ми паркира колата за малко пред един магазин и като се връща, не ще да пали. След няколко завъртания на ключа, все пак успял да тръгне. По-късно през деня се повтаря същата случка. Успява да запали след няколко опита. И така до преди няколко дена, когато вече не успява да запали, стартерът върти, но нищо... Днес са я дръпнали до сервиз, там не разбрах как точно са я гледали, но при завъртане на ключа светвали само лампичките по таблото, а стартерът не върти... Акумулаторът е замерен и всичко изглеждало да е наред. За диагностика не знам дали са правили. Не са установили някакви проблеми и подозират, че може да е от ключа. Поразпитах го какви лампички светят на таблото му и каза, че свети тази с колата с катинарче (снимка). Може ли наистина ключът да е причината да не пали? Някакви идеи? Проблемът е, че става въпрос за малко градче и майсторите са малко кът
			
									
									
						Баща ми паркира колата за малко пред един магазин и като се връща, не ще да пали. След няколко завъртания на ключа, все пак успял да тръгне. По-късно през деня се повтаря същата случка. Успява да запали след няколко опита. И така до преди няколко дена, когато вече не успява да запали, стартерът върти, но нищо... Днес са я дръпнали до сервиз, там не разбрах как точно са я гледали, но при завъртане на ключа светвали само лампичките по таблото, а стартерът не върти... Акумулаторът е замерен и всичко изглеждало да е наред. За диагностика не знам дали са правили. Не са установили някакви проблеми и подозират, че може да е от ключа. Поразпитах го какви лампички светят на таблото му и каза, че свети тази с колата с катинарче (снимка). Може ли наистина ключът да е причината да не пали? Някакви идеи? Проблемът е, че става въпрос за малко градче и майсторите са малко кът
- 
				ivo_63
 - Потребител

 - Мнения: 1260
 - Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
 - Модел на автомобила: ford mondeo  MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Ключ , имобилайзер ...
			
									
									
						- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Как може да се отсрани проблемът? Някой, който е минавал през това?
			
									
									
						- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Колата е оставена в Мото Пфое Хасково....
			
									
									
						- kilikanzer
 - Потребител

 - Мнения: 907
 - Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
 - Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
И не сподели каква е била причината!
Изпратено от моят Респром
			
									
									
						Изпратено от моят Респром
- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Не споделих, защото преди минути разбрах какво е положението. Ще пускам нова тема, защото съм втрещена и защото не им вярвам на "диагнозата". Проблемът бил в компютъра на колата и искат 3800 лв за подмяна/ремонт...
			
									
									
						- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Наско, много ти благодаря... Наистина не съм уточнила... Става въпрос за колата на баща ми. Той е в Кърджали. Тамошните майстори не са успели да му помогнат, обадил се е в Мото Пфое и са му казали, че трябва да видят колата. Тя понеже не пали, прекарали са я дотам с платформа за коли. Яд ме е, че не се сетих по-рано да питам във форума, защото можеше директно да я оставим в един от посочените от теб сервизи. На Мото Пфое им нямам доверие, защото ме накараха да се усъмня с някои им действия, но не ми се навлиза в подробности сега. Може и да ме гони параноята, но някакво шесто чувство...Не знам
Та, вчера му заявили, че проблемът е в компютъра и че трябва да се смени срещу скромните 3800 лв. Аз съм в София и не мога да помогна, но май ще се наложи да се вдигна до Хасково. А приятелят ми вчера е звънял в сервиз, даже мисля, че е съфорумец, ако не бъркам, та човекът е казал, че може да се купи компютър втора употреба и след това да се препрограмира.
Да се сещаш за фирма, която може да премести автомобила в някой от посочените от теб сервизи? Проблемът е, че колата не пали и трябва да мислим как я преместим от Мото Пфое в друг сервиз в Хасково или до София.
			
									
									
						Та, вчера му заявили, че проблемът е в компютъра и че трябва да се смени срещу скромните 3800 лв. Аз съм в София и не мога да помогна, но май ще се наложи да се вдигна до Хасково. А приятелят ми вчера е звънял в сервиз, даже мисля, че е съфорумец, ако не бъркам, та човекът е казал, че може да се купи компютър втора употреба и след това да се препрограмира.
Да се сещаш за фирма, която може да премести автомобила в някой от посочените от теб сервизи? Проблемът е, че колата не пали и трябва да мислим как я преместим от Мото Пфое в друг сервиз в Хасково или до София.
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Може да отидете първо да поговорите и да ви насочат какво да правите. Възможно е да не се наложи да се кара цялата кола до Хасково.
			
									
									
						- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Тя колата така или иначе още е в Хасково, в Мото-Пфое. Имаш ли номера на сервиза с жълтата дограма, за да мога да им звънна? Намерих и една обява за кола с платформа, която може да се наеме и да се пренесе колата от МП до сервиза. Но ми се иска първо да им се обадя преди да предприема, каквото и да било
			
									
									
						- Ozzie
 - потребител

 - Мнения: 1197
 - Регистриран: 06 май 2016, 21:28
 - Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
@mishelin
Завъртете един телефон до "Фикс електроникс". Може да са вашите хора. Ползват се с добро име, най- вече сред собствениците на Мерцедеси, но може и не само те да са им силната страна.
http://www.fix-electronics.com/
			
									
									Завъртете един телефон до "Фикс електроникс". Може да са вашите хора. Ползват се с добро име, най- вече сред собствениците на Мерцедеси, но може и не само те да са им силната страна.
http://www.fix-electronics.com/
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
						- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Ozzie, благодаря ти  
 
Ще пиша при някакво развитие.
Редакция: Тъй като колата не е в движение, а ние не сме ОТ и В Хасково, става много сложно карането на колата до друг сервиз... Затова, в момента търсим компютър втора употреба, който ще ни сменят в Мото Пфое.
			
									
									
						Ще пиша при някакво развитие.
Редакция: Тъй като колата не е в движение, а ние не сме ОТ и В Хасково, става много сложно карането на колата до друг сервиз... Затова, в момента търсим компютър втора употреба, който ще ни сменят в Мото Пфое.
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Ето това намерих в нета за първото предложение, което ти пратих, не съм съвсем сигурен дали контактите са актуални.Ремонт на телевизори (LCD,PLAZMA,CRT),Автоелектроника ,чип тунинг,разкодиране на авторадио,диагностика,ключове.
ВИДИКОН-СЕРВИЗ - Хасково- бул.България 43
тел.0887302134,0888806224
_________________
ВИДИКОНСЕРВИЗ/скайп: masterrichi2222
- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Надявах се, че при следващото писане ще се похваля, че колата е оправена и вече е пушка. Уви... Поръчахме компютър втора употреба, който трябваше да сменят в Мото Пфое, но се оказа, че въпреки, че номера от стикера е 1:1, този е двигател 1.6, а нашият е 1.3 
(((( И сега отново разправии, трябва да се чуем с автоморгата да ги питаме дали другия компютър, който имат е свален от 1.3 кола
			
									
									
						- 
				BOROOO
 - потребител

 - Мнения: 125
 - Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
 - Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
 - Местоположение: гр. София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
За съжаление тук се шири безкрайна некомпетентност, което кара обикновенния човек да вика неволята и да става половин монтьор. Не знам дали мойте мъки са приложими за компютъра на Форда, но със сигурност има и общи неща.mishelin написа: ↑08 фев 2018, 10:57Надявах се, че при следващото писане ще се похваля, че колата е оправена и вече е пушка. Уви... Поръчахме компютър втора употреба, който трябваше да сменят в Мото Пфое, но се оказа, че въпреки, че номера от стикера е 1:1, този е двигател 1.6, а нашият е 1.3(((( И сега отново разправии, трябва да се чуем с автоморгата да ги питаме дали другия компютър, който имат е свален от 1.3 кола
И аз имах проблем с компютър (контролер) на друга марка автомобил. В официален сервиз ми обявиха $$$$ за нов, а не - благодаря. Взех си през нета от Англия втора употреба, защото и от автоморгите не познават парите и там
 . Взех си и китайски клонинг (не се сещам за името на системата), с който копирах кодовете от стария контролер на "новия" и после пак в официалния сервиз да ми презапишат софтуера за моята кола. И там едни разправии с приемчиците, но накрая стана. Та ето и важното от цялата тази галимация:1. Четене му е майката
2. Приемчиците може да не са достатъчно компетентни и да те разиграват като мишка.
3. От официалния сервиз не искат да се занимават с компютри втора употреба поради две причини: не могат да дадат гаранция и могат да запишат софтуера за модела, но производителя не им бил дал софтуер да бъркат по кодовете(поне при мен беше така).
4. При моята марка и генерация един модел контролер управлява бензин 1.6, дизел 1.7 и фабричен метан така, че дали 1.3 или 1.6 може и да не е от значение и да те размотават, защото и те не са сигурни дали ще стане или не.
5. Много държаха компютъра да е монтиран на колата, защото им е по лесно за работа. Има възможност компютъра да се свали и да се работи, но са нужни други кабели, които най-вероятно ги нямат.
Съвета ми е - колата не я местиш нагоре-надолу, а я оставяш пред официалния сервиз. Проверяваш номера на "новия" контролер дали съответства на твоя и ако да, тогава търсиш по сайтовете потвърждение, че разликата е само в записания софтуер. Говориш със специалиста, който се занимава с диагностика на компютрите на автомобилите в "Мото пфое" (ако има такъв) какво точно може да направи и какво не. Ако имат проблем с кодовете се обаждаш на "автоключар" да дойде да ги изтегли и да ги запише на "новия" комп, след което вкарваш колата в сервиза да и "налеят" софтуера и си ти.
И пак да кажа - горното може да не важи за Форд, защото примерно е възможно да се клонира и копира цялата информация от един комп на друг, което ще е по-добрия вариант.
Виж и тази тема - https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=1239.
В България има само един вид пътни знаци - пожелателни.
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Кожлежке, махай колата от МП, избутайте я в локалното, вземете оргиналния компютър и този който сте намерили и ги занесете във Видикона (сервиза със Жълтата дограма) да го клонират. После се върнете, монтирайте си компютъра и газ към Кърджали. Има и голяма вероятност на вашия компютър просто да се е заключил имобилайзера, ама отключването му не е работа за МП.  Затова ти казах да се консултираш със специалистите, може да се договорите да дойде където е колата, Хасково е малък град разстоянията са нищожни.
			
									
									
						- 
				mishelin
 - потребител

 - Мнения: 53
 - Регистриран: 23 юли 2014, 15:22
 - Модел на автомобила: София - Форд Фиеста, 1.4, 2007г.
Кърджали - Форд Фиеста, 1.3, 2004г. - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Здравейтееее  
 
Много ми се искаше да кажа, че вече всичко е ОК с колата, но не би. Ще започна да вярвам в черни магии. Някой ни е проклел
 Баща ми е взел колата, пали си вече, обаче на таблото му светнала лампичката за двигателя. Просто не мога повече. Да се счита за оплакване, а и все пак да ви информирам заразвитието при нас, след като ви занимавах толкова време. Благодаря на всички включили се 
			
									
									
						Много ми се искаше да кажа, че вече всичко е ОК с колата, но не би. Ще започна да вярвам в черни магии. Някой ни е проклел
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта

