Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 31 май 2017, 10:39
- Модел на автомобила: Фокус 1.6 16 2001г Фабия 1.9 sdi 2005г
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
После в новините...
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Абе... откак се помня все един и същи съм си... и по новините не съм се виждал
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Днес отново поглезих малко дъртата баба, че да е здрава и читава, щото много тормоз и налагам постоянно
Смених и масалцето... обичайното Тотал 10 в 40, 5 литра туба, което обичам да си ползвам, както и 3 филтъра на МАН - въздушен, купе и маслен. Цена - 75 лв всичко
Смених и масалцето... обичайното Тотал 10 в 40, 5 литра туба, което обичам да си ползвам, както и 3 филтъра на МАН - въздушен, купе и маслен. Цена - 75 лв всичко
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 08 ное 2015, 18:08
- Модел на автомобила: ford fiesta 1995,klimatik,lpg,s veriga,predno,s kareta
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
ето я и моята фиеста.доста ремонти съм правил по нея,така че можем да обменим опит
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
След 4 години вярна служба на гумите с които бях ( зимни Дайтон, закупени 4 нови ) и карах с тях всесезонно, без да ги сменям с летни, реших, е време да купя нови галошки на Фиестичката.
И така... днес ги смених с 4 нови, зимни на марка " ZEETEX " в същия размер ( 155 / 70 /13 ). Доколкото разбрах е китайска марка, собственост на ZAFCO, компания базирана в Дубай, която е специализирана в международното разпространение на гуми. От 2005 г. те произвеждат евтини гуми от различни производствени мощности и ги внасят в Северна Америка под марката Zeetex Tyre.
Гумите Zeetex се продават по целия свят, а ZAFCO работи усърдно с фабриките, за да гарантира, че 100% от гумите им отговарят на изискванията за качество, безопасност и опазване на околната среда на всяка страна. В допълнение към тези високи стандарти за качество на продуктите, компанията се фокусира върху изграждането на информираност за марката чрез широка дистрибуторска мрежа и спонсорира различни моторни спортове в различни части на света.
http://usa.zeetex.com/product/zt2000/
Излезнаха ми 212 лв ( всичко... 4 нови гуми, монтаж/демонтаж на стари / нови, баланс и смяна на всички вентили ), което за нови гуми + всичко останало покрай тях си е направо ефтиния. Тъй, като не зная буквално нищо за тази марка и никой неми е споделял впечатления за нея до сега... моля тези, които имат някакви наблюдения да ми ги споделят в постовете по-долу. Мерси предварително на всички!
И така... днес ги смених с 4 нови, зимни на марка " ZEETEX " в същия размер ( 155 / 70 /13 ). Доколкото разбрах е китайска марка, собственост на ZAFCO, компания базирана в Дубай, която е специализирана в международното разпространение на гуми. От 2005 г. те произвеждат евтини гуми от различни производствени мощности и ги внасят в Северна Америка под марката Zeetex Tyre.
Гумите Zeetex се продават по целия свят, а ZAFCO работи усърдно с фабриките, за да гарантира, че 100% от гумите им отговарят на изискванията за качество, безопасност и опазване на околната среда на всяка страна. В допълнение към тези високи стандарти за качество на продуктите, компанията се фокусира върху изграждането на информираност за марката чрез широка дистрибуторска мрежа и спонсорира различни моторни спортове в различни части на света.
http://usa.zeetex.com/product/zt2000/
Излезнаха ми 212 лв ( всичко... 4 нови гуми, монтаж/демонтаж на стари / нови, баланс и смяна на всички вентили ), което за нови гуми + всичко останало покрай тях си е направо ефтиния. Тъй, като не зная буквално нищо за тази марка и никой неми е споделял впечатления за нея до сега... моля тези, които имат някакви наблюдения да ми ги споделят в постовете по-долу. Мерси предварително на всички!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Хм, толкова пари хвърляш по тази Фиеста, а за най-важното се циганиш...
Наистина си
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Хвърлям само за каквото е необходимо, но по-важното - на момента, в който е нужно! Просто гледам да я държа в приличен и изряден вид и състояние. А за гумите... вчера, привечер просто съвсем спонтанно ми дойде да сменя гумите и го направих Така, или иначе всичко на пазара... под 100 лв на бройка... та да не кажа и 150 лв даже... за този размер е " все един дол с дренки " Дали тези, или други... дълбоко и искрено се съмнявам в движение и зад волана някой да долови осезаема и съществена разлика, която ясно да посочи Все пак са нови гуми... 2-3 на моя темп на каране, на тази кола все ще изкарат безпроблемно надявам се
И все пак... просто ми е любопитно да чуя нение и отзиви от някой, ако има директни такива!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Като за начало... Честита Коледа на всички!
А по отношение на гумите, споменати по-горе... понеже искахте да споделя мнение - ето ви го:
През изминалия уикенд навъртях с тях 1000 км напред-назад по АМ Тракия и Хемус. Неса заснежени, не са замръзнали, но все пак и особено Хемус беше мокра от край до край, и в завои навсякъде. Та... на първо четене, имайки се в предвид описаните условия и факта, че съм карал през цялото време с постоянна, подържана, средна скорост от 170-180 км/ч в завоите и на мокрото... гумите се държат съвсем нормално и адекватно... точно колкото и всяка друга гума с която някога съм шофирал. Никаква фрапантна и заслужаваща си да се отбележи разлика на този етап не съм забелязал. Имайки в предвид и, че излизат около 47 лв бройката... не мисля, че има смисъл да се капризничи. Отговарят си като качества на всички други гуми в клас до 100на лв... с тая разлика, че са почти двойно по-евтини.
А по отношение на гумите, споменати по-горе... понеже искахте да споделя мнение - ето ви го:
През изминалия уикенд навъртях с тях 1000 км напред-назад по АМ Тракия и Хемус. Неса заснежени, не са замръзнали, но все пак и особено Хемус беше мокра от край до край, и в завои навсякъде. Та... на първо четене, имайки се в предвид описаните условия и факта, че съм карал през цялото време с постоянна, подържана, средна скорост от 170-180 км/ч в завоите и на мокрото... гумите се държат съвсем нормално и адекватно... точно колкото и всяка друга гума с която някога съм шофирал. Никаква фрапантна и заслужаваща си да се отбележи разлика на този етап не съм забелязал. Имайки в предвид и, че излизат около 47 лв бройката... не мисля, че има смисъл да се капризничи. Отговарят си като качества на всички други гуми в клас до 100на лв... с тая разлика, че са почти двойно по-евтини.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Такааа... скоро не се беше налагало да пипам нищо по колицата, нооо предходната седмица проклетата лампа за ръчната спирачка не спря да ми боде очите В рамките на седмица изчезна разликата минимум-максимум от казанчето със спирачната течност. Наведох се под колата, отзад иии що да видиш... оооо чудо, едното колело, цялото олято и омазано... ясна е работата си викам...
Тааа в този ред на мисли, днес ми пристигна поръчаното оригинално, Фордско цилиндърче, с което да сменя протеклия отзад. Заедно с него и половин литър, нова спирачна течност. Свалихме гумата иии всичко вътре беше така оплескано, чеее... нищо не се виждаше и различаваше от отделните части вътре Сменихме прецаканото цилиндърче, наляхме нова течност, обезвъздушихме иии всичко е тип-топ
Сори, че забравих да снимам самото цилиндърче ( старото и новото ).
Ммм, направи ми впечатление м/у другото, че металните тръби, по които тече спирачната течност, под цялото купе, за да стигне до апаратите... в края, частта, която е на открито, в самите калници и постоянно е изложена на влага, кал, мизерии, сол, луга и прочие зимата... е страшно корозирала, ръждясала и разпадаща се. Чудя се даже как изобщо спирачната течност минава по тези тръби и още не са избили някъде... Та въпроса ми е... някой сменял ли ги е, могат ли да се режат и сменян чрез " снаждане ", само изгнилите участъци, или трябва цялата тръба, от край до край под колата да се сменя?
Тааа в този ред на мисли, днес ми пристигна поръчаното оригинално, Фордско цилиндърче, с което да сменя протеклия отзад. Заедно с него и половин литър, нова спирачна течност. Свалихме гумата иии всичко вътре беше така оплескано, чеее... нищо не се виждаше и различаваше от отделните части вътре Сменихме прецаканото цилиндърче, наляхме нова течност, обезвъздушихме иии всичко е тип-топ
Сори, че забравих да снимам самото цилиндърче ( старото и новото ).
Ммм, направи ми впечатление м/у другото, че металните тръби, по които тече спирачната течност, под цялото купе, за да стигне до апаратите... в края, частта, която е на открито, в самите калници и постоянно е изложена на влага, кал, мизерии, сол, луга и прочие зимата... е страшно корозирала, ръждясала и разпадаща се. Чудя се даже как изобщо спирачната течност минава по тези тръби и още не са избили някъде... Та въпроса ми е... някой сменял ли ги е, могат ли да се режат и сменян чрез " снаждане ", само изгнилите участъци, или трябва цялата тръба, от край до край под колата да се сменя?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1167
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Не е изключено, скоро да се наложи да смениш и другото цилиндърче. Играл съм го този филм.
имам едни такива в мазата, от Пежо 306, вече са на 20 години, преди това 15 години са били върху колата, не ми е направило впечатление да са толкова зле
може при теб просто да е наслоена мръсотия, почисти ги и виж какво ще се случи
възстановяване само на повреден участък, чрез рязане, заваряване (евентуално) едва ли е възможно, пък и да е, струва ми се хазартно
сменяй с цяла здрава тръба
хммм... странноLORDA83 написа: ↑05 дек 2018, 21:03....металните тръби, по които тече спирачната течност, под цялото купе, за да стигне до апаратите... в края, частта, която е на открито, в самите калници и постоянно е изложена на влага, кал, мизерии, сол, луга и прочие зимата... е страшно корозирала, ръждясала и разпадаща се.
имам едни такива в мазата, от Пежо 306, вече са на 20 години, преди това 15 години са били върху колата, не ми е направило впечатление да са толкова зле
може при теб просто да е наслоена мръсотия, почисти ги и виж какво ще се случи
възстановяване само на повреден участък, чрез рязане, заваряване (евентуално) едва ли е възможно, пък и да е, струва ми се хазартно
сменяй с цяла здрава тръба
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Аз съм сменял спирачни тръбички на двете задни колела / най-дългите/, по спомен бяха евтини , проблема е , че едната минава над резервоара и се сваля или охлабва да провисне , за да се прекара тръбичката. Т.е. подемник трябва и майстор , защото се гънат на място. По груби спомени - 150 лв с труда. Сменях тогава и задни накладки и нямам спомен за разбивките / накладки , спирачна течност, тръби , труд/ помня около 250 лв беше тотала.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
След такова протичане ми се отлепи феродо на същото колело.
Не знам дали има връзка.
Не знам дали има връзка.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Време е за обслужванеее. Започваме от филтри на колата + на газовата, масло, свещи и кабели.
Скоро предстои масло на скоростите, ролки, ремъци, ходова част.
За днес толкова
Масалцето... обичайното Тотал 10 в 40, 5 литра туба, 3 филтъра на МАН - въздушен, горивен и маслен, карбонов филтър купе на Денкерман, Оригинален филтър Ландиренцо на газовата, кабели и свещи на NGK Цена - 190 лв всичко.
Скоро предстои масло на скоростите, ролки, ремъци, ходова част.
За днес толкова
Масалцето... обичайното Тотал 10 в 40, 5 литра туба, 3 филтъра на МАН - въздушен, горивен и маслен, карбонов филтър купе на Денкерман, Оригинален филтър Ландиренцо на газовата, кабели и свещи на NGK Цена - 190 лв всичко.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Скоро нищо не съм пипал и правил по дъртата, малка въшка иии решиха да сдават куп неща багажа по едно време.
Тъкмо взех част от чаркалъците за ремонта по нея и тия дни ще я поглезя малко, за да спре, да ми лази по нервичките!
Равносметката в магазина от днес е следната:
1. Нов съединител - комплект с лагер помпа на Luk ( най-високия клас, които намерих за тази Фиеста ) - 216лв
2. Нов ангренажен комплект INA ( висок клас ) - 70лв
3. Нов пистов ремък Conti ( висок клас ) - 26лв
4. Смяна на масло скорости с ново - 75w90 - 2 литра Motul ( най-високия клас, които и намерих ) - 60лв
5. Литър двигателно масло Тотал 10W40 за доливане да си имам
6. 1.5 литра антифриз жълто-зеленикав... какъвто го дават по спецификация за колата - да си имам за доливане.
P.S: Да подчертая... посочените по-горе цени нямат нищо общо с щандовата цена на описаните неща, ползвам сериозни отстъпки ( над 20 % средно за всеки артикул )
7. Заедно със смяната на всичко описано ще се извърши и оглед на ходовата част, и ще се сменя всичко наред и по нея каквото изскочи, че колата бие на дясно вече доста, отделно отзад тропат яко тампоните на задните амортисьори.
8. След, като се оправи каквото има по ходовата - ще мине и стенд.
За сега - толкова по темата. Да видим какви ще ги свърша тея дни, че както върви цялото обслужване с чаркалъци и труд ще прескочи цената на колата
Тъкмо взех част от чаркалъците за ремонта по нея и тия дни ще я поглезя малко, за да спре, да ми лази по нервичките!
Равносметката в магазина от днес е следната:
1. Нов съединител - комплект с лагер помпа на Luk ( най-високия клас, които намерих за тази Фиеста ) - 216лв
2. Нов ангренажен комплект INA ( висок клас ) - 70лв
3. Нов пистов ремък Conti ( висок клас ) - 26лв
4. Смяна на масло скорости с ново - 75w90 - 2 литра Motul ( най-високия клас, които и намерих ) - 60лв
5. Литър двигателно масло Тотал 10W40 за доливане да си имам
6. 1.5 литра антифриз жълто-зеленикав... какъвто го дават по спецификация за колата - да си имам за доливане.
P.S: Да подчертая... посочените по-горе цени нямат нищо общо с щандовата цена на описаните неща, ползвам сериозни отстъпки ( над 20 % средно за всеки артикул )
7. Заедно със смяната на всичко описано ще се извърши и оглед на ходовата част, и ще се сменя всичко наред и по нея каквото изскочи, че колата бие на дясно вече доста, отделно отзад тропат яко тампоните на задните амортисьори.
8. След, като се оправи каквото има по ходовата - ще мине и стенд.
За сега - толкова по темата. Да видим какви ще ги свърша тея дни, че както върви цялото обслужване с чаркалъци и труд ще прескочи цената на колата
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
...............
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Такааа, Съединител, пистов ремък, целия ангренажен комплект, тампоните на задните амортисьори и маслото на скоростите са сменени.
Идната седмица предстои смяна на масалцето, на двигателя... обичайното Тотал 10 в 40, 5 литра туба, 2 филтъра на МАН - въздушен и маслен, карбонов филтър купе на Денкерман, Оригинални и 2-та филтъра Ландиренцо на газовата, свещи на NGK и тампоните по окачването на задния мост.
Идната седмица предстои смяна на масалцето, на двигателя... обичайното Тотал 10 в 40, 5 литра туба, 2 филтъра на МАН - въздушен и маслен, карбонов филтър купе на Денкерман, Оригинални и 2-та филтъра Ландиренцо на газовата, свещи на NGK и тампоните по окачването на задния мост.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Само да попитам, чисто информативно, защо слагаш 10в40? Производителя му е определил 5в30 за този двигател! Разликата в цената не е фрапираща, ако целиш икономия на средства.
времето е като парите-никога не стига
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Това е кола на 25 години... По специфика много неща се дават ...
Такааа... след 5-6 години от смяната на клапана, на " топло - студено ", на парното - пак се скапа, а отделно признаци на скапване взе да издава и термостата. При шофиране в мокро, с висока скорост... колата просто не вдига температура. Оказа се, че термостата е останал и блокирал в полуотворено положение.
Днес се смени съответно клапан парно, термостат и тялото на термостата. И за трите компонента бяха закупени и монтирани марки / производители над средното качество и ценови клас. Общо излезнаха 130 лв + 55 лв труд.
Поздрави.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Ако искаш един мотор да работи добре, независимо дали е на 5 или на 35 години, трябва да се грижиш и ти така за него. Аз поне така правя, ти прави както желаеш.нe ce нacъpчaвa пpoмянaтa нa видoвeтe и гpyпитe мacлa (нaпpимep зaмянa нa пo-мaлкo виcкoзнa cинтeтикa c пo-виcкoзнa пoлycинтeтичнa или дopи минepaлнo мacлo и oбpaтнo) бeз пpeдвapитeлнa oцeнкa нa ocъщecтвимocттa, cъcтoяниeтo и пoдгoтoвкaтa нa двигaтeля. Акo тaкъв пpexoд e yмишлeнo плaниpaн, имaйтe пpeдвид, чe пo-виcкoзнoтo мacлo пo вpeмe нa cтyдeн cтapт oтнeмa пoвeчe вpeмe, зa дa дocтигнe вpeмeтo, CPG и т.н.
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта