FOCUS 1.8 TDCI 100hp-върти на стартер-не пали.
- flame79
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 27 окт 2008, 15:05
- Модел на автомобила: Focus 1.8TdDi
- Контакти:
- Status: Извън линия
FOCUS 1.8 TDCI 100hp-върти на стартер-не пали.
Малко за пред историята на проблема. В последно време сутрин пали по трудно, върти на стартер повече и като запали и не подам веднага газ гасне. При второ или макс трето въртене като помогна с газта и поработи на място, после цял ден няма проблем с паленето. Докато оня ден не запали сутринта.
Закарахме я в близкия сервиз с теглене. Там ми казаха че връщала цялото гориво през маркуча за излишната нафта.
Гледха компютъра за грешки-нямало.
Поставиха два еднопътни вентила на маркучите на горивния филтър(на маркуча на резервоара и на обратната нафта).
Смениха също и горивния филтър. От стария филтър изтече бистра нафта. Сложиха една ръчна помпичка за подкачане и я запалиха.
Работи така 10-15 мин и угасна. Тествахме я още няколко пъти работи произволно време (минути) и гасне. Оставих им я да я гледат.
Четох че датчика на разпределителния вал е с подобни симптоми. Да го сменям ли на сляпо (не при всички проблеми датчика давал грешка в компютъра)?
Подгревните свещи виждат ли се на диагностиката?
Моля препоръчайте сервиз в СОФИЯ за дизели. За съвети и идей - 0898907387 Пламен.
Закарахме я в близкия сервиз с теглене. Там ми казаха че връщала цялото гориво през маркуча за излишната нафта.
Гледха компютъра за грешки-нямало.
Поставиха два еднопътни вентила на маркучите на горивния филтър(на маркуча на резервоара и на обратната нафта).
Смениха също и горивния филтър. От стария филтър изтече бистра нафта. Сложиха една ръчна помпичка за подкачане и я запалиха.
Работи така 10-15 мин и угасна. Тествахме я още няколко пъти работи произволно време (минути) и гасне. Оставих им я да я гледат.
Четох че датчика на разпределителния вал е с подобни симптоми. Да го сменям ли на сляпо (не при всички проблеми датчика давал грешка в компютъра)?
Подгревните свещи виждат ли се на диагностиката?
Моля препоръчайте сервиз в СОФИЯ за дизели. За съвети и идей - 0898907387 Пламен.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: FOCUS 1.8 TDCI 100hp-върти на стартер-не пали.
Това може да го прави от клапан за регулиране на налягането в рейката или от дюзи.
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: FOCUS 1.8 TDCI 100hp-върти на стартер-не пали.
Смуче въздух от маркучите за обратната нафта на дюзите или някъде там. Щом е угаснала работейки трябва да се открие лесно.И както се казва най- често сложи си прозрачни маркучи, после си измери обратната нафта- все дейности с огромна диагностична стойност и то за без пари.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта