Електрическа част на EGR клапан
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Електрическа част на EGR клапан
Колеги,
Днес видях,че два от трите кабела на буксата,която влиза в EGR клапана са скъсани.
Запоих ги, включих буксата и направих едно кръгче. Разлика не открих относно вървенето. И преди и сега, оборотите са нормални на празен ход,има тяга на старта,ускорява добре,върви си.
Въпроса ми е, електрическата част от клапана, каква работа върши ?
Focus 1.8 tddi 2000г
Днес видях,че два от трите кабела на буксата,която влиза в EGR клапана са скъсани.
Запоих ги, включих буксата и направих едно кръгче. Разлика не открих относно вървенето. И преди и сега, оборотите са нормални на празен ход,има тяга на старта,ускорява добре,върви си.
Въпроса ми е, електрическата част от клапана, каква работа върши ?
Focus 1.8 tddi 2000г
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1185
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Електрическа част на EGR клапан
Въпреки, че не е за твоята кола, изгледай долния клип. Ще ти се изясни работата на въпросната уйдурма.
https://www.youtube.com/watch?v=6DDT3WtkJEQ
https://www.youtube.com/watch?v=6DDT3WtkJEQ
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Електрическа част на EGR клапан
Понеже от една година се боря със светещ чек заради ЕГР да споделя.
ЕГР ми е от набор 2007-2009
Във него има мотор и два датчика.И две клапи
Единия датчик е на клапата която се вижда на горния клип.Другия датчик е на гърба на мотора който върти друга (втора)клапа като патрон представлява.Този втория датчик при мен е проблемен.Вътре е обикновен тример.И според съпротивлението,еку знае в какво положение е моторчето.
Първия датчик се продава отделно и при TDCI 75 кс.и 110 кс.е еднакъв.При варианта 90 кс.е различен като съпротивление и не се продава като отделен елемент.
Втория датчик който е проблемен при мен ,също върви комплект.
Това което направих,от вътрешната страна успях да изрежа с макетен нож периферията и да отворя датчика,напълних го със графитна грес за карета,и го залепих леко с поялника като разтопих пластмасата на три места.
За 5000 км горе долу,чека ми е светил веднъж за час и си гасне ,тоест два месеца вече не свети.
Може би и разхода да ми падна с половин литър,и то в снега и студа тоя месец, където даже трябваше да скочи с литър,но може и да бъркам.
ЕГР ми е от набор 2007-2009
Във него има мотор и два датчика.И две клапи
Единия датчик е на клапата която се вижда на горния клип.Другия датчик е на гърба на мотора който върти друга (втора)клапа като патрон представлява.Този втория датчик при мен е проблемен.Вътре е обикновен тример.И според съпротивлението,еку знае в какво положение е моторчето.
Първия датчик се продава отделно и при TDCI 75 кс.и 110 кс.е еднакъв.При варианта 90 кс.е различен като съпротивление и не се продава като отделен елемент.
Втория датчик който е проблемен при мен ,също върви комплект.
Това което направих,от вътрешната страна успях да изрежа с макетен нож периферията и да отворя датчика,напълних го със графитна грес за карета,и го залепих леко с поялника като разтопих пластмасата на три места.
За 5000 км горе долу,чека ми е светил веднъж за час и си гасне ,тоест два месеца вече не свети.
Може би и разхода да ми падна с половин литър,и то в снега и студа тоя месец, където даже трябваше да скочи с литър,но може и да бъркам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта