Нещо сгафих
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нещо сгафих
Сменях горивен филтър исега не мога да я запаля. Системата е CAV. Има четири уплътнения за които много внимавах да не им сменя местата. Много ме е яд. Давайте акъли.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Напомпи ли черното бутонче върху корпуса на филтъра докато стане твърдо? Аз даже правя така - изваждам щуцера на изходящото маркуче и помпя докато от тръбичката не бликне нафта. После слагам обратно маркучето, напомпвам още 2-3 пъти и влизам вътре да паля. Обикновено пали без проблеми.
П.П. подложи под тръбичката някакъв парцал или подходящ съд за да не омазва всичко отдолу с нафта.
П.П. подложи под тръбичката някакъв парцал или подходящ съд за да не омазва всичко отдолу с нафта.

- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това с помпата го пробвах(имам книга за автомобила, прочетох преди да го разглабям). Мисля че някое уплътнение не съм го поставил на мястото му или като съм затварял се е разместило. Спомняш ли си къде има уплътнения, ако си спомняш. Едно под филтъра, едно над него на шпилката другите две, като еднотов горната част, където натягам, а другото имаше издълбано на шпилката. Като го свалях смъкнах само 3 уплътнителя.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: Нещо сгафих
methodboy написа:Сменях горивен филтър исега не мога да я запаля. Системата е CAV. Има четири уплътнения за които много внимавах да не им сменя местата. Много ме е яд. Давайте акъли.
Ако се беше разровил у форума щеше да разбереш че имах абсолютно същия проблем (даже по тежък , ама ти не изпускай шпилката в смукателния колектор).
Та , след като помпах като луТ сума време и свалях 100 пъти филтъра за да проверявам уплътненията , подходих "кардинално" : метнах ласото на Хюндая (това е по добрия автомобил , ако не знаеш..) и последва яко дърпане , след около 500 метра Фордо запали и ... това беше , нема ядове.
А преди това "утепах" два кумулатора.
...дрън-дрън...мноо важно...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
и моя форд запали така след основния ремонт..самоче аз съм бензин и съм друга кола.. ама кат го метнахме на един пасат.. Сиерата като я включих на 3-та .. пасата малко му оставаше да дигне предница...
Нещеше да го изкара проклетия въздух.. ниски бяха оборотите които правеше стартера спрямо тези които бяха нужни да запали....
Нещеше да го изкара проклетия въздух.. ниски бяха оборотите които правеше стартера спрямо тези които бяха нужни да запали....
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Mondeo-то има редуктор на стартера и не ми се вярва. Утре ще го разглобя отново и мисля да сложа част от старите уплътнения. Когато го поставях напълних горивния филтър с нафта, и запали. Газ до 3000 оборота и взех че куснах след 10 секунди газта и изгасна. За това време трябваше да подкачи гориво. Затова си мисля че не съм направи нещо както трябва. Утре се надявам да да си запаля колата. Стискайте палци.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да не би случайно да си разменил местата на маркучета за влизане и излизане на нафтата? Толкава ненадейно да ти угасне колата и да умре?!methodboy написа:...си мисля че не съм направи нещо както трябва. Утре се надявам да да си запаля колата. Стискайте палци.


Успех!
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
.. и така не разбрах какво точно си пробвал !?methodboy написа:Това с помпата го пробвах(имам книга за автомобила, прочетох преди да го разглабям). ....
ако системата е херметична бутона на помпичката (в/у филтъра) е много твърд и не може да се натиска !
ако е мек (след смяна на филтър, празен резервоар ..., дупки ...), след 4-5 натискания се втвърдява .... ако пак омеква значи си смуче въздух !
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 18 авг 2012, 17:41
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
- Status: Извън линия
Re: Нещо сгафих
Аз също смених горивният филтър,даже цялото тяло(сега съм с цял филтър дето се навива,не с елемент).Обезвъздуших филтъра и нямам течове никъде(уж).Обаче няма палене,само с дърпане и след като изгася не ще да пали на стартер.Друго,когато двигателят работи понякога се форсира и то доста и с малко гас се стабилизира.Не зная какви са тези аномалии.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта