Загуба на мощност на магистралата
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 25 мар 2019, 19:58
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Загуба на мощност на магистралата
Здравейте,
Нов съм във форума, но споделям премеждията си с идеята някой да предложи приемливо решение. Имам Фокус 1.8 TDCI (115 к.с.) 2007 на около 150 000 реални километра, който преди три седмици (времето беше топло) на магистралата при 140 км/ч и над 3000 оборота рязко влезе в авариен режим, включи се и Check Engine Light. След рестарт в аварийната лента, успях да стигна крайната си дестинация, но на колата усезаемо й липсваше мощност, но пък турбото си се включваше (не че съм го завъртал много). Интересното е, че на връщане изгасна и лампата за проверка на двигателя. Веднага през седмицата я заведох в Мото-Пфое, където досега беше единствено обслужвана, но там едиствената грешка, която излезе при диагностиката беше с EGR-а. Съответно тъй като те не можаха да ми предложат адекватно за възрастта на автомобила решение, я заведох в сервиз, където изключиха софтуерно EGR-а и го затапиха физически. След това като че ли си бях втълпил че проблема е решен, но днес на магистралата при същия режим, колата отново влезе в авариен режим, от който само рестарт я изкара, а резултата пак бе загуба на мощност. Да добавя, че колата се кара цяла зима само с Maxxxmotion от OMV и при студен старт си пуши и мирише леко неприятно, но тя така си беше от доста време, след загряване няма пушеци.
Ще ви бъда благодарен, ако дадете идеи къде може да е проблема, защото диагностиката не вади други грешки.
Нов съм във форума, но споделям премеждията си с идеята някой да предложи приемливо решение. Имам Фокус 1.8 TDCI (115 к.с.) 2007 на около 150 000 реални километра, който преди три седмици (времето беше топло) на магистралата при 140 км/ч и над 3000 оборота рязко влезе в авариен режим, включи се и Check Engine Light. След рестарт в аварийната лента, успях да стигна крайната си дестинация, но на колата усезаемо й липсваше мощност, но пък турбото си се включваше (не че съм го завъртал много). Интересното е, че на връщане изгасна и лампата за проверка на двигателя. Веднага през седмицата я заведох в Мото-Пфое, където досега беше единствено обслужвана, но там едиствената грешка, която излезе при диагностиката беше с EGR-а. Съответно тъй като те не можаха да ми предложат адекватно за възрастта на автомобила решение, я заведох в сервиз, където изключиха софтуерно EGR-а и го затапиха физически. След това като че ли си бях втълпил че проблема е решен, но днес на магистралата при същия режим, колата отново влезе в авариен режим, от който само рестарт я изкара, а резултата пак бе загуба на мощност. Да добавя, че колата се кара цяла зима само с Maxxxmotion от OMV и при студен старт си пуши и мирише леко неприятно, но тя така си беше от доста време, след загряване няма пушеци.
Ще ви бъда благодарен, ако дадете идеи къде може да е проблема, защото диагностиката не вади други грешки.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 25 мар 2019, 19:58
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на магистралата
Да добавя - масло не гори грам и никога не го е правила. Омасляване няма никъде. Маслен и горивен филтър са сменени заедно с маслото миналата пролет. Турбото не свисти и ми се струва, че си работи напълно нормално.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на магистралата
Диагностика със запис на живи данни и трябва. По горивната система има проблем, а те са много вероятностите, и може да си те лъжат до второ пришествие.............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на магистралата
Още един със делфи помпа за ремонт!
Така почва проблема,след време ще почне все по често да го прави и при по-малки натоварвания и по-малки скорости.
Успех!
Така почва проблема,след време ще почне все по често да го прави и при по-малки натоварвания и по-малки скорости.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 25 мар 2019, 19:58
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на магистралата
Здравейте! Благодаря за отговора! Може ли малко повече информация за този проблем с помпата, защото вече няколко майстори обиколих и всеки различно ми казва, а това с помпата си го мислех, но никой не го заподозря досега. Та въпросът ми е как да хвана, че е точно това проблема - на диагностика в реално време ще го покаже ли; компютърът ще запише ли в движение такава грешка, която да ме насочи, че е от нея; има ли как да разбера аз със сигурност, че това е проблема?specialista написа: ↑02 апр 2019, 09:50Още един със делфи помпа за ремонт!
Така почва проблема,след време ще почне все по често да го прави и при по-малки натоварвания и по-малки скорости.
Успех!
Благодаря предварително!
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на магистралата
Върви при Георги докъто е време - няма да съжаляваш. Определено знае какво прави и как да ти реши проблема а не да ти вземе парите. Колкото по навреме идеш толкова по малко ядове ще си имаш с автомобила.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на магистралата
Записва грешка когато влезе в авариен режим.Грешка за ниско налягане в рейла.Много често в описанието на грешката се споменава регулатора.Контролера предпочита да обвини него вместо помпата за високо налягане. На живи данни се вижда че исканото налягане и примерно 1600 бара а действителното е 1300 бара.като се задържи това състояние няколко секунди колата записва грешка и влиза в авариен режим.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на магистралата
Първия път като са чели ,е трябвало да я има.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта