Патила с дуратек 2.0
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Патила с дуратек 2.0
Не само впечатление,но и конкретен случай на излагация на црв-то на комшията.Мундарско работи,след смяна на бутала сегменти и т.н Комшията му казва да стегне и един къс маркуч за вода,отива да вземе колата и пита ,стегна ли късото маркуче,получава положителен отговор.Ден по късно мотора роди в румънските Карпати, заради тоя маркуч,Втори път ремонт ,глава и отначалоmrdds написа:Христо се казва, ако имаш впечатления от него пиши ги.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Патила с дуратек 2.0
Този двигател си харчи около 100мл. масло на 1000км. почти нов.Просто така е конструиран и така си работи при това доста дълго.Не е трябвало да го отваряш и да дадеш един чувал с пари.Другите проблеми може да са свързани(и това е най-вероятно) с отварянето на двигателя и качеството на ремонта, който според мен е бил напълно ненужен.toly написа: ↑26 апр 2019, 19:31Здравейте колеги! От една година съм с придобивка Форд фокус 2.0 2011год. Това е вторият ми фокус след като 9 години карах с кеф мотор 1.6. Единствените ми несгоди бяха доливане на масло 500-600 грама на 1000км. Така навъртях 110 000км. Реших следващия да е мк2 фокус 145к.с. По- мощен , по-комфортен , по-ремонтопригоден и по- нов автомобил. Намерих си швейцарски само на бензин по регистрация и обява. След покупката всичко изглеждаше добре. До смяната на маслото. Появи се разход на масло около200-300 грама на 1000 км.
Появи се и присветване на лампата за маслото. Стана ясно ,че симпатагата продавач е сложил хубави качествени добавки в маслото. Сетено момче от Севлиево. Смених с по-гъсто 5/40 . Светенето изчезна за 8000 км. и отново. По на често. Отвориха двигателя. Ремонт с шлайфане на колянов вал , нови бутала , лагери, разпределителни валове . 3350 лв. Карах 1000км и антифриза протече от три места . Смяна на нова гарнитура на главата , радиатор и термостат . Още триста лева. Пътната помощ от Капитан Андреево закръгли непредвидените разходи на 4000лв. Сега карам и имам усещане ,че колата е крехка като захарно изделие.
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 04 май 2010, 23:30
- Модел на автомобила: фокус МК2.5 бензин 145 к.с. 2011г.
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Патила с дуратек 2.0
Двигателя отворих защото светеше лампата на маслото при нормално ниво по щеката. Майстора ми показа износването на разпределителните валове , които бяха увредили и лагерите . Тоя двигател не гори нормално толкова масло щото след ремонта ми гори 200мл на 10 000км.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Патила с дуратек 2.0
Мнението на майстор който прави такъв основен ремонт и след това имаш теч на охладителна течност от гарнитура на главата, за мен не е меродавно.Точно обратното-подлежи на съмнение.
Продължавам да мисля, че можеше да си спестиш много от тези разходи.Ако пък са били наложителни, то тази кола не е била взета от автокъща, а от автоморга и това което виждаш като изминати км. спокойно можеш да го умножиш по 3-4(преди ремонта разбира се, сега може да го нулираш)
Мога само да ти пожелая много безаварийни км., тъй като имаш много пари за избиване.
Продължавам да мисля, че можеше да си спестиш много от тези разходи.Ако пък са били наложителни, то тази кола не е била взета от автокъща, а от автоморга и това което виждаш като изминати км. спокойно можеш да го умножиш по 3-4(преди ремонта разбира се, сега може да го нулираш)
Мога само да ти пожелая много безаварийни км., тъй като имаш много пари за избиване.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Патила с дуратек 2.0
Развитието по моята кола, която вече върви без да пуши:
Износването на цилиндрите е било минимално и се разминах само със смяна на сегменти, биелни лагери, гарнитури на колекторите и главата, шлайфане на глава и клапани, смяна на гумичките им, регулиране на хлабини(само на 1 цилиндър са били ок хлабините на изпускателните клапани, всички други са били натегнали), семеринг на коляновия вал, антифриз, масло repsol 5w30 и филтър - 930лв всичко при Ицо в с.Крумово.
Да ме прощава Roninn, но пред сервиз, на който чакат 5-6 коли на опашка все за тежки ремонти, качеството на услугите едва ли е лошо.
Не познавах момчето, препоръчаха ми го 2-ма познати, единия от които с фокус правил същия ремонт при него.Доверих се и съм доволен от работата.Човека работи много добре,сервизът е отлично оборудван и нов, обясни всичко каквото е видял, показа ми всичко каквото е сменил, както и защо е избрал конкретните части, които е слагал.
Провери ми вихровите клапи, както и пред мен направи една пълна диагностика на горенето- ламбди,мап, тримове, инжекторни времена, за да съм спокоен, че колата ми е ок.
Преди да избера него говорих с няколко фантазьори, които ми оферираха едни суми от 1500 до 2000лв труд и части.
Дано вече се спре тая пущина да ми харчи парите, че ще се развеждаме накрая.
Износването на цилиндрите е било минимално и се разминах само със смяна на сегменти, биелни лагери, гарнитури на колекторите и главата, шлайфане на глава и клапани, смяна на гумичките им, регулиране на хлабини(само на 1 цилиндър са били ок хлабините на изпускателните клапани, всички други са били натегнали), семеринг на коляновия вал, антифриз, масло repsol 5w30 и филтър - 930лв всичко при Ицо в с.Крумово.
Да ме прощава Roninn, но пред сервиз, на който чакат 5-6 коли на опашка все за тежки ремонти, качеството на услугите едва ли е лошо.
Не познавах момчето, препоръчаха ми го 2-ма познати, единия от които с фокус правил същия ремонт при него.Доверих се и съм доволен от работата.Човека работи много добре,сервизът е отлично оборудван и нов, обясни всичко каквото е видял, показа ми всичко каквото е сменил, както и защо е избрал конкретните части, които е слагал.
Провери ми вихровите клапи, както и пред мен направи една пълна диагностика на горенето- ламбди,мап, тримове, инжекторни времена, за да съм спокоен, че колата ми е ок.
Преди да избера него говорих с няколко фантазьори, които ми оферираха едни суми от 1500 до 2000лв труд и части.
Дано вече се спре тая пущина да ми харчи парите, че ще се развеждаме накрая.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Патила с дуратек 2.0
Добре си се справил колега.Ще видиш, че това е един много добър двигател, просто малко са те заблудили за километрите.Точно фантазьорите , които споменаваш допринасят много за лошата слава на този мотор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта