Ангренаж капризите на двигател ZETEC
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
НЕ
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 15 дек 2015, 08:34
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Доста рових, но не успях да открия къде точно да търся отвора в който се навива фиксиращия болт за ГМТ на коляновия вал.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q= ... 7uDMmzfWkg от това по подробно няма
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
По-опасна глупост не съм виждал, те за това при мен идват към 70% разместени валове, да не говорим за краш тестовете на клапани...
А като видя малоумие от типа " белязки с маркер ' , послетсвията съм ги оправял на такива: https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 54#p484622 .
Поздрави.
А като видя малоумие от типа " белязки с маркер ' , послетсвията съм ги оправял на такива: https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 54#p484622 .
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Нещо по темата. Обърнете внимание на фиксиращите болтове.
http://www.tech-co.bg/sites/default/fil ... 032_bg.pdf
http://www.tech-co.bg/sites/default/fil ... 032_bg.pdf
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
и какво по точно
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
От време на време снимам разни грешно зацепени:


Относно болтовете, добре е да се сменят, макар че преди време ги нямаше в комплектите ( а дори и сега за Ескорт и Мондео 1 и сега не се слагат) , но смятам че е много важно как се стягат.
Пък на този Форд са прецакали болта и са престъргали някакъв:

Поздрави


Относно болтовете, добре е да се сменят, макар че преди време ги нямаше в комплектите ( а дори и сега за Ескорт и Мондео 1 и сега не се слагат) , но смятам че е много важно как се стягат.
Пък на този Форд са прецакали болта и са престъргали някакъв:

Поздрави
- private.esco
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEK
Така е нямат шпонка шайбата на ангренажния ремък се върти свободно върху коляновия вал! За фокус"2 1.6 става въпрос, осъзнахмего късно докато стягахме болта и мръдна зъб напред май, и сега колата до 4000 оборота върви добре но след тях няма никой направо няма сила за нищо, разхода стана доста висок, утре пак щего мъчим даго настройм много е тегаво оказа се че на коляновия вал има две точки на застопоряване, едната точка е за пълно блокиране на вала, но с нея не може дасе зацепи срещат се бутала и клапани! Другата която блокира вала само в едната посока е правилната (дане говорим че трябвя дасе разглоби половината мотор, горния тампон, алтернатора, капака на клапаните, шайбата на водната помпа, подкалниците, едната джанта, махат се и и двата ремъка, без пети за монтаж и демонтаж не бих ги махалластични са, бобината с кабелите, захранването на дюзите.... Абе половин ден работа) И най важното сам човек едвали би се справил, Като видях колко лесно прескочи зъб си дадох сметка защо братушките в ютуб постоянно реват че тези мотори не трябва дасе чипират, от 10 чипирани форда 9 хвърлят мотора на 3тия светофарfordmaniac написа:През ръцете ми са минали много Фордове, бензинови, някои по 10-тина години при мн на поддръжка и 3-4 смени на ангренаж и такъв проблем твърдя че няма! Виж при некъдърен майстор, ако не се нагласи шпонката, преди да се затегне централния болт, може да се съсипе. Имах го случая на един ЕКОТЕК Опел Тигра 1.4 16.
Сори, Насе, ама бензинов модел със конус !!! на вала и зъбчатката няма.
Моторите 1.25, 1.4, 1.6 все 16v на Фиеста, Фокус и Пума нямат шпонка на коляновия вал за зъбчатката и зацепването на ремъка е доста трудно. Колеги ми докараха такава със смачкани клапани. Сменяли ремък и не го зацепили правилно. Направили ремонт и смяна на клапаните и го докараха на платформа да го зацепя.
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Колко потрошени Форд мотори има заради експерименти по смяна на ремъка от незнаещи... Ма щом ви се експериментира...
За чипосването са пълни глупости, покрай мен имам доста чипосани, няма такъв проблем.
За чипосването са пълни глупости, покрай мен имам доста чипосани, няма такъв проблем.
-
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
а инструмента за фиксиране на валовете е 20лв....
на колегата @private.esco му обръщам внимание
на болта на ролката на коляновия вал , прочети линка който съм пуснал по-горе...
че съм му ял ...
на колегата @private.esco му обръщам внимание
на болта на ролката на коляновия вал , прочети линка който съм пуснал по-горе...
че съм му ял ...
- private.esco
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред, написах случилото се за тези който нямат възможност даси сменят ремъците при псевдо майсторите, който виждам че и тук доминират, но ако ги попиташ за цена под 250 лева няма шанс дасе случат нещата при тях, гаранции няма ама компетенции пълно, несе заяждам но това е форум за хората който искат даси набавят нужните знания за избегнат именно мародерството което е навсякаде, само за сравнение, ролка Ina - 40лева,ремък continental 45лева, 22лева шината и болта и няколко часа с тресчотката, рестото къде е!? Като това са цени без отстъпки те ползват до 30% минус в цената на материалите тоест, изводите сами правете, струва ли 250лева смяната!? Като това е минималната цена стигнах и 350-400зависи къде питаш.pavlan написа:а инструмента за фиксиране на валовете е 20лв....
на колегата @private.esco му обръщам внимание
на болта на ролката на коляновия вал , прочети линка който съм пуснал по-горе...
че съм му ял ...
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
И после Форд били калпави коли!!!
Поздрави
Дали е зацепен вярно ремъка? Според мен хич не е възможно. След тези експерименти с возилото сигурен ли си, че не е фраснал клпаните? Те за това при мен идват над 70% грешно зацепване. Вървят с години кофти, рекорда беше Мондео с почти 3 зъба разместен.private.esco написа: ↑26 авг 2018, 23:51Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред,
Поздрави
- private.esco
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Да супер е сега, дори мога да кажа чее по добре зацепването от стария, преди почукваше аванса малко сега заспаfordmaniac написа:И после Форд били калпави коли!!!Дали е зацепен вярно ремъка? Според мен хич не е възможно. След тези експерименти с возилото сигурен ли си, че не е фраснал клпаните? Те за това при мен идват над 70% грешно зацепване. Вървят с години кофти, рекорда беше Мондео с почти 3 зъба разместен.private.esco написа: ↑26 авг 2018, 23:51Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред,
Поздрави
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- private.esco
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Единствения проблем който се появи е леко придръпване в 6000оборота иначе всичко сие суперprivate.esco написа:Да супер е сега, дори мога да кажа чее по добре зацепването от стария, преди почукваше аванса малко сега заспаfordmaniac написа:И после Форд били калпави коли!!!Дали е зацепен вярно ремъка? Според мен хич не е възможно. След тези експерименти с возилото сигурен ли си, че не е фраснал клпаните? Те за това при мен идват над 70% грешно зацепване. Вървят с години кофти, рекорда беше Мондео с почти 3 зъба разместен.private.esco написа: ↑26 авг 2018, 23:51Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред,
Поздрави
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Поредният Форд с потрошени и двата вала!!!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Някой го е зацепил неправилно ли? Умора на метала или неправилно обслужване? Интересно ми е, защото аз 9 години търкалях такъв двг и не съм имал такъв проблем.
времето е като парите-никога не стига
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Той че не беше вярно зацепен, ама са строшили валовете с напъване по неправилен начин. Но след поредният трети поне изкъртен имам версия моя за зацепване.
Поздрави.
Поздрави.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
И сигурно няма да я споделиш?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта