Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
- dragozow
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 31 юли 2008, 13:11
- Модел на автомобила: C-max Titanium 2.0 Duratec HE, 2009, LPG
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Към момента от къде мога да си купя евтино реле, което да става? 84 лв няма да дам, аз карам на къси още от преди наредбата и за толкова години съм забравял да ги пусна само няколко пъти. Ще го направя по-скоро от любопитство.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Ето това трябва да е твоето реле. http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... 2F20A+FRC7 Ако го поръчваш, все пак попитай дали е с нормално отворен контакт, въпреки че в сайта пише, че е точно такова.
- dragozow
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 31 юли 2008, 13:11
- Модел на автомобила: C-max Titanium 2.0 Duratec HE, 2009, LPG
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Днес трябва да дойде.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Сложи си оригинален, за да не се налага някой ден да си ползваш пожарогасителя по предназначение 

-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Здравейте колеги,благодарение на темата и аз си активирах дневни светлини(Фокус 2007 2.0TDCI преди рестайла)
имам зензор за дъжд и светлина и сега всичко работи както е описано
,но се появи една питанка в процеса на монтажа
използвах упътването от 5стр. на темата защото нямах зелено-червения кабел и монтирах и предпазител F71 въпреки че бях чел че габаритите също светват-е убедих се така е
но тръгвам да гася колата за да махна предпазителя и о чудо-колата не гасне
веднага ми хрумна да завартя ключа на фаровете в положение 0 и взе че угасна,след като махнах предпазителя всичко си дойде на място(габаритите не светят както и индикацията на таблото,при закриване на сензора всичко светва,както и колата си гасне от ключа),та някой може ли да обясни защо с този предпазител двигателя не гасне
Още едно питане което засяга коствено темата:установих че сензора за дъжд не ми работи(няма връзка с инсталацията на дневните светлини защото махнах всичко и пак не работи
)сега проблема е че при положение 1 на лостчето нямам интервал на чистачките(минават веднъж и до там),което значи че “тя колата“ си мисли че е на автоматичен режим но него го няма
Пробвах следното:в модулчето на челното стъкло буксата е с три жици-две черно-зелено и една бяло-зелено,пробвах вадейки ги една по една-при всички комбинации импулса в първо положение го има!но спира да работи сензора за светлина(дневните светлини си ги има в положение Auto,но пак си светят габаритите и индикацията на таблото)
Та въпроса ми е:как да се шунтира сензора за дъжд(в някой теми четох че е пълна шитня) за да си имам интервал на чистачките и да ми работи датчика за светлина или няма пълно щастие
В номерацията на предпазителите никъде не го открих да е на отделен такъв
PS Питах в МП цена на релето R15-93лв цена на резисторния кабел-37лв като се чака за доставка-тези хора не познават парите
направих си обикновен мост между пин 1 и 26 и реле от първия магазин за авто части за 9лв






Още едно питане което засяга коствено темата:установих че сензора за дъжд не ми работи(няма връзка с инсталацията на дневните светлини защото махнах всичко и пак не работи


Пробвах следното:в модулчето на челното стъкло буксата е с три жици-две черно-зелено и една бяло-зелено,пробвах вадейки ги една по една-при всички комбинации импулса в първо положение го има!но спира да работи сензора за светлина(дневните светлини си ги има в положение Auto,но пак си светят габаритите и индикацията на таблото)
Та въпроса ми е:как да се шунтира сензора за дъжд(в някой теми четох че е пълна шитня) за да си имам интервал на чистачките и да ми работи датчика за светлина или няма пълно щастие


PS Питах в МП цена на релето R15-93лв цена на резисторния кабел-37лв като се чака за доставка-тези хора не познават парите

- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Интервалът на чистачките не е по време, а по влажност. Степен 1 значи да се включват по-рядко, т.е. когато датчикът се намокри много, степен 6 означава, че чистачките ще се включат при "по-малко капки" върху датчика. Тествай го при дъжд/ръмеж, не на сухо.
Поне при мен е така...
Поне при мен е така...
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Чувствам се прецакан! Май само ДРЛ модул ще ме спаси!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Не се коси!
Много хора се радват като активират заводският вариант, Само че при него светят късите постоянно или на 100 или на 80% , което довежда до съсипване на рефлекторите и потъмняване на лупите. Взема се от ресурса и на лампите. Стопени инсталации...
Затова на всички дошли при мен им препоръчвам да им монтирам модул, много належащо за колите със завиващи фарове. А при наличие на позиция " AUTO " става пълна автоматика: през деня с модул, по тъмно сам превключва на обикновени фарове.
Поздрави.
Много хора се радват като активират заводският вариант, Само че при него светят късите постоянно или на 100 или на 80% , което довежда до съсипване на рефлекторите и потъмняване на лупите. Взема се от ресурса и на лампите. Стопени инсталации...
Затова на всички дошли при мен им препоръчвам да им монтирам модул, много належащо за колите със завиващи фарове. А при наличие на позиция " AUTO " става пълна автоматика: през деня с модул, по тъмно сам превключва на обикновени фарове.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 11 сеп 2017, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Duratec Automatic, 2006 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Здравейте колеги, от няколко дни и аз си направих манипулациата с дневните светлини, но с малка разлика и искам да споделя.
Вместо релето сложих едно модулче (творение на мой приятел) което следи напрежението и включва след като то се качи над 13,5V. Това гарантира, че фаровете няма да светнат преди да е запален двигателя. Работи перфектно и съм много доволен от него.
Mоят Focus II 2006годима има датчик за осветеност на предното табло, но ключа за фаровете няма опция AUTO. Купих си такъв ключ от една морга, сложих го и сега функцията с автоматичното палене работи само на AUTO, тук обаче е проблема, фаровете си светят на 80% и въпреки че става тъмно не светват на 100%. Това много ме дразни и не мога да намери решение.
Някой да има едии?
Вместо релето сложих едно модулче (творение на мой приятел) което следи напрежението и включва след като то се качи над 13,5V. Това гарантира, че фаровете няма да светнат преди да е запален двигателя. Работи перфектно и съм много доволен от него.
Mоят Focus II 2006годима има датчик за осветеност на предното табло, но ключа за фаровете няма опция AUTO. Купих си такъв ключ от една морга, сложих го и сега функцията с автоматичното палене работи само на AUTO, тук обаче е проблема, фаровете си светят на 80% и въпреки че става тъмно не светват на 100%. Това много ме дразни и не мога да намери решение.

Някой да има едии?
- dragozow
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 31 юли 2008, 13:11
- Модел на автомобила: C-max Titanium 2.0 Duratec HE, 2009, LPG
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Трябва да имаш автоматични фарове и датчик на предното стъкло, именно той разбира, че е тъмно и пуска фаровете. Каква е тази джаджа, която ги пали след 15 секунди без ДРЛ модул?
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Така е, датчикът за светлина е горе на предното стъкло, щом ключът ти не е имал AUTO, значи нямаш такъв.
Датчикът на таблото, за който говориш, е за пряка слънчева светлина и управлява климатика.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Датчикът на таблото, за който говориш, е за пряка слънчева светлина и управлява климатика.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Ако нямаш датчик под огледалото , няма да стане, инсталацията не е универсална. Непознаването на инсталацията може да доведе до изненади.
Щом те радва 80% вариант, сложи си оригиналния ключ и карай. Реле закъснение или по напрежение съм слагал, но не си заслужава.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 11 сеп 2017, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Duratec Automatic, 2006 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
За дневните аз нямах съпротивителната жица и трябваше да я добавя. Някъде прочетох от един колега, че неговата доста се загрява и предпочетох да си сложа обикновен кабел и да светят на 100% пред угрозата някой ден да се запаля. За 5 години съм сменил по една крушка на фар. Освен това помогнах на един приятел да си пусне неговите дневни, той си я имаше жицата и разликата между 80 и 100% беше едва забележима, докато се взирах от половин метър във фара.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 11 сеп 2017, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Duratec Automatic, 2006 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Значи решено, махам съпротивителната жица, слагам обикновенна (ПВА 2) 2,5 кв.мм. и ще си имам перфектни светлини.


- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Перфектни, ама за кратко. За дневните съм писал:
Като се правят дневни светлини, трябва да изпълнява някои изисквания:
1. Да осигуряват осветление само отпред на колата, без габарити и осветление табло.
2. Да се включват автоматично за да пазят от глоби.
3. Да се изключват като се включат габарити.
4. Да пазят инсталацията от постоянното електрическо натоварване ( резултат топене на букси и кабели и тормоз на генератор и акумулатор ).
5. Да предпазват крушките от често изгаряне.
6. Да предпазват фаровете от постоянното прегряване и помътняване.
Оригиналния на 80% или на 100% не изпълнява доста от изискванията ми.
Поздрави
Като се правят дневни светлини, трябва да изпълнява някои изисквания:
1. Да осигуряват осветление само отпред на колата, без габарити и осветление табло.
2. Да се включват автоматично за да пазят от глоби.
3. Да се изключват като се включат габарити.
4. Да пазят инсталацията от постоянното електрическо натоварване ( резултат топене на букси и кабели и тормоз на генератор и акумулатор ).
5. Да предпазват крушките от често изгаряне.
6. Да предпазват фаровете от постоянното прегряване и помътняване.
Оригиналния на 80% или на 100% не изпълнява доста от изискванията ми.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Всичко това е вярно и има смисъл само ако караш по 6-8часа в светлата част на деня.За едно отиване и връщане от работа, което ти отнема да кажем 2 часа няма никакъв смисъл и нищо не може да амортизира.
Но всеки сам си решава.
Но всеки сам си решава.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Има изгорели автомобили поради такова безгрижие, но всеки сам си решава.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 11 сеп 2017, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Duratec Automatic, 2006 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
не съм съгласен с 1. защото ако не ти светят габаритите често можеш да попаднеш в ситуация да караш на тъмно без габарити (най-лесно може да се случи в града) и защото за какво са ми автоматични фарове като всяка вечер трябва да си включвам и изключвам габарититеfordmaniac написа: ↑19 дек 2019, 19:261. Да осигуряват осветление само отпред на колата, без габарити и осветление табло.
2. Да се включват автоматично за да пазят от глоби.
3. Да се изключват като се включат габарити.
4. Да пазят инсталацията от постоянното електрическо натоварване ( резултат топене на букси и кабели и тормоз на генератор и акумулатор ).
5. Да предпазват крушките от често изгаряне.
6. Да предпазват фаровете от постоянното прегряване и помътняване.
2. съгласен съм
3. за мен има смисъл само ако става дума за допълнително монтирани светлини (диодни или подобни)
4. пак важи само за допълнително монтирани светлини и то ако са с по-малка консумация от на късите. Аз лично не харесвам допълнително слаганите. Ако инсталацията ти грее някъде оправи си я, решението не е да не я ползваш.
5. и 6. за пазенето на крушките и фаровете се обърни към законодателя. Трябва да се кара на фарове. (Аз лично съм съгласе с това правило)
Честно казано не знам закона какво твърди за габаритите през деня (ако някой знае да каже), но аз лично предпочитам да си карам с включени всички светлини и да не правя интерпретации.
П.С. машините са създадени, за да се ползват, а не да се пазят.
ЛИЧНО МНЕНИЕ РАЗБИРАСЕ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта