Подмяна на биалетки Focus MK1.
- 
				Kris_P
 - потребител

 - Мнения: 24
 - Регистриран: 03 фев 2016, 18:58
 - Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6
 - Местоположение: Sofiq
 - Status: Извън линия
 
Подмяна на биалетки Focus MK1.
Здравейте на всички налага ми се да сменям биалетки и се чудя каква марка да купя. Предишните бяха SWAG  алуминиеви и изкараха 16000 км и започнаха да тропат. Други марки не съм пробвал защото това ще ми е втората смяна от както я имам колата. Дали да купя същите или други ?
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
- 
				Kris_P
 - потребител

 - Мнения: 24
 - Регистриран: 03 фев 2016, 18:58
 - Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6
 - Местоположение: Sofiq
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
41лв за бройка не са от най-евтините. Вие на колко км. ги сменяте какви марки сте слагали ?
			
									
									
						- 
				aspasia
 - потребител

 - Мнения: 1486
 - Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
 - Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Колега каквито и да сложиш едвам изкарват до смяна на маслото първите ми бяха на sidem изкараха около 5к вторите турски 2к после на febi 7k после сложих trw и след 10к сдадоха багажа сега съм с някакви китайски на itn от Евро 07 има няма да съм минал с тях около 7-8к за сега не тропат. Та каквото и да сложиш заради нашите хубави пътища с дупки няма много да изкарат.
			
									
									
						- paci
 - Модератор

 - Мнения: 7886
 - Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
 - Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Към 9 години карам Фиестата и да съм минал 100 000 км.
Още като я взех смених една билатетка с някаква от 8лв, която милата не можа да изкара и 4000 км.
След това смених и двете с някакви от 30лв бр и чак миналата година смених едната с някаква от 12лв. Някъде пазя кутията и може да я видя каква е.
Ще я видим колко ще изкара и евентуално на следващата смяна ще бъдат и двете с нещо по-скъпо (може би)
Не съм ревал от биалетки
			
									
									
						Още като я взех смених една билатетка с някаква от 8лв, която милата не можа да изкара и 4000 км.
След това смених и двете с някакви от 30лв бр и чак миналата година смених едната с някаква от 12лв. Някъде пазя кутията и може да я видя каква е.
Ще я видим колко ще изкара и евентуално на следващата смяна ще бъдат и двете с нещо по-скъпо (може би)
Не съм ревал от биалетки
- bodurov
 - потребител

 - Мнения: 362
 - Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
 - Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
И аз сложих SWAG ,около 17-20 лв бр.бяха май.Аз ги карах около 40 хил и продадох колата без да се разтропат.Учудвам се ,че са се разбили за толкова километри,при положение ,че същите  стават и ги купуват от BMW .
			
									
									
						- 
				teh_policer
 - потребител

 - Мнения: 118
 - Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
 - Модел на автомобила: Focus
 - Status: Извън линия
 
- kilikanzer
 - Потребител

 - Мнения: 907
 - Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
 - Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Купувай за Ескорт,еднакви са.
			
									
									
						- ФордБългария
 - потребител

 - Мнения: 854
 - Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
 - Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Аз купих някакви уж английски за по 9 лева бройката..
			
									
									
						- 
				Kris_P
 - потребител

 - Мнения: 24
 - Регистриран: 03 фев 2016, 18:58
 - Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6
 - Местоположение: Sofiq
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Поръчах същите SWAG ал. даже ще сменя и тампоните на стабилизиращата щанга. И да видим колко ще издържат. Като ги сменя ще кача снимки.
			
									
									
						- bulgarche-to
 - потребител

 - Мнения: 17
 - Регистриран: 18 окт 2014, 22:08
 - Модел на автомобила: Ford Focus мк1 Trend 1.8TDI 90h.p. '00
 - Местоположение: Стара Загора
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Имах за смяна предна лява биалетка. Като разбрах цената и се сблъсках със сменянето, реших да сменя и другата, която уж беше добре. Е оказа се, че сложена на колата не дава признаци на умиране, но си беше заминала. При подмяната на втората се бях запасил с фотоапарат и започнах по светло, за да мога да покажа как става.
Сваля се гумата и вече имате достъп до въпросната биалетка. Аз капнах спирачна течност (пазейки спирачния диск, накладките и т.н.), за да улесня развиването на гайката:

По някое време започва да превърта и се наложи използването на контра. В отвора на болта влиза шестограм 4-ка. Откачих кабела на ABS-а, за да не ми пречи и да не го скъсам:


Както стана с лявата, то така и с дясната, имах проблем с развиването на горната гайка и ето как реших проблема в двата случая:


Режете с ъглошлайфа плътно по резбата:

Двете поколения:

На новата контрата не е отпред с шестограм, а отзад с ключ номер 14:


При монтажа не забравяйте стойката за кабела на ABS-а:

Разглабяме, слагаме стойката, стягаме, закачаме кабела и сме готови да монтираме гумата, сваляме от крика и да потегляме:

Подмяната направих в сервиз и ми отне час на биалетка с туткането. Китайските ITN от Евро07 са по 5,99 лева бройката (май с отстъпката) и са еднакви за лява и дясна.
			
									
									
						Сваля се гумата и вече имате достъп до въпросната биалетка. Аз капнах спирачна течност (пазейки спирачния диск, накладките и т.н.), за да улесня развиването на гайката:

По някое време започва да превърта и се наложи използването на контра. В отвора на болта влиза шестограм 4-ка. Откачих кабела на ABS-а, за да не ми пречи и да не го скъсам:


Както стана с лявата, то така и с дясната, имах проблем с развиването на горната гайка и ето как реших проблема в двата случая:


Режете с ъглошлайфа плътно по резбата:

Двете поколения:

На новата контрата не е отпред с шестограм, а отзад с ключ номер 14:


При монтажа не забравяйте стойката за кабела на ABS-а:

Разглабяме, слагаме стойката, стягаме, закачаме кабела и сме готови да монтираме гумата, сваляме от крика и да потегляме:

Подмяната направих в сервиз и ми отне час на биалетка с туткането. Китайските ITN от Евро07 са по 5,99 лева бройката (май с отстъпката) и са еднакви за лява и дясна.
- essex
 - потребител

 - Мнения: 2401
 - Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
 - Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Колега аз бях слагал некви на Starline и изкараха има няма 10 000 км, новите ти биалетки на ITN  приличат доста на Starline.
Сега купих на TRW но за бмв 3-та, 5-та и 7-ма серия се монтират, доста по тежки коли от ескорта и самата биалетка е с по-голяма ябълка, мойте бяха разбити до неузнаваемост ( тропаха силно) и колата беше станала нестабилна в завой, това го разбрах след като сложих новите и влизам в един един и същи завой със една и съща скорост, с разбитите биалетки от излизането на завоя се получаваше като плуване и странично мърдане на колата когато изправям волана. Новите биалетки ми струваха 53 лв , дадох толкова защото ми писна от боклуци, когато купувам части които са 2-3 пъти по евтини за норматив време се повреждат, поне това съм разбрал от Форда и за това по-добре по скъпото, защото и двойната работа (понякога е тройна) никой не я слага освен аз
  
			
									
									Сега купих на TRW но за бмв 3-та, 5-та и 7-ма серия се монтират, доста по тежки коли от ескорта и самата биалетка е с по-голяма ябълка, мойте бяха разбити до неузнаваемост ( тропаха силно) и колата беше станала нестабилна в завой, това го разбрах след като сложих новите и влизам в един един и същи завой със една и съща скорост, с разбитите биалетки от излизането на завоя се получаваше като плуване и странично мърдане на колата когато изправям волана. Новите биалетки ми струваха 53 лв , дадох толкова защото ми писна от боклуци, когато купувам части които са 2-3 пъти по евтини за норматив време се повреждат, поне това съм разбрал от Форда и за това по-добре по скъпото, защото и двойната работа (понякога е тройна) никой не я слага освен аз
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
						- 
				Ради-1
 - потребител

 - Мнения: 825
 - Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Някой слагал ли е биалетки монро? Трябва да взема две за около 20-тина лв бройката. Другият ми вариант е trw за 33 лв като сегашните, но не знам струва ли си разликата..
			
									
									
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Два пъти и не съм доволен, едвам изкарват по 15000. Сега съм сложил TWR, обаче за Ескорт, метални са и ябълките са много по-големи.
			
									
									
						- 
				Ради-1
 - потребител

 - Мнения: 825
 - Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Кофти, има ли някакви за 20 лв, които изкарват повече или това е максмума.. 
Пс - значи, тези са по-здрави:

От тези, така ли:

			
									
									
						Пс - значи, тези са по-здрави:

От тези, така ли:

- pepy1
 - Модератор

 - Мнения: 4787
 - Регистриран: 18 май 2005, 22:38
 - Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
40-60 лв части по окачването за 1 година. То сигурно цигарите или фитнеса ти струват повече! Да ти имам дилемата честно.
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						- 
				Ради-1
 - потребител

 - Мнения: 825
 - Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Не пуша. Питам защото има 50 варианта и не знам кои са качествени и като взема по 60 лв бройката дали няма пак да изкарам 15 хил км. Благодаря на Наско че каза от кои е доволен. Ако ти нямаш мнение, може да пропуснеш въпроса ми 
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
			
									
									
						
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Подмяна на биалетки Focus MK1.
Още не знам дали съм доволен, TWRа ги сложих тази Есен, още нямат километри за впечатление, просто визуално са по-масивни.
Това се случва с Фокуса на Дъщерята, моя Фокус откакто го взех аз съм му навъртял 70 000, не знам дали и кога Италианеца ги е сменял, но все още не са за смяна.
			
									
									
						Това се случва с Фокуса на Дъщерята, моя Фокус откакто го взех аз съм му навъртял 70 000, не знам дали и кога Италианеца ги е сменял, но все още не са за смяна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта


