Трудно палене само сутрин
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Трудно палене само сутрин
Здравейте. Надявам се на съвет тук относно 1-вото палене сутрин, без значение дали е топло или студено. Врътвам ключа и се има едно мъчене, аха да загасне, като запали, все едно е на 2,3 цилиндъра. И така за няколко секунди, дакато почне да работи нормално. Колата е Фиеста 97г 1.3 бензин
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Не. Забравих да го спомена
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
1 - Диагностика, за да се види какви данни дава дебитомерът, че ако са занижени стойностите - докато не работи кислородния сензор след студено палене, няма да дозира горивото правилно.
2 - Ако горното е наред, проверка луфтовете на клапаните и регулиране при нужда.
2 - Ако горното е наред, проверка луфтовете на клапаните и регулиране при нужда.
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Дебитомера и дроселовата клапа са изчистени и е направена диагностика. Ок са. Луфтовете на клапаните също са ок. Регулирани според предписанията на производителя. Кабелите и свещите са сменени, като съм направил луфта на 0.7. Общо взето основните неща са направени. Винаги паля на съединител и свободна скорост и преди да го направя изчаквам няколко секунди след като съм дал на контакт. Просто така съм свикнал от около 1млн км. само в София навъртяни
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Остава вариантът колата да е наред, но да си сипал калпаво гориво.
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Толкова калпаво гориво вече трудно се намира... 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Абе, не е като да няма...
Друго, което ми идва на акъла - температурен датчик на охладителната система да дава фалшиви завишени показания, компютърът да дозира като за топъл мотор и той да не работи както трябва, докато не затопли.
Друго, което ми идва на акъла - температурен датчик на охладителната система да дава фалшиви завишени показания, компютърът да дозира като за топъл мотор и той да не работи както трябва, докато не затопли.
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Не е от горивото, тъй като зареждам на различни места, а и този проблем е отдавна. Затова и реших да сменя кабели и свещи. Интересното е, че като зацепи веднъж си работи добре, въпреки, че мотора е все още студен. Просто има едно колебаене при самото запалване и притрисане. Горивния филтър също е сменен
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Никой ли няма идея от какво може да е? Ще проверя температурния датчик, но интересното е, че на диагностиката не показа проблем
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Ще покаже, само ако е прекъснал, но не е задължително.
Диагностичната апаратура обикновено се гледа от диагностик, иначе в случаи "без грешки" като твоя, показва само някакви стойности и не дава точна диагноза.
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Благодаря ти
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Ужасно ме дразни това 1-во палене сутрин. Ако намаля разстоянието на свещите от 0.7 до 0.6,дали е добра идея? Също така пропуснах да кажа, че върху пръстена на свеща се образува черен нагар. Мога да кача накоя снимка. Помагайте, ако имате някаква идея. Аз не се сещам за друго, освен за този датчик, който Оги спомена. Бобина може ли да дава такъв симптом?
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Там, дето ми е показалеца става черно, но сега не личи толкова, защото съм го зачистил с финна шкурка
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Саждите винаги са символ за прекалено богата смес - поради недостатъчно кислород, част от въглерода не успява да образува газ (CО или CO2). Имало е енергийни условия за разпадането на H-C молекулата, но не и химични за свързването на С-О. Важи за всички видове въглеводородни смеси, използвани за гориво.
В този аспект, търси евентуален проблем с инжектори, които на незатоплен двигател се оливат и не се получава добро разпръскване на горивото и то се стича в цилиндрите, което при достатъчно затоплен няма да оказва влияние заради допълнителното изпаряване.
В този аспект, търси евентуален проблем с инжектори, които на незатоплен двигател се оливат и не се получава добро разпръскване на горивото и то се стича в цилиндрите, което при достатъчно затоплен няма да оказва влияние заради допълнителното изпаряване.
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Благодаря. Ще търся проблема там, защото по мненията ти, които съм чел във форума, разбирам, че си компетентен човек
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Интересното е, че когато преди да запаля само врътна ключа да завърти и веднага я изгася след това си пали без проблем
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Не мога да разбера какво се случва. Инжекторите са ок, но проблема продължава
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Така снимани свещите-нищо не показват !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене само сутрин
Снимал съм ги така, защото по резбата са чисти. Само пръстена около електрода е черен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта