Проблем
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Проблем
Здравейте имам следният проблем от 2-3 дни ... колата е Мондео МК4 2008 с газ 2,0 145 к.с... на място примерно на светофар ... за момен вдига обороти до 1800!и ги сваля и 1-2 пъти все едно губи мощност и тресе ... ще ходя на диагностика но ... освен дроселова клапа хич не ми идва на акъла нищо ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Привет!
Този номер само при добре загрял двигател ли го прави?
На бензин превключвал ли си, за да разбреш тогава как е-дали да търсиш проблема само в газовата, или в двигателя?
В най-лошия случай може да се окажат вихровите клапи.
Аз съм с 1.8 дуратек, който от 2.0 се различава по диаметъра на цилиндрите-всичко останало май е същото. При мен понякога при загрял двигател при продължително маневриране при неудобно за паркиране място, например оборотите започват да "плуват" м/у 1200-900 и после се успокояват.Засега не смятам да барам нищо!
Този номер само при добре загрял двигател ли го прави?
На бензин превключвал ли си, за да разбреш тогава как е-дали да търсиш проблема само в газовата, или в двигателя?
В най-лошия случай може да се окажат вихровите клапи.
Аз съм с 1.8 дуратек, който от 2.0 се различава по диаметъра на цилиндрите-всичко останало май е същото. При мен понякога при загрял двигател при продължително маневриране при неудобно за паркиране място, например оборотите започват да "плуват" м/у 1200-900 и после се успокояват.Засега не смятам да барам нищо!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Диагностиката не показа грам нищо ... днес обаче на студено колата не задържа обороти и изгасна иначе преди това само на топъл двигател го направи на бензин ... след това няма грам проблеми ... явно не е само на газ
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Като евентуална причина пропуснах да спомена и разрегулирани клапани-неприятна и скъпа процедура при тези двигатели.
Виж в темата за сервизите -хвалеха един в Пловдив, а, ти си оттам, ако правилно съм запомнил от вчера?
Имай предвид, че тези коли имат доста специфики, които, ако не ги знаеш по-добре не се захващай, ама кой иска да върне клиент...?
Дотук, каквото съм търсил за тази кола все го няма-задна чистачка(за комби), плафони за задния номер, жила за ръчната, стелки(ама не "универсални"), стелка за багажника...със сигурност нещо изпускам! Абе, все едно карам Ролс-Ройс, за който както се казва във вица-"гледам нещо не ги карат много хората"!
Виж в темата за сервизите -хвалеха един в Пловдив, а, ти си оттам, ако правилно съм запомнил от вчера?
Имай предвид, че тези коли имат доста специфики, които, ако не ги знаеш по-добре не се захващай, ама кой иска да върне клиент...?
Дотук, каквото съм търсил за тази кола все го няма-задна чистачка(за комби), плафони за задния номер, жила за ръчната, стелки(ама не "универсални"), стелка за багажника...със сигурност нещо изпускам! Абе, все едно карам Ролс-Ройс, за който както се казва във вица-"гледам нещо не ги карат много хората"!

Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Ако откриеш читав сервиз, запознати с Форд, и особенно с Маздовите ни двигатели пиши, зашото често съм в Пловдив, а не се знае къде Фокусника ще поднесе поредният си фокус!
Поздрави!

Поздрави!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Няма ли сме големи проблеми за сега ... тази симптоматика наистина наподобява стъпково моторче , но при нас го играе дроселовата клапа или така мисля ... Части каквито са ми били необходими винаги намирам отраз имам познат .. Бензинова помпа ... по окачването щангите ... свещи ... не сме имали проблеми общо взето за година време това сме пипнали като без бензиновата помпа всичко е сменено още в началото като е купихме ... чистачки намирам веднага Бош и тва е
всички съм ги сменил ...знам че има переодично някакви реглажи на клапаните , но в случая нз дали проблема е насочен към тях след като колата няма проблем с работата на мотора ... ще ходим пак ще видим ...

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Кой е сервиза в Пловдив ... не откривам точен сервиз тук ... за момента карам колата в Диком имат хубава деагностика ... освен да преслушат цялата електрическа система ... алтернатори ... акумулатори че е стар нз вече
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
писано е за сервиз на ул. "Арчарица" и за сервиз на Бош(ако не греша) на Скобелева майка, където имали добра диагностична апаратура, ама няма номера и телефони...
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Ще почистим дросела и ще видим след това какво и дали ще прави ... но натам се насочват
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Ок-дано е малкият дявол, че треска ме тресе от този двигател, който се използва в много модели на Мазда и Волво, но точно и само
Форд решава да направи поддръжката му изключително скъпа, що се касае до реглаж на клапани и замяна на вихровите клапи!
Ама грешката си е само моя, че преди да купя колата не попрочетох за модела при руснаците-инак щях да се откажа!
В ю-тюб(пишеш на руски марката, модела и проблема-демек на български) и руският Форд-форум и е пълно с отговори, клипове, и подробна информация за абсолютно всичко относно проблемите и решаването им-у наше село някак нещата хептен са умрели-нямам обяснение защо-във всички други автомобилни форуми хората са къде-къде по-отзивчиви! Абе най-големите катили и комплексари ли карат Форд, баси!?
Пълно е с теми на питащи за проблемите си, на които никой не ебава да отговори с години(неясно защо?), на теми, на които е отговорено, но паразитите попитали и решили проблема си не ебават да споделят как и за колко и други подобни, като всичко това отблъсква нормалните хора и нещата никак не вървят, още повече, че ерудитите по марката изчезват по тази причина и всичко е тотал-щета! Не коментирам, че много рядко някой ще каже "благодаря" тук!
Така, че, ако няма промени тук отивай в руския форум(може и без регистрация), чети, и ако някоя дума не ти е ясна ми пиши на Л.С. да ти я преведа, или целият текст-няма проблем!
Форд решава да направи поддръжката му изключително скъпа, що се касае до реглаж на клапани и замяна на вихровите клапи!
Ама грешката си е само моя, че преди да купя колата не попрочетох за модела при руснаците-инак щях да се откажа!
В ю-тюб(пишеш на руски марката, модела и проблема-демек на български) и руският Форд-форум и е пълно с отговори, клипове, и подробна информация за абсолютно всичко относно проблемите и решаването им-у наше село някак нещата хептен са умрели-нямам обяснение защо-във всички други автомобилни форуми хората са къде-къде по-отзивчиви! Абе най-големите катили и комплексари ли карат Форд, баси!?

Пълно е с теми на питащи за проблемите си, на които никой не ебава да отговори с години(неясно защо?), на теми, на които е отговорено, но паразитите попитали и решили проблема си не ебават да споделят как и за колко и други подобни, като всичко това отблъсква нормалните хора и нещата никак не вървят, още повече, че ерудитите по марката изчезват по тази причина и всичко е тотал-щета! Не коментирам, че много рядко някой ще каже "благодаря" тук!
Така, че, ако няма промени тук отивай в руския форум(може и без регистрация), чети, и ако някоя дума не ти е ясна ми пиши на Л.С. да ти я преведа, или целият текст-няма проблем!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Сега в съвсем друга тема (не за сервизите) открих сервиза в Пловдив, за който имах предвид в началото на питането ти-Оптела.
Били добри диагностици, а и по принцип работели добре.
Били добри диагностици, а и по принцип работели добре.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Той ми е зад блока ... ще видя какво ще е и ще пробвам и там но се надявам това да е наистина ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
О-късметлия си-дано!
Пиши после какво е било-може и на Л.С., защото, както си се убедил никой не те ебава, ами всеки чете и чака наготово-демек не си заслужава да не си паразит, и ти!
И, аз имах едно питане за ръчната спирачка, ама никой-нищо! Няма проблем-ще си реша проблема и ще напиша решението му, и стойността, ама друг път!
Такива ми ти работи...Успех и дано минеш тънко!
Пиши после какво е било-може и на Л.С., защото, както си се убедил никой не те ебава, ами всеки чете и чака наготово-демек не си заслужава да не си паразит, и ти!
И, аз имах едно питане за ръчната спирачка, ама никой-нищо! Няма проблем-ще си реша проблема и ще напиша решението му, и стойността, ама друг път!

Такива ми ти работи...Успех и дано минеш тънко!
Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Не мисля, че многогодишните съфорумци правят така! Такива са повечето случаи на новорегистрирани, попитали, свършили си работа и забравили за форума на КФБ. А относно твоя проблем, или не е видян от знаещ навреме или на никой не се е случвал твоя. Като под навреме, имам предвид до седмица, предполага се че след това проблем от такова естество ще бъде отстранен. Не мисли, че тук стоят сервизни специалисти и чакат някой да сподели проблемите си, за да ги реши. Не бъди като другите, споделяй, форума е за това.
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Да, разбирам те, съгласен съм, дотук все споделям-доколко полезно не знам, но се опитвам да помогна поне малко, поне да покажа съпричастност...няма смисъл точно тук!От два месеца някъде съм тук и отдавна стигнах до извода, че не си заслужава, в този форум много неща куцат сериозно, и не ми пука да го кажа! Препоръчвам на Ръководството да въведе рейтингова система за оценка на всеки потребител, да не допуска заядливи коментари(каквито аз получих) и да реагира веднага при грешни, и направо вредни коментари, както и да индикира паразитите във форума, които са болшинство-за съжаление!
Наясно съм, че не си поплювам и винаги казвам истината, която често не е приятна, но нямам никакво намерение да се променям!
А, ако обаче ме послушат Форумът ще стане нещо различно и по-добро-само мое мнение.
Оставам с добри чувства, но и с едно наум какво-що и дали изобщо ще се промени!
П.С. Относно питането ми за ръчната спирачка се надявах поне Модераторът (Наско) да ми отговори-той не може да не знае!
Наясно съм, че не си поплювам и винаги казвам истината, която често не е приятна, но нямам никакво намерение да се променям!
А, ако обаче ме послушат Форумът ще стане нещо различно и по-добро-само мое мнение.
Оставам с добри чувства, но и с едно наум какво-що и дали изобщо ще се промени!
П.С. Относно питането ми за ръчната спирачка се надявах поне Модераторът (Наско) да ми отговори-той не може да не знае!

Много автомати-слаби резултати!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Знам ама за барабанни, за дискови не знам и затова си мълча. А заради тъпия Фейсбук все по-малко хора влизат във форума и затова е така.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Добре, разбрах-извинявам се!
В понеделник ще се изяснят нещата, а дотогава, ако ми остане време, защото през уикенда ще съм на работа ще видя руснаците какво казват по въпроса?
Хубав ден!
В понеделник ще се изяснят нещата, а дотогава, ако ми остане време, защото през уикенда ще съм на работа ще видя руснаците какво казват по въпроса?
Хубав ден!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Колегат отворил темата, това са типични признаци на затегнати клапани! Проверка може да се направи като се видят стойностите по МАП, но това не е миродавно! Отваряне на капака на галвата и мерене на разтоянията, но от майстор който го е правил и знае какво прави!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Колата 4 и ден няма проблеми на бензин освен първото сутришно запалване на което гасне ... след това няма никакъв проблем ... нз в понеделник ще видим като изчистят дросела след това ... ако са клапани не би ли трябвало да прави постоянно някакъв проблем ...
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем
Това със сутрешното гаснене няма оправия! Малко се подобрява от 100 октана, но не изчезва. Относно клапаните знам, че като затегнат така се държи на празен ход. Дали постоянно не мога да кажа но по скоро но следвало да е постоянно. Пак казвам вижте показанията по МАП там си проличава когато затегнат изпускателните клапани.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта